Problem zlikwidowany:
opona ocierała bo pomimo prawidłowego rozmiaru 150/70/17 Metzeler Lasertec różniła się od swojej młodszej siostry 150/70/17 Metzeler Tourance EXP która to jest węższa w rzeczywistości o około 8 mm i przerwa pomiędzy obudową wału jest już prawidłowa czyli ok 4 mm.
Druga sprawa to opiłki pomiędzy kołem a kardanem powstałe w wyniku ocierania się elementów. Przyczyna tkwi w ogólnym zużyciu. Prawdopodobnie zapoczątkowało to częściowe zużycie się gum tłumiących w kole. w wyniku luzu pista z wieloklinem poruszała się ok 2 mm w obie strony przy dodawaniu i zwalnianiu gazu efektem czego było ocieranie się blaszek w kształcie półksiężyca 3 sztuki o element z wieloklinem blaszka straciła ok 1 mm i piasta wieloklina też ok 1 mm dlatego przesunęło się to o te 2mm i ocierało sprawę załatwiło odwrócenie blaszek brzuchem do góry i osadzenie gumek tłumiących na silikonie do tego przeznaczonym.
może się komuś przyda
a ja śmigam bo piękna pogoda... nara
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czucz1 dnia Czw 16:31, 04 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach