|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 12:57, 15 Lip 2008 |
|
Od kilkudziesięsciu kilometrów pojawiły się stuki z przodu.
Jeżeli zablokuje przedni hamulec i szarpne kierownicę do góry tym samym podnosząc przednie zawieszenie pojawia się dźwięk - w zasadzie jest to trzask, taki jakby plastikowy, to samo przy powrocie z tej pozycji w dół.
W pośrednich pozycjach nie występuje.
Sprawdzałem czy po prostu coś się nie poluzowało w obrębie reflektora, półki itd., ale nie wygląda na to.
Przebieg 14 kkm. Luzów żadnych w zawieszeniu nie wyczuwam.
Może coś doradzicie - chodź domyślam się, że trudno tylko z opisu coś wywnioskować. Czeka mnie rozbieranie lag?
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
gumis
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie
|
Wysłany:
Wto 15:54, 15 Lip 2008 |
|
Sprawdz cy nie obluzował Ci się zacisk hamulcowy.Sprawdz luz na łożyskacz koła.Ale najprawdopodobniej masz albo wywalone łożysko główki ramy albo pół-panewki w lagach.Więcej nie przychodzi mi w tej chwili do głowy tym bardziej ze opis usterki dałes zajebisty |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 11:35, 17 Lip 2008 |
|
Dziękuję za szybką odpowiedź.
No wiem, wiem, że zajebisty inaczej ten opis. Ciężko zdefiniować problem.
Ale już mam teraz jakiś zarys elementów do sprawdzenia.
Pytanko - samodzielna rozbiórka i złożenie lag to kłopotliwy proces? Czy trzeba do tego jakieś szczególne zaplecze (nadzwyczajne klucze serwisowe, zdolności manualne)?
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gumis
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie
|
Wysłany:
Czw 14:18, 17 Lip 2008 |
|
Pytanko - samodzielna rozbiórka i złożenie lag to kłopotliwy proces? Czy trzeba do tego jakieś szczególne zaplecze (nadzwyczajne klucze serwisowe, zdolności manualne)?
Odkrecasz koło, zacisk, linkę.Potem sruby na półkach najpierw górne (wtedy poluzujesz sobie sruby,zaslepki lagi widoczne z góry) Potem dolne sruby pólki.Wyjmujesz lagi wykrecasz zaslepke wyjmujesz to co jest w srodku lagi i wypompowujesz olej.Potem uszczelniacz mozesz wybebeszyc i załozyc nowy.Zalac wszystko do kupy olejem i poskładac spowrotem 1,5godz roboty na spokojnie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 12:00, 18 Lip 2008 |
|
Dzięki za info.
A jaki olej zalać po wymianie?
Słyszałem, że niektórzy leją gęstszy niż oryginał, żeby utwardzić.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gumis
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie
|
Wysłany:
Pią 14:18, 18 Lip 2008 |
|
10W Motula np. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rychu
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecinek
|
Wysłany:
Sob 8:19, 19 Lip 2008 |
|
Ja bym sprawdził czy wszysko zamocowane jest tak jak trzeba np. klakson u mnie sie luźny zrobił i hałasował. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rychu dnia Sob 8:19, 19 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|