Autor |
Wiadomość |
kami
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec woj.śląskie
|
Wysłany:
Śro 16:39, 17 Kwi 2013 |
|
Wiktor to jest zwyczajny klucz tzw.(pazurkowy) wykonany z blachy 3 mm można użyć innego oby tylko pasował [link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam coś takiego |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kami dnia Śro 21:22, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 17:59, 17 Kwi 2013 |
|
Kami w mieszkaniu na wykładzinie trzymasz maszynę? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 18:28, 17 Kwi 2013 |
|
Hej Dis! a Ty juz w garażu trzymasz sprzęt? no i nie siedż przed komputerem tylko składaj maszynę do kupy,bo cię maj zastanie i na zlot PKS-em... |
|
|
|
|
kami
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec woj.śląskie
|
Wysłany:
Śro 18:50, 17 Kwi 2013 |
|
Nie Dis nie w domu w garażu blaszaku ,pod wykładziną są płytki chodnikowe |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kami dnia Śro 18:55, 17 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 20:02, 17 Kwi 2013 |
|
Spokojnie z tym składaniem właśnie wychodzę do "garażu". Wcześniej o 17 wróciłem z małym z zajęć po szkole, zrobiłem (dokończyłem) obiad, który się zjadło, wskoczyłem na pocztę po przekładki do sprzęgła. W międzyczasie do południa byłem dostarczyć nalepki do lakiernika i jutro będą elementy gotowe do odbioru, swoją drogą bardzo jestem ciekaw jak wyszło.
Przy maszynie będę siedział zapewne do 22-23 bo praktycznie wszystko już mam i będę składał mam nadzieję do końca. Jutro regulacja zaworów i można wsadzać silnik do ramy. Jak dobrze pójdzie to w weekend przejażdżka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kami
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec woj.śląskie
|
Wysłany:
Śro 21:17, 17 Kwi 2013 |
|
no to ja trzymam kciuki żeby wszystko chodziło okej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 21:50, 17 Kwi 2013 |
|
Sprzęgło złożone cylindry też z tym, że muszę wyczaić , który ślizg jest przedni a który tylny bo się ciut różnią na dole i mój błąd, że nie zaznaczyłem który jest który. Nie mniej dziś planuję już mieć głowice z pokrywami założone (i nowymi śrubami regulacji luzu zaworowego - wszystkie nowe). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jadeMotorem
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pełczyce
|
Wysłany:
Nie 2:50, 21 Kwi 2013 |
|
Dzisiał przetestowałęm te amorki na odcinku 200km (pokatowałem troche maszynke) i moge powiedziec, ze niczym się nie róznią od tamtych IKON co miałem za 1,5tys. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
loms_i_dextra
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Pon 11:26, 05 Cze 2017 |
|
Całkowicie wykruszyły mi się odbojniki w tylnych amorach (starość). Chodzi mi to co jest wewnątrz sprężyny i lata po tym srebrnym trzpieniu - zabezpiecza amory przed dobiciem.
Serwis mówi że to jest nie rozbieralne. Mam amory na najtwardszym ustawieniu, ale czasem zdaża się że jadę po szutrówce z pasażerem i strach przed dobiciem występuje.
Jak to wymienić? Robił to ktoś? nie widzę tego na forum. szukałem "odbojniki" i "odboje" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 18:40, 06 Cze 2017 |
|
Chyba raczej tego nikt nie robił. Pomysłowy dobromir by powiedział wziąć odbojnik naciąć w połowie, wsunąć na trzpień i z zewnątrz oblecieć trytyką by nie spadł.
Z rozebraniem może być problem bo tam na dole jest regulacja odbicia więc by założyć odbojnik trzeba by w najlepszym wypadku górną puszkę otworzyć i rozebrać. Pytanie czy gra warta świeczki czy pomysłowy dobromir się sprawdzi. Zawsze zabezpieczyłoby to przed mocnym uderzeniem ale trzeba by dobrać twardą gumę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zefir
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 332 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczew / Pomorskie
|
Wysłany:
Śro 14:22, 07 Cze 2017 |
|
loms_i_dextra
spróbuj tutaj uderzyć [link widoczny dla zalogowanych] może pomogą. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
loms_i_dextra
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany:
Śro 18:43, 07 Cze 2017 |
|
dzięki za podpowiedzi
napisałem do [link widoczny dla zalogowanych] - prawie od razu dostałem odpowiedż:
wymiana odbojników + oleju 240 zł kpl
pełna regeneracja 540 zł kpl
2-4 dni robocze.
wysyłam. bede miał spokój na długi czas :)
--
pomysłowy Dobromir :) troche za dużo zabawy a pewnie po kilku dobiciach trytytka strzeli, ale wiadomo, na wyjeżdzie takie prowizorki to najlepsze rozwiązanie
Dzięki! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|