Autor |
Wiadomość |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 23:02, 03 Kwi 2012 |
|
Cześć!
W imieniu Tyger'a dodaję znaleziony przez niego w necie doskonały materiał pokazujący z najmniejszymi detalami wszelkie czynności serwisowe związane z gaźnikami VX 800.
Tytuł oryginału: Instandsetzung der Vergaser
Autor: Markus Kuhnla
Konsultacja: Peter Schenke
Link > [link widoczny dla zalogowanych]
Do rozpakowania archiwum wymagane hasło > VX800 (wielkie litery)
W razie czego gdyby Windows nie dał rady (wątpliwe) archiwum można rozpakować dowolnym programem do kompresji/dekompresji plików na przykład tym, który znajdziecie tutaj > [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam lekturę!
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Śro 12:59, 25 Lis 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
tyger
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
|
Wysłany:
Pią 1:16, 06 Kwi 2012 |
|
W zasadzie to samo z tym że same zdjęcia powyciągane z pliku w/w pdf
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tyger
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
|
Wysłany:
Czw 14:30, 03 Maj 2012 |
|
Witam pokazałem te zdjęcia na forum intrudera i dowiedziałem się że źle jest pokazany pomioar wysokości pływaka na tych zdjęciach z tym że nik jak narazie nie obiaśnił co jest nie tak może koledzy macie jakieś uwagi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 19:18, 03 Maj 2012 |
|
Tyger nie wiem co intruzi widzą nie tak, serwisówka podaje że właśnie w taki sposób ustala się poziom paliwa. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tyger
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
|
Wysłany:
Czw 20:06, 03 Maj 2012 |
|
Z tego co wieniek z forum intrudera odpisał to nie jest tak źle
chodzi o to aby gaźnik trzymać pod kątem, około 45°, tak aby pływak nie uginał sprężynki znajdującej się wewnątrz iglicy zaworka To często popełniany błąd przy ustawianiu poziomu paliwa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tyger
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
|
Wysłany:
Czw 20:16, 03 Maj 2012 |
|
A ja sobie myślę że ta tolerancja błędu +/- 1mm to moim zdanie jest po to żeby właśnie uniknąć pomyłek przy nieprawidłowym trzymaniu korpusu gaźnika podczas ustawiania tego poziomu no chyba że ten nacisk na sprężynkę iglicy zaworka jest dużo większy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 23:23, 03 Maj 2012 |
|
Tyger nacisk na sprężynkę to nawet kilka mm więc w tolerancji tego 1mm na 101% się nie mieści. Sam robiłem i specjalnie to sprawdzałem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|