|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
zur123
Dołączył: 18 Cze 2013
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubaczów
|
Wysłany:
Wto 5:56, 18 Cze 2013 |
|
witam. jestem tu nowy lecz obserwuje forum od dawna mam problem z moto otóż nie chodziłam mi na przedni gar, dałem do mechanika który ja rozebrał i twierdzi że jeden gaźniki różnią się od siebie jeden ma pływak metalowy drugi plastikowy, czy to normalne ? . pisze tą wiadomość tutaj bo jestem zdesperowany, nie wiem co mam robić czy sprzedać motor w takim stanie, czy bawić się w kupno 2 nowych gaźników jak proponuje mechanik, kurde zdurniałem pomóżcie prosze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Wto 9:39, 18 Cze 2013 |
|
zur123 napisał: |
witam. jestem tu nowy lecz obserwuje forum od dawna mam problem z moto otóż nie chodziłam mi na przedni gar, dałem do mechanika który ja rozebrał i twierdzi że jeden gaźniki różnią się od siebie jeden ma pływak metalowy drugi plastikowy, czy to normalne ? . pisze tą wiadomość tutaj bo jestem zdesperowany, nie wiem co mam robić czy sprzedać motor w takim stanie, czy bawić się w kupno 2 nowych gaźników jak proponuje mechanik, kurde zdurniałem pomóżcie prosze. |
Witaj "zur123"
Gaźniki w VX-sie różnią się od siebie i kształtem i wyglądem zewnętrznym , wewnętrznym no i oczywiście pływakami .
To prawda , że przedni pływak jest z tworzywa a drugi gaźnik posiada pływak całkiem inny z mosiądzu.
Ale jeśli to mechanik się tym faktem dziwi to lepiej zabierz od niego ten swój moto i poszukaj innego mechanika.
Przyczyn , że nie chodzi na przednim cylindrze Twój moto jest tak ogólnie biorąc tylko trzy.
A mianowicie:
- Szczelność układu tłokowo korbowego ( sprawdzić trzeba ciśnienie sprężania i nie tylko przedni cylinder)
- Układ elektryczny ( iskra na świecy -tak bardzo ogólnie określam ten temat )
- Układ zasilania ( i tu szukałbym przede wszystkim przyczyny tego Twojego problemu a jest on bardzo obszerny )
No i wtedy podejmiesz decyzję co z tym dalej robić.
Pozdrawiam Stefan |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 10:23, 18 Cze 2013 |
|
Hej!
Na początek proponuję zmienić mechanika - jeżeli nie ma pojęcia zielonego o konstrukcji gaźników VX to nie spodziewaj się, że je np. dobrze wyreguluje.
A wystarczy zajrzeć do Internetu - PDF serwisowych i innych materiałów znajdziesz sporo.
Co to znaczy, że nie pali na przedni gar? Cylinder zupełnie nie pracuje?
Cztery kroki:
1) Sprawdź czy w gaźniku jest paliwo - śrubka na dole komory pływakowej.
2) Sprawdź czy masz iskrę na tym cylindrze.
3) Sprawdź czy ssanie się prawidłowo otwiera w tym gaźniku tj. czy linka wyciąga tłoczek nim sterujący.
4) Sprawdź kompresję na obu cylindrach - będzie dzięki temu wiadomo czy nie jest wypalony tłok lub zawór.
Napisz co ustaliłeś, wtedy będziemy szukać dalej przyczyny usterki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
lukas
Gość
|
Wysłany:
Wto 21:05, 18 Cze 2013 |
|
hej, w moim vx tez był kłopot z tym gaźnikiem ,u mnie membrana miała dziurki ,ale co ciekawe nie było ich tak bardzo widać dopiero pod słońce było widać prześwity bardzo małe, to powodowało ze motorek jechał na ten cylinder dopiero od 4 tys. obr |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|