Autor |
Wiadomość |
tomek_olsztyn
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Śro 19:48, 30 Mar 2016 |
|
Larson nie ma.
Czyli co, liczyć na odrobinę szczęścia przy kupnie używanego zacisku?
Po 35-45zł chodzą |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomek_olsztyn dnia Śro 19:48, 30 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
skorat
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 665 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask
|
Wysłany:
Czw 9:04, 31 Mar 2016 |
|
Pewnie, że bierz używany. Jeśli masz wątpliwości, to daj linki da aukcji, która Cię zainteresuje i albo Griba albo Dis albo Stefan, albo...inni forumowi eksperci ocenią stan na podstawie zdjęć. Lub może ktoś będzie miał po drodze, żeby podskoczyć i zobaczyć go na żywo. Pozdrawiam i powodzenia, Tadek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tomek_olsztyn
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Czw 12:33, 31 Mar 2016 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
gość ma kilka zacisków i innych części do vxa od cholery.
Mówi przez telefon że dużo zacisków sprzedaje i nigdy nic nie wraca. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 13:06, 31 Mar 2016 |
|
U tego gościa kupowałem pompy hamulcową i sprzęgła od rf900 i części w idealnym stanie miałem (podjechałem po nie oczywiście). Wszystko sprawne i czyste.
Gość ma sporo maszyn starszych i w tym 2 VXy (oczywiście mówimy o całych maszynach) z czego jeden na pierwszy rzut oka w idealnym stanie.
Sprowadza też uszkodzone pojazdy (nie jakieś rozbitki po wielkich dzwonach) które sprzedaje na części.
Za taką cenę to bierz i się nie zastanawiaj. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skorat
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 665 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask
|
Wysłany:
Czw 16:05, 31 Mar 2016 |
|
Ja też mogę polecić tego gościa. Kupiłem u niego m. in. całkowicie nową oryginalną przednią tarczę hamulcową do VX, którą nota bene jakby co mam na sprzedaż. Prawo pierwokupu ma Yasiek ale na razie się wstrzymuje Dobrze zrobiłeś, że kupiłeś. Teraz sobie porozkręcaj poczyść i będziesz zadowolony. Pozdrawiam, Tadek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tomek_olsztyn
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 12:04, 30 Maj 2016 |
|
W końcu się zabrałem za zacisk.
Oczywiście nie działał. Cały zapchany pozostałościami płynu. Po przetkaniu płyn leci, ale bloczki się nie wysuwają.
Jak bloczki wyjąć aby przeczyścić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skorat
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 665 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask
|
Wysłany:
Pon 13:01, 30 Maj 2016 |
|
tomek_olsztyn napisał: |
Jak bloczki wyjąć aby przeczyścić? |
Pewnie chodzi o tłoczki hamulcowe? Najlepiej i najprościej przy użyciu kompresora. Przykładasz pistolet do przedmuchiwania w otwór śruby spustowej, uszczelniając otwór śruby przewodu hamulcowego i delikatnie naciskasz pistolet. Uważaj, bo tłoczki mogą wystrzelić jeśli użyjesz za dużo powietrza. Warto przyłożyć do nich jakąś listewkę.
Tak strzela tłoczek:
https://www.youtube.com/watch?v=6GeqAmZT3cQ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tomek_olsztyn
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 13:18, 30 Maj 2016 |
|
Ale skoro nie chce wyjść gdy pompuje pompką to wyjdzie ciśnieniem? Bo większa siła?
Tam są trzy nacięcia, myślałem że jest jakiś klucz, jest? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 15:21, 30 Maj 2016 |
|
W przypadku pompowania moga nie wychodzić bo jak się zblokują topo odpuszczeniu klamkiwracają do punktu wyjścia. Metodą może tu być przytrzymanie jednego tłoczka i pompowanie tylko jednego, moze wtedy ruszyć. Ze sprężonym powietrzem jest tak samo jak z cieczą z tym że przy pomocy pompy z moto pompujesz i odpuszczasz a z kompresora idzie powietrzew sposób ciągły. Można by zamiast kompresora podpiąć też jakąś małą pompkę ze stałym ciśnieniem i też powinny wyjść.
Jeśli tak nie da rady można spróbować rozeprzeć tłoczki od środka po wyciągnięciu wypełnienia i nawet są do tego specjalne urządzenia. Jak się ich nie ma mozna samemu coś wykombinować bo polak potrafi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tomek_olsztyn
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Śro 15:43, 17 Sie 2016 |
|
No i miałeś rację. Polak potrafi.
Postukałem, popukałem, podważyłem i wyszło. Wyczyściłem, nasmarowałem i chodzi!!
Co prawda jeden tłoczek się wysuwa a drugi stoi mimo że po rozłożeniu oba ładnie chodzą.
Ale to chyba nie przeszkadza, ważne że działa. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|