FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 podmiana z intrudera 1400 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
cooli




Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin, okolice Zielonej Góry

PostWysłany: Czw 12:22, 21 Kwi 2011 Powrót do góry

Jak w temacie zastanawiam się na podmianą wydechu z Intrudera 1400. Oczywiscie chodzi o efekt dzwiekowy Smile

Ciekawi mnie tylko, czy pasowalby kompletny wydech, tak zeby nie trzeba bylo niczego ciąć i spawać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pią 11:41, 22 Kwi 2011 Powrót do góry

Same tłumiki może i tak z tym ze trzeba by przedłużyć ramię wspornika do tylnych podnóżków. Inaczej wygląda kwestia kolektorów gdyż są one trochę inne i nie pasują nawet do mniejszych intruzów więc przeróbki były by konieczne.
Też chciałbym mieć brzmienie jak w intruzach bardziej basowe a mój silnik z czopami przestawionymi o 45 a nie jak w większości VXów o 75 stopni tym bardziej pozwoliłoby mi uzyskać dźwięk zbliżony do choppera


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cooli




Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin, okolice Zielonej Góry

PostWysłany: Pią 10:26, 29 Kwi 2011 Powrót do góry

Czyli moge sobie odpuscic szukanie kompletnego wydechu i skupic sie na samych tlumikach. Swoja droga z tego co zauwazylem, to w intruzach tez jest takie laczenie obu wycechow jak w naszym Vxie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pią 11:31, 29 Kwi 2011 Powrót do góry

Nie jestem specem od wydechów ale to łączenie ma znaczny wpływ na brzmienie wydechów jak również na pracę silnika. Czytałem o tym lecz jak wspomniałem specem w tym temacie nie jestem więc więcej szczegółów nie podam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SuMo




Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów

PostWysłany: Sob 13:13, 30 Kwi 2011 Powrót do góry

Potwierdzam słowa dis'a - to łączenie na prawdę jest istotne o czym miałem okazję się sam przekonać.

Po rozłaczeniu tłumików brzmienie zmienia się na bardziej wyraziste i "agresywne", co wynika z faktu, że spaliny z cylindrów się na siebie nie nakładają. Dosłownie słyszysz pracę każdego z cylindrów nawet przy obrotach > 5 000. Wydech robi się przy tyn głośniejszy, jednak przy pojemności silnika jaką oferuje VX wydobycie mocnego basu jest sprawą dosyć trudną.

Potwierdzają to równiez właściciele mniejszych Intruzów - przy wyższych obrotach motocykl zaczyna brzmieć "jak kot ciągnięty za ogon".

Na pracę silnika (i jego kulturę) również to wpływa. W swoim VX'ie zawuażyłem znaczny wzrost wibracji - energia generowana przez wylatujące spaliny jest naprawdę duża i jeśli odpowiednio wcześnie się jej nie wytłumi (np. poprzez zjawisko nakładania na siebie fal z każdego z cylindrów przesuniętych w fazie) to zaczyna się to przekładać na wibracje całej maszyny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin