Nigdy nie miałem do czynienia z tematem więc z góry wybaczcie nie fachowe słownictwo. Tak więc może prosto zapytam. Co mi się zepsuło i jak to naprawić / wymienić. Ewentualnie co się z tym wiąże:
Dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany:
Czw 9:12, 05 Wrz 2013
To jest uszczelniacz przeciwpyłowy. Jego funkcja to chronienie właściwego uszczelniacza lagi. Masz go np. w tym zestawie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi się (ale niech inni ocenią), że pokazane przez Ciebie uszkodzenie nie wpływa jakoś specjalnie na jego funkcję. Jak będziesz kiedyś wymieniał olej/uszczelniacze w zawieszeniu- to będziesz musiał wymienić i ten uszczelniacz-kapturek.
Wymiana samego uszczelniacza przeciwpyłowego wiąże się z wysunięciem zawieszenia z półek.
Post został pochwalony 0 razy
mikeiliman
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 55 Przeczytał: 0 tematów
jeżeli ta korozja jest na wylot to znaczy od środka to zardzewiałe będzie też zabezpieczenie uszczelniaczy olejowych to nie dobrze bo kawałeczki rdzy mogą porobić rys na gładzi lagi i to jest juz duży problem przyczyna tej rdzy to pewnie woda pooglądaj te uszczelniacze czy dobrze dolegają do lagi możesz też je dzwignąć i zobaczyć co sie pod nimi dzieje czy nie ma tam drobinek rdzy
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach