Najlepiej w takiej sytuacji byłoby to rozmontować i udać się z uszczelniaczem i oringami do sklepu, gdzie dobiorą Ci te części na miejscu na wzór.
Z tego co pamiętam, samą przekładnie kardana da się zdjąć z korpusu silnika.
Odkręcasz imbusy od strony wałka i sześć (chyba) śrub na korpusie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu widać, że da się go wtedy wyjąć (akurat nie potrzebnie zdjąłem, ale teraz zdjęcia się przydały) - [link widoczny dla zalogowanych].
Potem składa się to na silikon z tego co pamiętam. Ale jest też oring na około całej przekładni. Więc może sprawdź, czy ten wyciek masz na pewno na wałku, czy od strony wałka ale z okolic obudowy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 13:48, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach