|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Czoper
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 222 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Królewiecka, Wrocław
|
Wysłany:
Wto 22:19, 16 Kwi 2013 |
|
przejechalem sie nim ze 300m, wcześniej chodził ze 3 min.
Poziom jest chyba idealnie na szczycie okienka do sprawdzania poziomu.
Chyba zostawię...
Rozumiem, że jakby miał pluć to przez wydech,tak? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 22:25, 16 Kwi 2013 |
|
Nadmiar mógłby zostać wypluty przez odmę do filtra powietrza tylnego. Jak masz na górze okienka to zostaw jak jest nic się nie stanie. |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Czoper
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 222 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Królewiecka, Wrocław
|
Wysłany:
Wto 22:55, 16 Kwi 2013 |
|
Ok, zostawiam.
Jeśli chodzi o wymianę to strasznie się uje... urobiłem ze ściągnięciem filtra oleju - tak jak pisaliście ręką nie schodził, ale nawet specjalnie mocno nie próbowałem, bo przecież koledzy mówili...
W każdym razie dowiedziałem się od kumpla i w sklepie motorowym, że wystarczy wbić w filtr śrubokręt i przekręcić. Niestety okazało się to znacznie trudniejsze niż moim specjaliści przewidzieli. Przede wszystkim w filtrze HF 138 (jak się okazało) jest bardzo mała przestrzeń na wbicie śrubokręta poziomo u jego szczytu. Tak mało, że po kilku próbach musiałem pomysł zarzucić. Koniec końców wbiłem się od góry i po kilkunastu minutach mocowania się w końcu udało się ściągnąć (może później to na filmiku będzie.
Co jednak z tej całej wymiany było najciekawsze to oczywiście to, co znalazłem na sitku - tym od spodu. Otóż oprócz kilku opiłków metalu i fragmentów wspomnianego już kiedyś przez kogoś czerwonego kabla/izolacji było tam mnóstwo dziwnego świństwa. Takiej klejąco zaschniętej skamieniałej mazi. Strasznie zawalone to sito było. Teorie od dmuchnięciu można było włożyć między bajki
Najpierw to obdrapałem ile się dało a potem przemyłem benzyną i skubałem pozostałości zaostrzoną zapałką (nie miałem igły pod ręką). Generalnie wyglądało to tak, jakby nikt nigdy tego sita nie czyścił ni odkręcał kiedykolwiek - normalnie syf!
Jak poskładam filmik w całość to dam linka.
Pozdro! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 0:29, 17 Kwi 2013 |
|
Hej!
Przed następnym odkręcaniem filtra polecam inwestycję w takie coś > [link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze taniej wychodzi klucz typu opaska z rączką - dostępny w Castorama itp.
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wiktor
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 238 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kowale Pańskie
|
Wysłany:
Śro 10:04, 17 Kwi 2013 |
|
Ja proponuję opaskę lub łańcuszek bo są bardziej uniwersalne, jest też klucz z trzema ramionami na klucz 1/2 jak dla mnie idealne rozwiązanie chociaż w VX odkręciłem rękoma
Link do ostatniego z wymienionych kluczy [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 10:44, 17 Kwi 2013 |
|
Klucz fajny, ale mało gdzie jest takie dobre podejście do filtra jak w VX.
Pozdrowienia,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wiktor
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 238 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kowale Pańskie
|
Wysłany:
Śro 11:05, 17 Kwi 2013 |
|
Ja w samochodzie mam fatalne dojście do filtra a ten klucz jest idealny akurat i jak na razie nie miałem problemu z filtrami, a zawsze na pomoc przychodzi śrubokręt i młotek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|