Autor |
Wiadomość |
wiktor
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 238 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kowale Pańskie
|
Wysłany:
Pią 19:26, 20 Sty 2012 |
|
jak będę wymieniał to tylko przód, odpukać tylna jest jeszcze w bdb stanie
nasadka błotnika to nie problem, chociaż nie powiem dźwięk ocierających się kamyków nie jest zbyt przyjemny ;P chociaż też nie jeżdżę po takich drogach lub tylko sporadycznie
dziękuję wszystkim za zabrany głos i pomocne opinie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
wiktor
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 238 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kowale Pańskie
|
Wysłany:
Sob 14:13, 04 Lut 2012 |
|
jest jeden pocieszający fakt, po wizycie w wulkanizacji okazało się że opona jest dobra.
Powodem schodzącego powietrza była występująca rdza na feldze, felga wyczyszczona i pomalowana mam nadzieję że nie będzie żadnej nie miłej niespodzianki.
Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
asma1313
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
|
Wysłany:
Śro 14:24, 23 Sty 2013 |
|
Mam pytanko.
Gdy kupiłem VXa miałem założoną oponkę na przód 120/70
Tutaj widze że mówicie, o 90tkach, ale według mnie odległość między kołem a błotnikiem jest za mała, żeby tam weszla wieksza oponka. Jak to jest?
Uda sie wsadzic 120/80? czy 110/80?
jaka jest różnica w prowadzeniu miedzy weższą a szerszą oponą, jak i wyższą a niższą?
jeśli założę wyższy profil, nie zmieni mi to geometri? jak będzie z wchodzeniem w zakręty? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 14:43, 23 Sty 2013 |
|
Do VXa przewidziana jest opona 110/80 i takiej w założeniu należy szukać. 120/80 ma prawie taką samą wysokość jak 110/90 a taka ledwo co wchodzi w błotnik. Szerszej i do tego wyższej nie ma co ładować do przodu, poza tym są one droższe. Poszukaj normalnych rozmiarów bądź lekko w dół. Jeśli chodzi o wysokość profilu opony vs. zakręty to przy 110/90 nie zauważyłem zbytnio zmian na minus a na nowych oponach zawsze lepiej się jeździ. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 16:40, 23 Sty 2013 |
|
|
|
|
kamilxxv
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:35, 22 Kwi 2013 |
|
Witam a co powiecie na oponki Michelin Pilot III ??
bo mają dostępną pełną rozmiarówkę Słyszałem że bdb opona na mokre jak i na suche warunki drogowe. Jeździłem Fazerem po torze na tych pilotach i było ok więc myślę nad założeniem ich do swojego VX`a |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 18:53, 22 Kwi 2013 |
|
Można powiedzieć, że w VXie sprawdzi się prawie każda opona tym bardziej z tych najpopularniejszych. Spokojnie możesz brać jeśli masz w dobrej cenie bo one jednak nie są najtańsze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 12:48, 23 Kwi 2013 |
|
Miałem Michelin Pilot nowe, potem przeszedłem na budżetowe Maxxiss'y i szczerze mówiąc nie zauważyłem różnicy. A testowałem je dość intensywnie.
Fakt, że Michelin był miękki do końca eksploatacji - zmieniłem ze względu na lata.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Wto 14:18, 23 Kwi 2013 |
|
Ja przed zlotem jeszcze muszę zmienić przód oponkę. Zamówiłem [link widoczny dla zalogowanych] Ponieważ tylne shinko śmiga jak złoto |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|