Autor |
Wiadomość |
wluczykij85
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany:
Śro 21:46, 22 Maj 2013 |
 |
witam, dzis podczas odpalania motocykla nagle zauważyłem strumień paliwa wyciekający z gaźnika, z prawej strony (siedząc na motocyklu). paliwo wyrzucane jest podobną rólką jak przyłącz wężyka z baku. wygląda na to ze zawiesił się pływak- bo jeśli kranik zamykam to przestaje wypływać benzyna. panowie co to może być?? a jeśli to ten pływak to muszę wyjmować cały gaźnik czy da rade coś pokombinować od spodu? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 22:20, 22 Maj 2013 |
 |
który gaźnik przedni? (w tym są króćce z prawej strony)
przewody są na wszystkich króćcach czy ten na którym wyrzuca jest bez przewodu bo wszystkie króćce powinny mieć jakieś przewody, pytanie o który dokładnie tobie chodzi (fotki wskazane).
W przednim z prawej strony jest doprowadzenie paliwa bliżej przodu a w tym samym gaźniku bliżej tyłu jest odpowietrzenie - przewód wychodzi na łączenie gaźnika z filtrem powietrza.
Jeśli chodzi o tylny gaźnik to jest doprowadzenie z pompy paliwa z tym że z lewej strony i wychodzi ono od góry na doprowadzenie paliwa do przedniego gaźnika.
Sprawdź wpierw mocowanie przewodów i czy są zaciski na nich.
Odpiszesz na którym gaźniku to będzie informacja jak robić i co. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 23:17, 22 Maj 2013 |
 |
Popukaj w komorę pływakową przez drewienko z wyczuciem. Pływak może być ok, tyle że pod zaworek mógł się dostać jakiś paproch.
W takim wypadku pukanie może nie pomóc. Ale spróbuj i daj znać.
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Śro 1:01, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
wluczykij85
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany:
Wto 21:51, 28 Maj 2013 |
 |
kłopot był z tylnym gaźnikiem, wylewało sie paliwo króćcem z prawej strony (u mnie jest on bez żadnego wężyka). Stukałem pukałem i nie pomogło, zdjąłem dolną cześć gaznika poruszałem pływakiem, sprawdziłem czy blokuje przypływ paliwo- wszystko było ok to złożyłem i i problem znikną. oby sie to nie powtórzyło bo paliwo w cenie i szkoda na ziemie wylewać. dziękuje za cenne rady!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
slawek17m
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc
|
Wysłany:
Wto 12:04, 16 Cze 2015 |
 |
Witam. Mam podobny problem i nie wiadomo o co chodzi. Po wyciągnięciu tylnego gaźnika, wymianie zaworków i czyszczeniu zaraz po zamontowaniu i po próbie uruchomienia, leje się paliwo. Już tak cztery razy i już nie mam pomysłu o co chodzi. Niby pływak w porządku a zaraz po skręceniu leje do filtra paliwo. Czy może ktoś miał taki problem ? Jak to rozwiązać ? Proszę o pomoc |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szuwar
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania
|
Wysłany:
Wto 14:51, 16 Cze 2015 |
 |
Do sławek17m - sprawdź czy masz wyregulowany poziom paliwa w komorze pływakowej i czy zaworek faktycznie odcina dopływ, czasem podejdzie jakiś paproch. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
slawek17m
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc
|
Wysłany:
Wto 15:36, 16 Cze 2015 |
 |
Dziękuję za odpowiedź ale rzeczy o których mowa były sprawdzane wielokrotnie. Nie wiem co chodzi. Po prostu zalewa filtr i po paliwie. Poziom paliwa był też sprawdzany. No jakiś zaklety jest. Jakieś pomysły? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 16:07, 16 Cze 2015 |
 |
Walnięty kranik. Jak jest uszkodzony i przepuszcza to przez pompę przejdzie i leje do gaźnika i nawet zaworek niekoniecznie musi temu zaradzić. Sprawdź czy kranik nie puszcza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 19:38, 16 Cze 2015 |
 |
Ale jak stoi z tylko odkręconym kranikiem, to nie leci. Dopiero przy próbie uruchomienia zaczynają się dziać cuda. |
|
|
|
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 23:46, 16 Cze 2015 |
 |
Sprawdź czy nie masz przytkanego przewodu do przedniego gaźnika, jeśli tak to może za dużo paliwa iść na 1 gar i dlatego przelewa (to są jedynie przypuszczenia ale zawsze pomysł) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Pon 18:29, 24 Lut 2020 |
 |
Próbowalem dzis uruchomic moto po sprawdzeniu zaworow, chcialem go nagrzac zeby zmierzyc kompresje. Krecilem, krecilem bez rezultatu. Świece suche, paliwo w gaźnikach a w pewnym momencie właśnie wywaliło paliwo przez przedni gaźnik. Jak go rozbierałem to pływak działał normalnie... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Michu
Dołączył: 28 Lis 2019
Posty: 111 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 22:17, 24 Lut 2020 |
 |
Na myśl przychodzi iglica w zaworze iglicowym. Weź ją pod lupę, zobacz czy nie jest już wyrobiona. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 0:50, 25 Lut 2020 |
 |
góri napisał: |
Próbowalem dzis uruchomic moto po sprawdzeniu zaworow, chcialem go nagrzac zeby zmierzyc kompresje. Krecilem, krecilem bez rezultatu. Świece suche, paliwo w gaźnikach a w pewnym momencie właśnie wywaliło paliwo przez przedni gaźnik. Jak go rozbierałem to pływak działał normalnie... |
W jaki sposób Ci wywaliło to paliwo? Przez odpowietrzenie komory pływakowej? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Wto 11:01, 25 Lut 2020 |
 |
Wygląda tak jakby lało tym dolnym spustem, którym normalnie leje się po odkręceniu tej śruby na imbus |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 13:24, 25 Lut 2020 |
 |
góri napisał: |
Wygląda tak jakby lało tym dolnym spustem, którym normalnie leje się po odkręceniu tej śruby na imbus |
Rozumiem, że sprawdizłeś i spust dokręcony jest?
Nie leje się przypadkiem po zewnętrznych ściankach komory pływakowej?
Góri, przypomnij jeszcze jakie były objawy awarii silnika? Może to faktycznie "tylko" zaworek iglicowy i silnik zalewał się paliwem? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|