Autor |
Wiadomość |
Ireneusz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klecko
|
Wysłany:
Pią 21:13, 28 Mar 2014 |
|
Proszę o wsawienie szkicu lub fotek jak zrobić u-rurke i jak ją podłączyć,tu uśmiech w kierunku Stefana każda pomoc mile widziana. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 21:19, 28 Mar 2014 |
|
Irek jak potrzebujesz wakuometr to podrzucę mój lecz dopiero w przyszły weekend bo w ten będę siedział i pisał pracę na konferencję - termin do poniedziałku. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Pią 21:37, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 13:25, 02 Kwi 2014 |
|
Hej, Irek!
To może być coś takiego - [link widoczny dla zalogowanych] (źródło: Adam P, [link widoczny dla zalogowanych]). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Śro 15:33, 02 Kwi 2014 |
|
Ireneusz napisał: |
Proszę o wsawienie szkicu lub fotek jak zrobić u-rurke i jak ją podłączyć,tu uśmiech w kierunku Stefana każda pomoc mile widziana. |
Przepraszam , że tak późno się odzywam .
Moja pierwsza U - rurka wyglądała bardzo podobnie do tej co zapodał "Griba".
Szybko doszedłem do wniosku , że trzeba zbudować coś innego.
Dla czego ?
Ja nie stosuję żadnych dławików, słoików przelewowych , i.t.p ulepszeń.
Problem polega na tym aby zwiększyć podciśnienie w u-rurce ( żeby nie dochodziło do przelewu czy jak kto woli do zassania płynu z u-rurki do cylindra ) .
Więc trzeba było zwiększyć nie co wysokość u-rurki a co za tym idzie wzrosło również podciśnienie .
Obecnie moja u-rurka jest zamocowana na desce o wysokości około 2.5 m
i jest dostosowana do silnika czterocylindrowego.
Wygląda bardzo podobnie do tej prezentowanej na filmiku ( również ze zbiorniczkiem na dole z czterema króćcami ).
https://www.youtube.com/watch?v=PWp5dQo0rQY
Pozdrawiam Stefan |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ireneusz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klecko
|
Wysłany:
Czw 8:16, 03 Kwi 2014 |
|
Panowie serdeczne podziękowania juz wiem o co w tym wszyskim chodzi.
Pozdrawiam i do miłego. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ireneusz dnia Czw 8:17, 03 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ireneusz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klecko
|
Wysłany:
Pon 20:17, 07 Kwi 2014 |
|
Niestety poległem przy u-rurce.Zrobiłem coś takiego jak na zdjęciu które wsawił Griba i d.pa.Wysokość deski około 2,30m,włączam moto, a tu olej z ururki pierwszego cylidra pieni się i zapierdziela do góry .Jakakolwiek póba regulacji śrubą synchro nic nie daje.Zrobiłem dławienie igłami i to samo.Tym oto sposobem nadal nie mam zrobionego synchro.Gdzie mogłem popelnic błąd proszę o sugestie.
Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 21:11, 07 Kwi 2014 |
|
Irku-z tego co pamiętam to nie miałeś któregoś krućca(no tego fiutka co się zakłada wężyk),jak sobie z tym poradziłeś?
co do problemów z synchro ,to sprawdz szczelność rurek które zastosowałes w swojej konstrukcji.na łączeniach owych rurek moze byc zasysane dzikie powietrze i z tąd te problemy.w pierwszej kolejności sprawdż na gażniku który nie wysysa oleju z u-rurki.
jeśli zastosowałes wężyki igielitowe(takie przezroczyste) to mogą tracić szczelność w jak się nagrzeją od silnika,bo ja miałem taki problem.
pozdrawiam |
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 22:44, 07 Kwi 2014 |
|
Na ssaniu może próbujesz? Wtedy synchro nie ma i olej zassie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 0:54, 08 Kwi 2014 |
|
Albo po prostu po czyszczeniu i całkowitym rozebraniu nie ma w ogóle synchronizacji żadnej i dlatego wpierdziela płyn. Mozna ustawić wpierw na oko mniej więcej oba gaźniki i wtedy też spróbować. Mi po czyszczeniu z ururki też zwykle chlało bene z olejem więc mniej więcej ustawiłem na zegarach a później regulacja ururką.
Irek jak co u mnie waku jest do użyczenia. Problem w tym, że po dłuższym niż przewidywałem wypadzie do Judama na czyszczenie i synchro już narzeka, żę cały dzień mnie wczoraj nie było i że nie mam już jeździć do kolegów bo cały dzień tam jestem Tydzień więc muszę trochę przeboleć a później dalej w drogę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ireneusz
Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Klecko
|
Wysłany:
Pią 22:50, 30 Maj 2014 |
|
Dariusz napisał:
dariusz napisał: |
Irku-z tego co pamiętam to nie miałeś któregoś krućca(no tego fiutka co się zakłada wężyk),jak sobie z tym poradziłeś?
co do problemów z synchro ,to sprawdz szczelność rurek które zastosowałes w swojej konstrukcji.na łączeniach owych rurek moze byc zasysane dzikie powietrze i z tąd te problemy.w pierwszej kolejności sprawdż na gażniku który nie wysysa oleju z u-rurki.
jeśli zastosowałes wężyki igielitowe(takie przezroczyste) to mogą tracić szczelność w jak się nagrzeją od silnika,bo ja miałem taki problem.
pozdrawiam |
Zgadza się nie mam tego króćca. Na dole gażnika jest śruba na krzyzak tam się wkręca króciec taki jak przy pierwszym gazniku.Dorobiłem sobie taki króciec i jest ok.Synchronizację zrobiłem dopiero na wakuometrach które kupiłem.Nauka kosztuje,teraz wiem że po czyszczeniu gażników i reg. zaworów trzeba również ustawić skład mieszanki dla pewności wymieniłem świece teraz jest ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|