Autor |
Wiadomość |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 23:08, 25 Cze 2010 |
|
W sumie jak już to myślałem bardziej o 160/60 by profil się nie zmienił za bardzo. Myślałem także o 150/80 ale takowych nie ma a szkoda.
A suma sumarum z opon chyba raczej będzie kicha bo tak jak przeglądam wszędzie teraz to ta 110/90 to jest opona na tył a nie na przód i trzeba będzie odkręcać wszystko chyba że znajdą mi inną oponę w tej samej cenie ale na przód. Ale jestem że mnie do końca nie poinformowali o tym fakcie. Nie możliwe by sami nie wiedzieli że inne kształty są na przód a inne na tył. Z rana jadę załatwiać sprawę a jak nie pójdzie to zamówię shinko bo ta firma ma rozmiary na odpowiednie koła tylko to niestety będzie tak jak nie chciałem czyli z przesyłką do domu i żona może się dowiedzieć |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Sob 0:03, 26 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
waffen99
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow
|
Wysłany:
Sob 7:20, 26 Cze 2010 |
|
Nasze piękniejsze połówki nie mogą zrozumieć że dla nas wydatki na motor to to samo jak dla nich na kosmetyki czyli absolutnie niezbędne he he. Może pogadaj z jakimś kumplem żeby przesyłka przyszła do niego i żonka nic się nie dowie i będzie cacy. Jak tak nieraz robiłem żeby moja pani żyła w błogiej nieświadomości i spokoju w domu. Życzę powodzenia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Wto 11:33, 29 Cze 2010 |
|
tak tak.. czasami lepiej wysyłać coś na adres kolegi
ciesz się, że nie kupiłeś dodatkowo opony 160 bo na mój gust odkręcałbyś sprawę z obiema oponami.. przecież już ta 150-tka jest prawie na styk z obudową wału.. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ivf dnia Wto 11:34, 29 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Wto 11:47, 29 Cze 2010 |
|
Uważaj waffen99 żeby Ci żona przez ramię nie zerknęła co Ty tam takiego wypisujesz.
Bo Ci CPN puści z dymem.
W tej kwestii zgadzam się z wami wszystkimi.
A z drugiej strony to jak by te nasze Zuzanny jeździły bez hamulców.
Pozdrawiam Stefan |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 12:58, 29 Cze 2010 |
|
Opony dziś już będą na kołach i jednak oba maxxisy gdyż nie są one strikte dedykowane na przód czy na tył (mowa o 110/90/1. Jadę odebrać dziś koło 15 może trochę wcześniej spróbuję by żonki nie złapać jak będzie wracała z małym z przedszkola. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Pon 12:30, 23 Sie 2010 |
|
mam takie pytanko: jak się powinno sprawdzać ciśnienie w oponach? Opony po jeździe, czy zimne? Na bocznej stopce, centralnej? Bo w sumie tak na prawdę to nie wiem :/ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 13:37, 23 Sie 2010 |
|
Tylko i wyłącznie na zimno czyli przed jazdą ewentualnie podjechać 500m-1km na stację i zmierzyć. W autach jest oczywiste że stoją na kołach gdy się mierzy to czemu w motocyklu miało by być inaczej. Postawić na stopce bocznej i mierzyć. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Pon 18:43, 23 Sie 2010 |
|
ox. Thx |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mcteusz
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany:
Sob 22:16, 08 Mar 2014 |
|
Koledzy, mogę założyć na przód oponkę 130/70 ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 22:40, 08 Mar 2014 |
|
Profil byłby o 3mm większy niż oryginał i jeśli chodzi o wysokość to by się zmieściło ale... pytanie czy 2cm na szerokość nie będą obcierały o błotnik. Dodatkowo nie wiem czy do opony 130 nie powinna być felga 3,25. Wejść na oryginalną 3.00 wejdzie ale kształt (jej krzywizna) może się zmienić co pociągnie za sobą zmianę we właściwościach jezdnych (nie wiadomo na + czy na -). Poza tym 130/70 jest chyba droższa niż 110/80 tym bardziej, że to 18 cali! Ktoś w ogóle produkuje 130/70/18 na przód? Ja widziałem takie rozmiary lecz raczej na tył.
Nie wiem czy warto kombinować aż tak z rozmiarami. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mcteusz
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany:
Sob 22:55, 08 Mar 2014 |
|
Rzecz w tym że szwagier zdjął taką z VTX'a, bo miał założoną wcześniej przez kogoś innego, a nie do końca pasowała (powinno być 150). Mam ją do wzięcia za free, a jest w dużo lepszym stanie niż moja... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 23:04, 08 Mar 2014 |
|
Jemu nie pasowało 2cm mniej to i tobie 2cm więcej będzie całkiem inaczej pasowało. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mcteusz
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany:
Nie 21:29, 09 Mar 2014 |
|
Dzięki. W takim razie odpuszczam temat. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|