|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
cooli
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin, okolice Zielonej Góry
|
Wysłany:
Czw 12:22, 21 Kwi 2011 |
|
Jak w temacie zastanawiam się na podmianą wydechu z Intrudera 1400. Oczywiscie chodzi o efekt dzwiekowy
Ciekawi mnie tylko, czy pasowalby kompletny wydech, tak zeby nie trzeba bylo niczego ciąć i spawać? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 11:41, 22 Kwi 2011 |
|
Same tłumiki może i tak z tym ze trzeba by przedłużyć ramię wspornika do tylnych podnóżków. Inaczej wygląda kwestia kolektorów gdyż są one trochę inne i nie pasują nawet do mniejszych intruzów więc przeróbki były by konieczne.
Też chciałbym mieć brzmienie jak w intruzach bardziej basowe a mój silnik z czopami przestawionymi o 45 a nie jak w większości VXów o 75 stopni tym bardziej pozwoliłoby mi uzyskać dźwięk zbliżony do choppera |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cooli
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin, okolice Zielonej Góry
|
Wysłany:
Pią 10:26, 29 Kwi 2011 |
|
Czyli moge sobie odpuscic szukanie kompletnego wydechu i skupic sie na samych tlumikach. Swoja droga z tego co zauwazylem, to w intruzach tez jest takie laczenie obu wycechow jak w naszym Vxie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 11:31, 29 Kwi 2011 |
|
Nie jestem specem od wydechów ale to łączenie ma znaczny wpływ na brzmienie wydechów jak również na pracę silnika. Czytałem o tym lecz jak wspomniałem specem w tym temacie nie jestem więc więcej szczegółów nie podam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SuMo
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 95 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany:
Sob 13:13, 30 Kwi 2011 |
|
Potwierdzam słowa dis'a - to łączenie na prawdę jest istotne o czym miałem okazję się sam przekonać.
Po rozłaczeniu tłumików brzmienie zmienia się na bardziej wyraziste i "agresywne", co wynika z faktu, że spaliny z cylindrów się na siebie nie nakładają. Dosłownie słyszysz pracę każdego z cylindrów nawet przy obrotach > 5 000. Wydech robi się przy tyn głośniejszy, jednak przy pojemności silnika jaką oferuje VX wydobycie mocnego basu jest sprawą dosyć trudną.
Potwierdzają to równiez właściciele mniejszych Intruzów - przy wyższych obrotach motocykl zaczyna brzmieć "jak kot ciągnięty za ogon".
Na pracę silnika (i jego kulturę) również to wpływa. W swoim VX'ie zawuażyłem znaczny wzrost wibracji - energia generowana przez wylatujące spaliny jest naprawdę duża i jeśli odpowiednio wcześnie się jej nie wytłumi (np. poprzez zjawisko nakładania na siebie fal z każdego z cylindrów przesuniętych w fazie) to zaczyna się to przekładać na wibracje całej maszyny. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|