FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Zbiornik paliwa Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ropa2




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janikowo

PostWysłany: Śro 10:25, 10 Mar 2010 Powrót do góry

Pytanie może troszkę dziwne, mianowicie czy można pod sam korek wlać paliwo do Vxa?
Wczoraj tankowałem weszło mi 17,3 litra a jeszcze na rezerwie nie jeździłem. Jeszcze może z litr by się zmieścił.... Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 11:58, 10 Mar 2010 Powrót do góry

Najlepiej wlewać tak by można spokojnie zamknąć Smile a tak na poważnie to ile wlejesz zależy w znacznej mierze jak motocykl stoi bo jeśli postawisz idealnie w pion to wejdzie inna ilość a niżeli gdy będzie stał na nóżce. 17,3l to sporo jak nie jeździłeś na rezerwie choć z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że dławił mi się na normalnym położeniu dopiero gdy miałem ok 18 litrów wypalonych czasem nawet więcej. Wtedy przełączam na rezerwę i szybko na stację bo maksimum co udało mi się wlać do baku to 18,7l (wtedy to już pchałem na stację nawet jak było na rezerwie).
Jak pokazuje nawet sam schemat baku to zawsze w baku zostanie trochę powietrza (gdy motocykl stoi idealnie pionowo na płaskim) i wtedy możesz nalać tylko tyle ile wejdzie pod kurek. Gdy byś pochylił wtedy trochę motocykl to zmieści się znowu jeszcze trochę paliwa ale nie ma co tak praktykować.

Ja w poprzednim rg80 miałem zamienione przewody on i res i wtedy miałem odwrotnie położenie kranika ale w vx jest 1 przewód a nie 2 z baku wychodzący więc tu nie ma możliwości zamiany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dis dnia Śro 11:59, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Śro 14:37, 10 Mar 2010 Powrót do góry

pewnie, że można pod korek, zawsze tak tankuję bo wtedy mam zawsze zatankowaną identyczną ilość czyli łatwiej mi obliczyć spalanie (może nie łatwiej, a dokładniej).

jeśli wydaje Ci się, że za dużo wchodzi paliwa to może warto przyjrzeć się bliżej stacji, na której tankujesz Mr. Green

dla pewności też sprawdź czy nie masz (lub źle odczytujesz) odwrotnie założonego pokrętła (kręcąc w lewo aktywujemy normalną pracę, kręcąc zgodnie ze wskazówkami zegara aktywujemy rezerwę)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ropa2




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janikowo

PostWysłany: Śro 21:45, 10 Mar 2010 Powrót do góry

to by się zgadzało, jeździłem cały czas na rezerwie.

Chyba jest zamienione pokrętło, jutro z rana sprawdzę.
Embarassed sprawdziłem ,zamienione było...
temat zamknięty


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ropa2 dnia Czw 16:56, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin