|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
wiecho
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany:
Nie 19:45, 20 Sty 2013 |
|
Witam wszystkich ,mam pytanie jestem od niedawna posiadaczem vx ,i czy to jest normalne ,po odpaleniu w zimnym garazu ok 0 c ,na polaczeniu kolanka ktore wychodzi z glowicy a tlumikiem jest u dolu otworek ,przez ktory kapie woda po odpaleniu do momentu nagrzana.Pytam dlatego poniewaz w ukladzie wydechu cylindra 2 tego otworu nie ma czy to normalne? pozdrawiam wiecho |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 0:02, 21 Sty 2013 |
|
Raczej otworów nie powinno być bo układ od początku do końca powinien być w całości szczelny. A czemu kapie woda to nie wiem bo jak by para wodna uchodziła to i tak tłumikiem a nie otworkiem! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
redondo
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 13:39, 21 Sty 2013 |
|
Miałem 2 VX-y i w obydwu były takie otworki w miejscach o których wspomniałeś, tak samo w XJ 900 Diversion, w wielu motocyklach są tego typu patenty i na ogół w najniższych punktach wydechu właśnie po to żeby woda miała ujście, np. jak zostawisz sprzęta na deszczu bez plandeki, tak samo zbierająca się wilgoć w układzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wiecho
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany:
Pon 19:43, 21 Sty 2013 |
|
Jest juz lepiej ,bo bylemtrochu w panice,czy ktos cos nie kombinowal.a zwlaszca ze moto jes z niemiec i ma jeszcze rok tuv .Ztego co pamietam u nich nie przejdzie zaden myk.Kiedys nawt sprawdzalem na mobile de i tez mial gosc zdeontowany wydech i dokladnie w tym saym miejscu byl ten otworek.pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|