Można próbować spawać "na przelot" warstwę zewnętrzną z wewnętrzną ale to oczywiście zniszczy chrom. SuMo ma tak naprawione i działa. Ale u niego była chyba dziura i dlatego zdecydował się na tak drastyczny krok.
U mnie zaczęło dzwonić lewe że o swierszczu nie wspomnę. Rozumiem że w kolanku jest "drugie kolanko"? Na jakim odcinku się znajduje? Mam wydech owiniety bandazem więc spawanie mi nie straszne kwestia miejsca w którym najlepiej to zrobić? Jakieś wskazówki porady od tych którzy już to robili?
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Pią 11:59, 28 Sie 2015
"Drugie kolanko" jak to nazwałeś oddziela od zewnętrznego izolacja termiczna co ma zapobiegać przebarwianiu się kolektorów. Jeśli się przepaliło to raczej bezpośrednio przy mocowaniu kolektora ponieważ tam jest najwyższa temperatura. Musisz odkręcić i sprawdzić czy masz tam jakąś dziurę czy nie. Do samego środka spawacz ci nie wejdzie dalej niż przy wlocie bo nie ma jak.
A co do długości zastosowanych dwóch rur to niestety nie wiem ale podejrzewam, że do pierwszego zwężenia.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach