|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
ropa2
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 83 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janikowo
|
Wysłany:
Śro 10:25, 10 Mar 2010 |
|
Pytanie może troszkę dziwne, mianowicie czy można pod sam korek wlać paliwo do Vxa?
Wczoraj tankowałem weszło mi 17,3 litra a jeszcze na rezerwie nie jeździłem. Jeszcze może z litr by się zmieścił.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 11:58, 10 Mar 2010 |
|
Najlepiej wlewać tak by można spokojnie zamknąć a tak na poważnie to ile wlejesz zależy w znacznej mierze jak motocykl stoi bo jeśli postawisz idealnie w pion to wejdzie inna ilość a niżeli gdy będzie stał na nóżce. 17,3l to sporo jak nie jeździłeś na rezerwie choć z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że dławił mi się na normalnym położeniu dopiero gdy miałem ok 18 litrów wypalonych czasem nawet więcej. Wtedy przełączam na rezerwę i szybko na stację bo maksimum co udało mi się wlać do baku to 18,7l (wtedy to już pchałem na stację nawet jak było na rezerwie).
Jak pokazuje nawet sam schemat baku to zawsze w baku zostanie trochę powietrza (gdy motocykl stoi idealnie pionowo na płaskim) i wtedy możesz nalać tylko tyle ile wejdzie pod kurek. Gdy byś pochylił wtedy trochę motocykl to zmieści się znowu jeszcze trochę paliwa ale nie ma co tak praktykować.
Ja w poprzednim rg80 miałem zamienione przewody on i res i wtedy miałem odwrotnie położenie kranika ale w vx jest 1 przewód a nie 2 z baku wychodzący więc tu nie ma możliwości zamiany. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Śro 11:59, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Śro 14:37, 10 Mar 2010 |
|
pewnie, że można pod korek, zawsze tak tankuję bo wtedy mam zawsze zatankowaną identyczną ilość czyli łatwiej mi obliczyć spalanie (może nie łatwiej, a dokładniej).
jeśli wydaje Ci się, że za dużo wchodzi paliwa to może warto przyjrzeć się bliżej stacji, na której tankujesz
dla pewności też sprawdź czy nie masz (lub źle odczytujesz) odwrotnie założonego pokrętła (kręcąc w lewo aktywujemy normalną pracę, kręcąc zgodnie ze wskazówkami zegara aktywujemy rezerwę) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ropa2
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 83 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janikowo
|
Wysłany:
Śro 21:45, 10 Mar 2010 |
|
to by się zgadzało, jeździłem cały czas na rezerwie.
Chyba jest zamienione pokrętło, jutro z rana sprawdzę.
sprawdziłem ,zamienione było...
temat zamknięty |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ropa2 dnia Czw 16:56, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|