FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Tydzień walki z mieszanką, proszę o pomoc Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ellandisan




Dołączył: 18 Lip 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:34, 08 Sie 2016 Powrót do góry

dobra ostatnie pytania :

kranik : odłączam wąż od paliwa przekręcony na pozycję środkową - paliwo i tak leci
na moje rozumowanie to kranik podcisnieniowy, w obojętnie jakiej pozycji jeśli nie ma w wężyku z gaźnika ciśnienia, paliwo nie powinno lecieć - dobrze rozumiem ?

pompa paliwa stara ciekła , wymieniłem na inną bez zmian.

za to teraz moto oszalało, odpalam wkręca się na obroty sam i trzyma 5 tys, przedni gar jakby zalany, jak dodam gazu strzela ogniem z rury niezależnie od ustawienia śruby mieszanki ...

powoli tracę siły.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szuwar




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania

PostWysłany: Wto 12:09, 09 Sie 2016 Powrót do góry

Podciśnieniowy kranik bez podciśnienia nie powinien puszczać w żadnej pozycji.
Wygląda na za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej albo puszczający zaworek iglicowy w przednim gaźniku. Nie załamuj się, wystarczy polubić się z maszyną a potem już będzie śmigaćSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 23:36, 09 Sie 2016 Powrót do góry

Dokładnie jak Szuwar napisał.

Dodam jeszcze, że kranik podciśnieniowy jeżeli ma podciśnienia zawsze puszcza paliwo - niezależnie od położenia pokrętła. Jak podciśnienia nie ma to nic nie ma prawa lecieć. Taki nieszczelny kranik potrafi zalać silnik paliwem podczas postoju przez tylny gaźnik - iglica nie powstrzyma benzyny.

Pompa ciekła i wymieniłeś na inną. Czy przypadkiem nowa pompa też nie puszcza paliwa tylko, że przez rurkę podciśnienia, do kolanka za gaźnik? Chodzi mi o rurkę, która daje podciśnienie na membranę pompy.

Inna opcja to jak wspomniał Szuwar - coś z iglicą lub poziomem paliwa w komorze pływakowej. Przy dobrej pompie być może uwidoczniły się usterki związane z tymi elementami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sebagizycko




Dołączył: 09 Sie 2021
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:53, 11 Sie 2021 Powrót do góry

Udało się usunąć i zdiagnozować usterkę? Mam to samo powyżej 6 tys obrotów strzela,nie chce się wyżej wkręcać,przerywa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szuwar




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania

PostWysłany: Śro 21:55, 11 Sie 2021 Powrót do góry

Sprawdź, czy nie masz osłabionej sprężyny bocznej nóżki. Jeśli ma większy luz może odcinać zapłon przy wysokich obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Michu




Dołączył: 28 Lis 2019
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 9:01, 12 Sie 2021 Powrót do góry

griba napisał:

BTW - łączenie wydechów jest nie bez powodu. Nie sądzę, żeby to było przyczyną problemów, ale gaźniki są czułe na takie rzeczy.


Właśnie, po kiego te wydechy są połączone?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 10:31, 12 Sie 2021 Powrót do góry

Michu napisał:


Właśnie, po kiego te wydechy są połączone?


Dzięki połączeniu jest inna cyrkulacja spalin i ciśnienia zwrotnego/ łatwości usuwania spalin. Połączenie to sprawia też, że VX ma inny dźwięk niż z rozdzielonymi tłumikami.
Oczywiście można je rozłączyć, co niektórzy też robią.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 10:34, 12 Sie 2021 Powrót do góry

sebagizycko napisał:
Udało się usunąć i zdiagnozować usterkę? Mam to samo powyżej 6 tys obrotów strzela,nie chce się wyżej wkręcać,przerywa.



Seba, strzela czy odcina zapłon? Odcięcie zapłonu widać na obrotomierzu w formie sporego spadku obrotów. W takim przypadku jak pisał Szuwar sprawdź stopkę boczną. Można ją przywiązać mocno na stałe na jazdę testową. Jak będzie ok to sprężyny stopki bocznej do wymiany.
Jak test ze stopką nie przyniesie rezultatów to trzeba szukać przyczyn w układzie zasilania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sebagizycko




Dołączył: 09 Sie 2021
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:04, 12 Sie 2021 Powrót do góry

Padła kolejna świeca... Kolejna bo o pierwszej która padła pisałem w innym temacie. Dwie nowe świece rozwiązały dwie z pozoru inne usterki. Dzięki za pomoc Ps. Jak to mówi stare chińskie przysłowie zaczynaj diagnozę naprawy od najprostszych rzeczy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sebagizycko dnia Czw 21:05, 12 Sie 2021, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Śro 22:45, 18 Sie 2021 Powrót do góry

I wymień świece na denso, sa o wiele trwalsze i odporne na zalanie niż ngk


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin