FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Prośba o u-rurkę. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ireneusz




Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klecko

PostWysłany: Pią 21:13, 28 Mar 2014 Powrót do góry

Proszę o wsawienie szkicu lub fotek jak zrobić u-rurke i jak ją podłączyć,tu uśmiech w kierunku Stefana każda pomoc mile widziana. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pią 21:19, 28 Mar 2014 Powrót do góry

Irek jak potrzebujesz wakuometr to podrzucę mój lecz dopiero w przyszły weekend bo w ten będę siedział i pisał pracę na konferencję - termin do poniedziałku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dis dnia Pią 21:37, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 13:25, 02 Kwi 2014 Powrót do góry

Hej, Irek!

To może być coś takiego - [link widoczny dla zalogowanych] (źródło: Adam P, [link widoczny dla zalogowanych]).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
STEFAN




Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Śro 15:33, 02 Kwi 2014 Powrót do góry

Ireneusz napisał:
Proszę o wsawienie szkicu lub fotek jak zrobić u-rurke i jak ją podłączyć,tu uśmiech w kierunku Stefana każda pomoc mile widziana. Laughing



Przepraszam , że tak późno się odzywam .

Moja pierwsza U - rurka wyglądała bardzo podobnie do tej co zapodał "Griba".

Szybko doszedłem do wniosku , że trzeba zbudować coś innego.

Dla czego ?

Ja nie stosuję żadnych dławików, słoików przelewowych , i.t.p ulepszeń.

Problem polega na tym aby zwiększyć podciśnienie w u-rurce ( żeby nie dochodziło do przelewu czy jak kto woli do zassania płynu z u-rurki do cylindra ) .

Więc trzeba było zwiększyć nie co wysokość u-rurki a co za tym idzie wzrosło również podciśnienie .

Obecnie moja u-rurka jest zamocowana na desce o wysokości około 2.5 m
i jest dostosowana do silnika czterocylindrowego.

Wygląda bardzo podobnie do tej prezentowanej na filmiku ( również ze zbiorniczkiem na dole z czterema króćcami ).

https://www.youtube.com/watch?v=PWp5dQo0rQY


Pozdrawiam Stefan


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ireneusz




Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klecko

PostWysłany: Czw 8:16, 03 Kwi 2014 Powrót do góry

Panowie serdeczne podziękowania juz wiem o co w tym wszyskim chodzi.

Pozdrawiam i do miłego. Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ireneusz dnia Czw 8:17, 03 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ireneusz




Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klecko

PostWysłany: Pon 20:17, 07 Kwi 2014 Powrót do góry

Niestety poległem przy u-rurce.Zrobiłem coś takiego jak na zdjęciu które wsawił Griba i d.pa.Wysokość deski około 2,30m,włączam moto, a tu olej z ururki pierwszego cylidra pieni się i zapierdziela do góry .Jakakolwiek póba regulacji śrubą synchro nic nie daje.Zrobiłem dławienie igłami i to samo.Tym oto sposobem nadal nie mam zrobionego synchro.Gdzie mogłem popelnic błąd proszę o sugestie.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:11, 07 Kwi 2014 Powrót do góry

Irku-z tego co pamiętam to nie miałeś któregoś krućca(no tego fiutka co się zakłada wężyk),jak sobie z tym poradziłeś?

co do problemów z synchro ,to sprawdz szczelność rurek które zastosowałes w swojej konstrukcji.na łączeniach owych rurek moze byc zasysane dzikie powietrze i z tąd te problemy.w pierwszej kolejności sprawdż na gażniku który nie wysysa oleju z u-rurki.

jeśli zastosowałes wężyki igielitowe(takie przezroczyste) to mogą tracić szczelność w jak się nagrzeją od silnika,bo ja miałem taki problem.

pozdrawiam Smile
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 22:44, 07 Kwi 2014 Powrót do góry

Na ssaniu może próbujesz? Wtedy synchro nie ma i olej zassie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 0:54, 08 Kwi 2014 Powrót do góry

Albo po prostu po czyszczeniu i całkowitym rozebraniu nie ma w ogóle synchronizacji żadnej i dlatego wpierdziela płyn. Mozna ustawić wpierw na oko mniej więcej oba gaźniki i wtedy też spróbować. Mi po czyszczeniu z ururki też zwykle chlało bene z olejem więc mniej więcej ustawiłem na zegarach a później regulacja ururką.
Irek jak co u mnie waku jest do użyczenia. Problem w tym, że po dłuższym niż przewidywałem wypadzie do Judama na czyszczenie i synchro już narzeka, żę cały dzień mnie wczoraj nie było i że nie mam już jeździć do kolegów bo cały dzień tam jestem Very Happy Tydzień więc muszę trochę przeboleć a później dalej w drogę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ireneusz




Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klecko

PostWysłany: Pią 22:50, 30 Maj 2014 Powrót do góry

Dariusz napisał:
dariusz napisał:
Irku-z tego co pamiętam to nie miałeś któregoś krućca(no tego fiutka co się zakłada wężyk),jak sobie z tym poradziłeś?

co do problemów z synchro ,to sprawdz szczelność rurek które zastosowałes w swojej konstrukcji.na łączeniach owych rurek moze byc zasysane dzikie powietrze i z tąd te problemy.w pierwszej kolejności sprawdż na gażniku który nie wysysa oleju z u-rurki.

jeśli zastosowałes wężyki igielitowe(takie przezroczyste) to mogą tracić szczelność w jak się nagrzeją od silnika,bo ja miałem taki problem.

pozdrawiam Smile

Zgadza się nie mam tego króćca. Na dole gażnika jest śruba na krzyzak tam się wkręca króciec taki jak przy pierwszym gazniku.Dorobiłem sobie taki króciec i jest ok.Synchronizację zrobiłem dopiero na wakuometrach które kupiłem.Nauka kosztuje,teraz wiem że po czyszczeniu gażników i reg. zaworów trzeba również ustawić skład mieszanki dla pewności wymieniłem świece teraz jest ok
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin