Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Czw 14:13, 11 Kwi 2013
Tomek dokładnie czytaj manuale!!! Oleju w każdej ladze po 392ml. Lepkość oleju oryginalnie producent zaleca SAE10 ale faktycznie z wiekiem można stosować SAE15 i daje w odczuciu trochę twardsze zawieszenie. Olej możesz wybrać dowolnej marki do zawieszenia to nie silnik gdzie pracuje on w bardzo wysokich temperaturach.
Co do uszczelniaczy ja kupowałem w larssonie bo wiem że mają dobre podzespoły (często tourmax). To czy z kapturkiem przeciwkurzowym czy bez chcesz zakupić, powinno zależeć od stanu tych kapturków. Ja miałem od spodu rozwalone więc wziąłem kapturki też.
Ważna rzecz - warto nabyć także zabezpieczenie uszczelniacza taki metalowy element który kosztuje w larssonie 7zł za szt. a masz pewność że jest ok - mój stary był zgnity i nie spełniłby swojej roli.
Opis wymiany i elementów potrzebnych do roboty jest w dziale zrób to sam.
Post został pochwalony 0 razy
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach