FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Hamulce modyfikcja Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
jawor-13
Gość






PostWysłany: Śro 11:28, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Znalazłem na necie ciekawy artykuł jak przerobi hamulec przedni aby był bardziej efektywny w VX. Oto treś artykułu:
Wes Kendall's Modifications to his VX800


Here is Wes' latest modification - in his own words

"My most recent project has been to upgrade the front brake caliper on my bike. I used a Yamaha monobloc caliper form a R6. These are very good calipers, and they show up on E bay on a fairly regular basis. I guess guys on R6's have a hard time keeping the rubber side down LOL. You will only need the left caliper, but they are usually sold in pairs. I got a pair for a little under $50, including shipping. I made an adapter bracket from 10mm thick aluminum plate that attaches the R6 caliper to the fork leg of the VX. I am using the stock VX rotor, because I feel that it has a sufficiently large enough diameter for this application. The lack of floating mounting for the rotor does not seem to have any ill effect. I currently have the stock 1/2" master cylinder on the bike, and the brake seems to work very well. The lever is very firm, and the bike stops well with a firm squeeze. I have, however, ordered a smaller 11mm master cylinder from Brembo, because I think that it will provide more power and better feel, at the expense of some firmness at the lever. It's a trade off that I am willing to make. If you prefer a firm brake lever, and don't mind having to use a little muscle to stop the bike, you might prefer the bike with the stock 1/2" master cylinder. "


Z tego co widzę to wystarczy kupi zacisk od Yamahy R6 zmodyfikowa mocowanie za pomocą płytki aluminiowej i zamontowa zacisk.

Mam nadzieję, że ta informacja będzie bardzo przydatna dla was gdyż hamulec przedni jest słabą stroną w VX'ach.
Pozdrawiam Łukasz

P.s. Prośba do moderatora czekam na aktywację konta bardzo by mi było dołączy do Was nie jako gośc ale jako stały użytkownik togo forum
jawor-13
Gość






PostWysłany: Śro 11:30, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Chciałem umieści zdjęcie jak to wygląda i podałem adres zdjęcia ale niestety jest to nie mozliwe ponieważ mam tą opcję zablokowaną
Pozdr. Łukasz
jawor-13
Gość






PostWysłany: Śro 11:33, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Znalazłem na Allegro takie zaciski, ale sprzedaż tylko dwóch sztuk może koleś się zgodzi sprzedac osobno. Cena za 2 szt. 250 zł.
Pozdr. Jawor13
Zajonc




Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 12:50, 05 Wrz 2007 Powrót do góry

Ja natomiast zastanawiałem się nad innym rozwiązaniem. Ciekawe czy by się dało zastosować goleń z GSX1100G. Jeżeli średnica lagi była by ta sama to tylko podmiana golenia prawego, koła i dostawienie jednego zacisku. Rozmiar koła ten sam więc powinno dać się zrobić... No jeszcze pewnie kwestia pompki hamulcowej z GSX'a bo oryginalna pewnie była by za mało wydajna na 2 zaciski... Ale to tylko luźne przemyślenia Wink Jak będę chciał poprawiać to zacznę od przewodu w oplocie i zobaczę na ile się zmieni Smile

P.S. Szkoda że GSX1100G ma rzędówkę wstawioną Sad a ja choruję na ten nieporównywalny dźwięk widlaków


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin