FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wolne obroty. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
pumex




Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:54, 29 Mar 2011 Powrót do góry

Witam.
Mam może i głupie ale dręczące mnie pytanie. A mianowicie - czy skład mieszanki ma wpływ na pracę zimnego silnika przy włączonym ssaniu??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 13:33, 29 Mar 2011 Powrót do góry

Zależy o co tobie dokładnie chodzi. Jak będziesz miał zbyt bogatą mieszanakę na jednym cylindrze a dobrą na drugim to nie ważne czy na ssaniu czy bez silnik nie będzie pracował równo, bedzie lekko skakał z obrotami ale będą to różnice ok 100obr/min więc dla laików niezauważalne. Jak obie będą zbyt bogate to może przylewać chętniej świece przy odpalaniu na ssaniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 13:33, 29 Mar 2011 Powrót do góry

Teoretycznie patrząc na przekrój gaźnika (manual) nie powinien mieć za dużego wpływu.

Praktycznie - tak, ma. Ostatnio na skręconej śrubie po złożeniu gaźnika ssanie mi nie łapało (chciałem wyregulować dopiero po nagrzaniu).

Jeżeli strzela przy uruchamianiu - być może jedna linka ssania nie do końca je otwiera w którymś gaźniku. Oficjalnej regulacji nie ma, ale można pomóc takiej lince podkładając od strony gaźnika pod jej pancerz kawałek koszulki z jakiegoś grubszego przewodu.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pumex




Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:39, 29 Mar 2011 Powrót do góry

OOO. O to mi chodziło. W moim moto silnik popiarduje na ssaniu ,konkretnie tylny gar. Jak zwiększę skład pracuje ładnie ale kolor tylnej świecy po przejechaniu traski, wskazuje na zbyt bogaty skład. Może faktycznie mam coś z tym ssaniem . Sprawdzę .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pumex




Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:57, 07 Kwi 2011 Powrót do góry

Witam. Wykonałem czynności wg. podpowiedzi Griby i ... jest poprawa.
Faktycznie po podłożeniu kawałka ok.3mm wężyka igelitowego pod luźny pancerz ssania tylnego gaźnika , oraz odkręceniu ok 1/2 obrotu śruby składu mieszanki strzelanie tłumika ustało. Teraz tylko muszę sprawdzić jaki będzie kolor elektrody na tylnej świecy. Dzięki za podpowiedź!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 0:07, 12 Kwi 2011 Powrót do góry

No to elegancko, że udało się poprawić.

Linka ssania tylnego gaźnika rozciąga się bardziej - jest dłuższa i stąd problem.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin