Autor |
Wiadomość |
yokushiro
Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora
|
Wysłany:
Pon 21:14, 05 Maj 2014 |
|
Tak i lewy migacz też. Proszę o czytanie historii od początku. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Pon 21:33, 05 Maj 2014 |
|
Czytam od początku i nie znajduje fragmentu, gdzie o tym wspominałeś. Zdarzały się przypadki, że podczas jazdy stopka nie przylegała i moto przerywało. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 22:23, 05 Maj 2014 |
|
góri napisał: |
Czytam od początku i nie znajduje fragmentu, gdzie o tym wspominałeś. |
Ja również nie dotarłem do tego fragmentu.
Co do stopki - znajduje się tam wyłącznik, który zapobiega ruszeniu na rozłożonej nóżce. Dlatego warto (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) żebyś oprócz lewego migacza sprawdził również obwody z nim powiązane, ponieważ od nich zależy zasilanie modułu zapłonu i cewek.
Tutaj znajdziesz co nieco informacji na ten temat - http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-uklad-elektryczny,19/kontrolka-biegu-jalowego,2428-7.html. Kto wie, może wibracje powodują rozłączanie wyłącznika i utratę zapłonu. W każdym razie warto to wyeliminować.
Rozumiem, że bez obciążenia na postoju chodzi gładko? A pod obciążeniem podczas jazdy dławi?
Z innych pomysłów - a impulsator podmienić?
No i zasilanie oraz masa modułu i cewek czy jest na pewno w porządku? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 22:41, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany:
Wto 6:32, 06 Maj 2014 |
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 10:19, 06 Maj 2014 |
|
Faktycznie było coś takiego. Trzeba spróbować, może coś to pomoże. Chodź przykładowo u mnie kolanka a nawet ich brak nie wpływały na pracę gaźników. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 10:20, 06 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 13:28, 06 Maj 2014 |
|
Kolanka mogą mieś wpływ ale tylko przy wyższych prędkościach to się objawiało i nie przy równej spokojnej jeździe. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yokushiro
Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora
|
Wysłany:
Czw 15:11, 08 Maj 2014 |
|
Dzięki chłopaki ale kolanka jak były ( bo teraz są stożki) to były zamocowane do tyłu. Nóżka też to nie będzie bo przy ostatniej konfiguracji tj filtry oryginalne miał coś takiego że jak odkręciłeś manetkę do 4 tys. i potrzymałeś to po 40 sekundach nagle obroty mu spadały do 1 tys. na 3-4 sekundy a póżniej znowu wchodziły na 4 tys. a ja w tym czasie z manetką nic nie robiłem trzymałem w tym samym miejscu. No to jeśli by to była nóżka to on stał na niej a i tak miał objawy. Po tym właśnie postawiliśmy na moduł no ale jak już wiecie moduł t też nie jest. Podsumowując , ani to nóżka ani kolanko na filtrze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yokushiro
Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora
|
Wysłany:
Czw 15:19, 08 Maj 2014 |
|
Co do plusów na cewkach i module to też były sprawdzane , cały motor to co jest dostępne było przeryte. Zastanawiałem się nad podciśnieniem , może on je traci z jakiegoś powodu podczas jazdy albo pompa działa ale jest za mało wydajna z powodu braku odpowiedniego podciśnienie. Co o tym myślicie i jak to sprawdzić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 15:35, 08 Maj 2014 |
|
Dałeś ciała nic nie mówiąc o stożkach! Ten temat już był ze 2 razy i wynika z niego, że ciężko ustawić przy stożkach VXa. Dostaje on za dużą dawkę powietrza.
Spróbuj na stożki położyć jakiś dodatkowy materiał i wtedy sprawdź. Jeśli przy takim ustawieniu się sprawdzi to trzeba będzie kombinować z gaźnikami i pozmieniać ich ustawienia bo oznaczać to będzie, że dostaje za mało powietrza w stosunku do paliwa.
Należałoby zwiększyć ilość paliwa dla każdych obrotów = śruba składu mieszanki, wysokość iglicy i możliwe że zmiana dysz. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany:
Pią 6:33, 09 Maj 2014 |
|
yokushiro napisał: |
Co do plusów na cewkach i module to też były sprawdzane , cały motor to co jest dostępne było przeryte. Zastanawiałem się nad podciśnieniem , może on je traci z jakiegoś powodu podczas jazdy albo pompa działa ale jest za mało wydajna z powodu braku odpowiedniego podciśnienie. Co o tym myślicie i jak to sprawdzić? |
podciśnienie sprawdzisz wakuometrami do synchronizacji gaźników, są to najzwyklejsze manometry tyle że mierzące podciśnienie więc wyskalowane od 0 do -1bar. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yokushiro
Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora
|
Wysłany:
Sob 4:25, 12 Lip 2014 |
|
Jest światełko w tunelu . Ze wstępnych ustaleń wynika że to przestawiony rozrząd. Oczywiście nie wiadomo jak(może sam , będziemy monitorować) i kiedy ale diagnoza po ściągnięciu góry jest taka: (praca zaworów na 1 i 2 tłoku jest różna t.j. te na przednim tłoku nie są zupełnie zamknięte w chwili gdy te z drugiego tłoka normalnie są. Gdyby to było to to byłbym prze szczęśliwy bo mam plany co do tego motoru ale musi być na chodzie. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yokushiro dnia Sob 10:21, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
bigos
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:45, 13 Lip 2014 |
|
Hej, przypomina mi to trochę moją sytuację. Kupiłem moto ze stożkami powijanymi szmatami, założyłem oryginalny układ. Przy 50-60 km/h przerywał do tego stopnia, że tylko z wysokich obrotów mogłem przebić się po długim czasie do 120 km/h i ani grosza więcej. Zdławiłem wloty powietrza na filtrze o połowę - na przednim oraz tylnym. Od tego czasu Suza pięknie się zbiera pracuje równo przy stałych obrotach oraz osiąga książkową prędkość maksymalną. Postanowiłem sprawdzić konfigurację przytkania wlotów powietrza. Wyciągnąłem szmatę z tylnego dolotu powietrza - motocykl nadal bardzo ładnie przyspieszał. Niestety w zakresie 90-110km/h przy stałych obrotach przerywał. Kiedy przyspieszałem było wszystko ok... Odwróciłem sytuację - przedni w pełni otwarty, tylny o połowę zdławiony. 80-90 km/h to był max. Jeżdżę z obydwoma zdławionymi. Do tego zauważyłem, że przerywa mi jak dostanie wilgoci, przestaje pracować jeden cylinder. W wyciemnionym garażu zrosiłem ją wodą i szukałem przebić. Świeciło się z prawej strony od cewki wzdłuż przewodu wysokiego napięcia. Wymieniłem fajki oraz przewody wysokiego napięcia. Zaizolowałem łączenie cewki z przewodem oraz znalazłem rozcięcie na + lub - do cewki. Po zabezpieczeniu wszystkiego świeciło się dalej Sprawdziłem raz jeszcze następnego dni również zraszając wodą i było ok... Kompletnie nie rozumiem tego motocykla, ma jakieś takie kaprysy. Co to Twojego sprzętu trzymam kciuki za rozrząd, ale pobaw się trochę z filtrami |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CHRISU
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów
|
Wysłany:
Czw 22:59, 18 Lip 2019 |
|
czytam to wszystko i miałem podobne zdarzenie.Wymysliłem sobie że zwiększę dopływ powietrza i powycinałem na puszce wloty powietrza przez co moto chodziło ale przy dodawaniu gazu dławiło się i szarpało.Był to czas gdy mechanicy byli bardzo zajęci przed sezonem,więc pomyslałem że wrócę do starych ustawień,ale to co wyciąłęm już się nie dało zamontować dla tego wstawiłem redukcje z korków i do dej pory tak jeżdzę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|