Autor |
Wiadomość |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 1:43, 05 Sty 2011 |
 |
Mam pytanie jeśli ktoś kupował lub ma zdjęte przewody hamulcowe, to jaka jest ich długość? Chcę zmienić na przewody w oplocie i nie wymontowując przewodów wyszło mi z przodu 90cm a z tyłu 80cm czy ktoś może potwierdzić długości?
Przy okazji co sądzicie o przewodach w oplocie LML ma ktoś może takie czy wszyscy mają hela lub goodridge'a? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Czw 12:06, 20 Sty 2011 |
 |
Ja mam Lucasa, może jutro zajrzę do garażu to spróbuję zmierzyć,
pozdrawiam
Shrequ
Przed chwilą wróciłem, nie miałem cholera metrówy i światła a już ciemno, blaszak od domu kawałek, więc zmierzę następnym razem  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BOhu dnia Czw 17:08, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 20:17, 20 Sty 2011 |
 |
Ja mierzyłem na maszynie i wyszło mi 85 tył i ok 90-95 przód ale to mierzone na maszynie więc z małą dokładnością i te 5 cm może robić różnicę.
Ja myślę nad przewodami LML może ktoś słyszał o nich opinie jakieś? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Arti
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:29, 06 Lut 2011 |
 |
Witam wszystkich.
Powoli zaczynam przygotowywać się do wiosny i chcę odświeżyć przedni hamulec: tarczę, klocki, przewód, końcówki. Zastanawiam się tylko gdzie kupić uszczelniacze przeciwpyłkowe na tłoki zacisku. Na allegro są całe zestawy naprawcze, ale cały zestaw nie będzie mi potrzebny. Macie jakieś sugestie?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Nie 20:50, 06 Lut 2011 |
 |
Ja tak patrząc po cenach zestawów naprawczych (larsson) i oryginalnych suzuki stwierdzam iż różnica w cenie jest ledwie około 20-25zł. Same uszczelniacze przeciwpyłkowe w suzuki to koszt ok 40-50zł za 2 sztuki. Za komplet tłoczków z uszczelnieniami wyjdzie cię niecałe 200zł jak się poszuka. Decyzja więc należy do ciebie czy kupić same uszczelniacze czy całe komplety bo uszczelniaczy poza aso to chyba się raczej samych nie znajdzie.
A skoro o hamplach to może by zaadaptować od razu inny zacisk 4 tłoczkowy i dorobić sobie adapter:) koszta prawie takie same. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
SuMo
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pią 3:01, 11 Lut 2011 |
 |
Co do przewodu hamulcowego - dzisiaj mierzyłem i na przodzie wyszło mi 88 cm (zaznaczam jednak, że mam owiewkę, więc możliwe, że przewód jest inaczej poprowadzony).
Zamówiłem przewód w stalowym oplocie w zaprzyjaźnionym sklepie motocyklowym. Firmy nie znam, ale kilka osób chwaliło przewody z tego źródła, więc postanowiłem spróbować. Przewód jest do samodzielnego zarobienia (jednak nie ma z tym dużo roboty). Całkowity koszt takiego przewodu + 2 końcówek wyszedł mi coś koło 120 zł (z tym, że na wszelki wypadek zamówiłem przewód o 12 cm dłuższy - tzn. o długości 1 m). Jest to przewód w czarnym kolorze - podstawowa wersja jest tańsza o 10 zł.
Jak to się będzie sprawować - czas pokaże. Możliwe, że jeszcze w ten weekend będę go miał w garażu i zamontuje do motocykla. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SuMo dnia Pon 21:54, 21 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
SuMo
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Pon 21:58, 21 Mar 2011 |
 |
Przewód zamontowany
Odczucia pozytywne. Wcześniej byłem w stanie dociągnąć klamkę hamulca aż do samej manetki (chociaż zwykle nie było takiej konieczności).
Teraz nie ma takiej możliwości - przewód się nie "nadyma". Zdecydowanie łatwiej jest zahamować moto (potrzeba na to mniej siły), jednak sama siła hamowania znacząco się nie zmieniła. Kilka razy na dobrej nawierzchni zablokowałem nieumyślnie przednie koło (bo zapomniałem o tym, że teraz nie trzeba tak mocno dusić klamki), co wcześniej nigdy mi się nie zdarzyło. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 10:26, 22 Mar 2011 |
 |
Czyli tak jak powinno być, poprawiła się dozowalność hamulca. A skoro poprzednio nigdy nie zblokowałeś koła a teraz tak to widać jak przekłada się to także na siłę bo mniej używasz a koło blokuje. Oj musze swoje chociaż z przodu zmienić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Arti
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 12:10, 22 Mar 2011 |
 |
Moim zakupem były przewody HEL i jak kolega SuMo pisze, reakcja hamulców na nacisnięcie klamki jest natychmiastowa. Jestem rónież zadowolony z przewodów z oplotem
Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 18:11, 23 Mar 2011 |
 |
No i w końcu zamówiłem na przód (na tył później gdyż są jeszcze inne koszta z moto zaplanowane jak chociażby sygnał który mi się popsuł a w mieście często mi go brakuje a chciałbym na sprężone powietrze). LML długość 95cm srebrny do odbioru jutro o 9 rano 5 przecznic ode mnie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|