 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
vxiarz
Gość
|
Wysłany:
Sob 17:57, 31 Sty 2009 |
 |
Witam wszystkich, chciałem się Was zapytać, czy istniały wersje vx 800 z tylnymi amorami bez regulacji twardości? A jeżeli nie, to czy od razu odpuścić sobie oglądanie takiego motocykla, czy jednak spróbować obejrzeć?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
 |
..:maniek:..
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno
|
Wysłany:
Sob 20:26, 31 Sty 2009 |
 |
nie wiem skad takie pytanie?
VX z tego co wiem wychodzily tylko z jednym rodzajelym amorkow, ale to ze nie sa one oryginalne o niczym nie swiadczy - jesli moto jest OK to pewnie amorki ktos wymienil bo stare sie zuzyly.
PS.oryginalne amortyzatory sa bardzo drogie, pewnie cos kolo 2000zl/kpl! a dobre zamienniki mozna kupic juz za 400zl/kpl... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 12:56, 02 Lut 2009 |
 |
Witam!
Mój manual do moto w wersji DE - o ile mnie pamieć nie myli - podaje dwa różne sposoby regulacjio twardości tyłu dla różnych odmian tylnego zawieszenia.
Czy to możliwe, że były dwa rodzaje sterowania twardością?
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pon 15:53, 02 Lut 2009 |
 |
tak, wg manuala i serwisówki są 2 rodzaje amortyzatorów:
z tego co dotychczas zauważyłem, najczęstsze są te z lewej "other models":
[link widoczny dla zalogowanych]
mimo wszystko w obu powinno być ustawne napięcie wstępne sprężyny (spring preload) oraz "damping force - rebound" (co to jest? dobijanie?):
[link widoczny dla zalogowanych]
natomiast w tym "naszym" dodatkowo powinna być ustawna właśnie twardość (dobrze to rozumiem?) - "dumping force - compression"
[link widoczny dla zalogowanych]
no to jeszcze wypada podać tylko wymieniane wyżej kody krajów:
[link widoczny dla zalogowanych]
prawdę mówiąc z kodów wynika, że te prostsze amoryzatory były stosowane głównie w stanach, jednak również na eksport ogólnoznaczący czyli jak mniemam do krajów nie wymienionych w tabeli.. czyli możemy to być my lub inna niewymieniona część europy, z której cały czas sprowadzamy te cuda..  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ivf dnia Pon 15:55, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
 |
 |
..:maniek:..
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno
|
Wysłany:
Pon 22:06, 02 Lut 2009 |
 |
Dumping to sila odbicia czyli tlumienie - i reguluje sie ja tym malym pokretelkiem - pokretlo przechodzi prez wnetrze tloczyska i reguluje zaworkami przeplyw oleju z jednej czesci tloka do drugiej.
PS>ja kiedys testowalem wszystkie polozenia tego pokretla i hmm..osobiscie roznicy zadnej nie czulem... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|