|
Autor |
Wiadomość |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 11:10, 02 Lis 2016 |
|
Hejka,
pewnie każdy zna na pamięć większą część przedstawionego poniżej spisu, ale mam nadzieję, że temat i tak okaże się przydatny.
Poniżej, w kolejnych postach, zamieściłem specyfikację techniczną Suzuki VX 800. W głównej mierze dane pochodzą z książki serwisowej. Do niektórych informacji, których tam nie znalazłem, dotarłem w Internecie. W takim przypadku podaję źródło.
Nie wszystkiego (informacje z Internetu) jestem pewien. Gdyby coś się nie zgadzało dajcie znać. No i jeśli chcielibyście, żeby w spisie znalazły się jeszcze jakieś pozycje to napiszcie co jeszcze dodać. |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Czw 12:44, 17 Lis 2016, w całości zmieniany 7 razy
|
|
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 11:21, 02 Lis 2016 |
|
WYMIARY I MASA
Długość całkowita
- 2280 mm (E15, 16, 17, 22, 25, 39)
- 2355 mm (E18)
- 2255 mm (pozostałe)
Szerokość całkowita
Wysokość całkowita
- 1115 mm - E03, 28, 33
- 1085 mm - pozostałe
Rozstaw osi
- 1565 mm (E03, 33)
- 1555 mm (pozostałe)
Wysokość siedzenia
- 800 mm (E01, 03, 28, 33)
- 795 mm (pozostałe)
Masa własna (bez płynów)
- 214 kg (E33)
- 213 kg (pozostałe)
Masa własna (gotowy do jazdy)
- 239 kg (E33)
- 238 kg (pozostałe)
Ładowność
______________________________
* Z dowodu rejestracyjnego: 450 kg - 239 kg = 211 kg. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 18:36, 14 Lis 2016, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 19:15, 04 Lis 2016 |
|
SILNIK
Typ silnika
- czterosuwowy, chłodzony cieczą, OHC*, TSCC**
Zawory
- dwa dolotowe i dwa wydechowe na cylinder
- luz zaworowy 0,08 – 0,13 mm (na zimnym silniku)
Liczba i konfiguracja cylindrów
- dwa w układzie V rozchylone o 45˚
Średnica x skok tłoka
Pojemność skokowa
Stopień sprężania
Gaźniki
- przedni - MIKUNI BDS36SS, jedna gardziel
- tylny - MIKUNI BS36SS, jedna gardziel
Filtr powietrza
- element z włókna poliestrowego
System rozruchowy
System smarowania
______________________________
* OHC – Over Head Camschaft – wałek rozrządu w głowicy.
** TSCC – Twin Swirl Combustion Chaber - komora spalania z podwójnym zawirowaniem. The TSCC design was essentially a modification of the Pent-roof combustion chamber design to which was added a slightly raised ridge running along the combustion chamber roof parallel to the gas flow of the inlet charge. This was to encourage controlled swirl of the incoming fuel-air charge in order to increase the fuel burn speed through better flame front propagation. The higher burn speed, coupled with lowered heat loss from the shallower combustion chambers created by comparatively narrow included valve angles and the flat topped piston meant that the GSX engines produced more power and torque than the same sized GS mills. Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 13:25, 14 Lis 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 17:46, 06 Lis 2016 |
|
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Sprzęgło
Typ skrzyni biegów
- 5 biegowa z kołami zębatymi stale zazębionymi
Sposób zmiany biegów
- jedynka w dół, pozostałe biegi w górę
Przełożenie wału korbowego na kosz sprzęgłowy*
Przełożenia poszczególnych biegów
- pierwszego - 2,285
- drugiego - 1,631
- trzeciego - 1,227
- czwartego - 1,000
- piątego - 0,851
Przełożenie przekładni kątowej**
- 1,133 (E03, 33)
- 1,096 (pozostałe)
Przełożenie przekładni końcowej
System napędu tylnego koła
______________________________
* Primary ratio/reduction - the ratio between the clutch shaft/input shaft idle gear and the idle gear on the layshaft. Źródło: [link widoczny dla zalogowanych].
** Secondary ratio/reduction - the ratio between the drive gears of the layshaft and the output shaft. Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 13:25, 14 Lis 2016, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 15:06, 07 Lis 2016 |
|
RAMA I ZAWIESZENIE
Typ ramy
- rurowa ze stali z podwójną kołyską
Przednie zawieszenie
- widelec teleskopowy o średnicy 41 mm ze sprężynami śrubowymi i tłumieniem olejowym
Skok przedniego zawieszenia
Tylne zawieszenie
- wahacz, dwa elementy resorujące ze sprężynami śrubowymi, tłumienie gazowo-olejowe
- 5 stopni wstępnego napięcia sprężyn, 4 stopnie tłumienia odbicia (E01, 03, 28, 33)
- 5 stopni wstępnego napięcia sprężyn, 4 stopnie tłumienia dobicia, 4 stopnie tłumienia odbicia (pozostałe)
Skok tylnego zawieszenia
- 118 mm E01, 03, 28, 33
- 119 mm pozostałe
Kąt odchylenia główki ramy od pionu*
Ślad przedniego koła**
- 143 mm (E01, 03, 28, 33)
- 142 mm (pozostałe)
Kąt skrętu przedniego koła
Promień skrętu
Przedni hamulec
- tarczowy, minimalna grubość tarczy 5,5 mm
- zacisk dwutłoczkowy, pływający
Tylny hamulec
- tarczowy, minimalna grubość tarczy 6 mm
- zacisk jednotłoczkowy, stały
Felgi
Przednia opona
- 110/80-18 58H, bezdętkowa***
- ciśnienie powietrza: 2,25 kg/cm2, z pasażerem 2,25 kg/cm2
Tylna opona
- 150/70-17 69H, bezdętkowa
- ciśnienie powietrza: 2,5 kg/cm2, z pasażerem 2,8 kg/cm2
______________________________
* Caster (sometimes referred to as rake) is the angle between the steering axis and an imaginary perpendicular line running through the front wheel axle. Źródło: [link widoczny dla zalogowanych].
** Trail is defined as the distance between the centre of the front tyre’s contact patch and the point where the steering axis meets the ground. Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]; [link widoczny dla zalogowanych].
*** Pasuje również opona o rozmiarze 100/90-18.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 7:54, 16 Paź 2017, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 18:15, 09 Lis 2016 |
|
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Typ zapłonu
- całkowicie tranzystorowy, elektroniczny w układzie DI* z traconą iskrą
Wyprzedzenie zapłonu
- 5˚ przed GMP** poniżej 1650 obr./min (E03, 33)
- 30˚ przed GMP pow. 3500 obr./min (E03, 33)
- 0˚ przed GMP poniżej. 1625 obr./min (E18)
- 30˚ przed GMP pow. 3500 obr./min (E18)
- 5˚ przed GMP poniżej. 1625 obr./min (pozostałe)
- 30˚ przed GMP pow. 3750 obr./min (pozostałe)
Świece zapłonowe
- NGK DPR8EA-9 lub DENSO X24EPR-U9
Akumulator
Bezpieczniki
Żarówki
- reflektor H4 55/60 W, T4W
- kierunkowskazy P 21W
- tylna lampa P 21/5W
- oświetlenie tablicy rejestracyjnej R 5W
- podświetlenie prędkościomierza 3,4W***
- podświetlenie obrotomierza 1,7W (2 sztuki)****
- kontrolka kierunkowskazów 3,4W***
- kontrolka świateł drogowych 1,7W****
- kontrolka luzu 3,4W***
- kontrolka ciśnienia oleju 3,4W ***
Moc alternatora
- około 230, 280 lub 330 W*****
______________________________
* DI - Direct Ignition - osobna cewka zapłonowa na każdy cylinder. Źródło: [link widoczny dla zalogowanych].
** GMP – górne martwe położenie tłoka = B. T. D. C. – Before Top Dead Center – skrajne górne położenie tłoka w cylindrze odpowiadające najmniejszej objętości przestrzeni roboczej. Źródło: [link widoczny dla zalogowanych].
*** Brak takich żarówek na rynku. Stosujemy W3W.
**** Brak takich żarówek na rynku. Stosujemy W2,3W.
***** Brak informacji w książce serwisowej. 230 W - wartość ustalona szacunkowo. 280 W ze źródła [link widoczny dla zalogowanych]. 330 W ze źródła [link widoczny dla zalogowanych]. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 12:27, 20 Gru 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 13:06, 14 Lis 2016 |
|
PALIWO, OLEJ I PŁYNY EKSPLOATACYJNE
Typ paliwa
- benzyna o liczbie oktanowej 85-95 lub więcej
- zalecane paliwo bezołowiowe
Pojemność zbiornika paliwa
- 19,0 l łącznie z rezerwą
- 4,0 l rezerwa
Typ oleju silnikowego
Ilość oleju silnikowego
- wymiana bez zmiany filtra 2,4 l
- wymiana ze zmianą filtra 2,8 l
- po remoncie 3,3 l
Typ oleju w przednim zawieszeniu
Ilość oleju w każdej ladze
- 388 ml (E01, 03, 28, 33)
- 392 ml (pozostałe)
Typ oleju w przekładni końcowej
Ilość oleju w przekładni końcowej
Typ płynu hamulcowego
Ilość płynu chłodzącego
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 13:25, 14 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 14:04, 14 Lis 2016 |
|
OSIĄGI I ZUŻYCIE PALIWA
Prędkość maksymalna
Przyspieszenie 0-100 km/h
1/4 mili
Moc
- 61 KM (45 kW) @ 6800 obr./min*
Moment obrotowy
Orientacyjne zużycie paliwa na 100 km
- 5,25 l w cyklu mieszanym***
______________________________
* Źródło: [link widoczny dla zalogowanych].
** Źródło: [link widoczny dla zalogowanych].
*** Próba badawcza n=163 tankowania na dystansie 38 856 km, około 60% na trasie (bez pasażera, z bagażem), pozostałe 40% w ruchu miejskim (bez pasażera, bez bagażu). |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 13:54, 22 Lis 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|