FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 roczna walka z vx Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Pon 21:14, 05 Maj 2014 Powrót do góry

Tak i lewy migacz też. Proszę o czytanie historii od początku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Pon 21:33, 05 Maj 2014 Powrót do góry

Czytam od początku i nie znajduje fragmentu, gdzie o tym wspominałeś. Zdarzały się przypadki, że podczas jazdy stopka nie przylegała i moto przerywało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 22:23, 05 Maj 2014 Powrót do góry

góri napisał:
Czytam od początku i nie znajduje fragmentu, gdzie o tym wspominałeś.


Ja również nie dotarłem do tego fragmentu.

Co do stopki - znajduje się tam wyłącznik, który zapobiega ruszeniu na rozłożonej nóżce. Dlatego warto (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) żebyś oprócz lewego migacza sprawdził również obwody z nim powiązane, ponieważ od nich zależy zasilanie modułu zapłonu i cewek.

Tutaj znajdziesz co nieco informacji na ten temat - http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-uklad-elektryczny,19/kontrolka-biegu-jalowego,2428-7.html. Kto wie, może wibracje powodują rozłączanie wyłącznika i utratę zapłonu. W każdym razie warto to wyeliminować.

Rozumiem, że bez obciążenia na postoju chodzi gładko? A pod obciążeniem podczas jazdy dławi?

Z innych pomysłów - a impulsator podmienić?
No i zasilanie oraz masa modułu i cewek czy jest na pewno w porządku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pon 22:41, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Wto 6:32, 06 Maj 2014 Powrót do góry

Cytat:
Rozumiem, że bez obciążenia na postoju chodzi gładko? A pod obciążeniem podczas jazdy dławi?

Z innych pomysłów - a impulsator podmienić?
No i zasilanie oraz masa modułu i cewek czy jest na pewno w porządku?


A pamietasz wątek o obróconym wlocie powietrza na filtrze...?

http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-silnik,10/uwaga-wszyscy-diabelska-usterka-vx800,875.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikis dnia Wto 11:18, 06 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 10:19, 06 Maj 2014 Powrót do góry

Faktycznie było coś takiego. Trzeba spróbować, może coś to pomoże. Chodź przykładowo u mnie kolanka a nawet ich brak nie wpływały na pracę gaźników. Shocked


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 10:20, 06 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 13:28, 06 Maj 2014 Powrót do góry

Kolanka mogą mieś wpływ ale tylko przy wyższych prędkościach to się objawiało i nie przy równej spokojnej jeździe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Czw 15:11, 08 Maj 2014 Powrót do góry

Dzięki chłopaki ale kolanka jak były ( bo teraz są stożki) to były zamocowane do tyłu. Nóżka też to nie będzie bo przy ostatniej konfiguracji tj filtry oryginalne miał coś takiego że jak odkręciłeś manetkę do 4 tys. i potrzymałeś to po 40 sekundach nagle obroty mu spadały do 1 tys. na 3-4 sekundy a póżniej znowu wchodziły na 4 tys. a ja w tym czasie z manetką nic nie robiłem trzymałem w tym samym miejscu. No to jeśli by to była nóżka to on stał na niej a i tak miał objawy. Po tym właśnie postawiliśmy na moduł no ale jak już wiecie moduł t też nie jest. Podsumowując , ani to nóżka ani kolanko na filtrze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Czw 15:19, 08 Maj 2014 Powrót do góry

Co do plusów na cewkach i module to też były sprawdzane , cały motor to co jest dostępne było przeryte. Zastanawiałem się nad podciśnieniem , może on je traci z jakiegoś powodu podczas jazdy albo pompa działa ale jest za mało wydajna z powodu braku odpowiedniego podciśnienie. Co o tym myślicie i jak to sprawdzić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 15:35, 08 Maj 2014 Powrót do góry

Dałeś ciała nic nie mówiąc o stożkach! Ten temat już był ze 2 razy i wynika z niego, że ciężko ustawić przy stożkach VXa. Dostaje on za dużą dawkę powietrza.

Spróbuj na stożki położyć jakiś dodatkowy materiał i wtedy sprawdź. Jeśli przy takim ustawieniu się sprawdzi to trzeba będzie kombinować z gaźnikami i pozmieniać ich ustawienia bo oznaczać to będzie, że dostaje za mało powietrza w stosunku do paliwa.

Należałoby zwiększyć ilość paliwa dla każdych obrotów = śruba składu mieszanki, wysokość iglicy i możliwe że zmiana dysz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Pią 6:33, 09 Maj 2014 Powrót do góry

yokushiro napisał:
Co do plusów na cewkach i module to też były sprawdzane , cały motor to co jest dostępne było przeryte. Zastanawiałem się nad podciśnieniem , może on je traci z jakiegoś powodu podczas jazdy albo pompa działa ale jest za mało wydajna z powodu braku odpowiedniego podciśnienie. Co o tym myślicie i jak to sprawdzić?


podciśnienie sprawdzisz wakuometrami do synchronizacji gaźników, są to najzwyklejsze manometry tyle że mierzące podciśnienie więc wyskalowane od 0 do -1bar.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
yokushiro




Dołączył: 29 Kwi 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zielona gora

PostWysłany: Sob 4:25, 12 Lip 2014 Powrót do góry

Jest światełko w tunelu Shocked . Ze wstępnych ustaleń wynika że to przestawiony rozrząd. Oczywiście nie wiadomo jak(może sam , będziemy monitorować) i kiedy ale diagnoza po ściągnięciu góry jest taka: (praca zaworów na 1 i 2 tłoku jest różna t.j. te na przednim tłoku nie są zupełnie zamknięte w chwili gdy te z drugiego tłoka normalnie są. Gdyby to było to to byłbym prze szczęśliwy bo mam plany co do tego motoru ale musi być na chodzie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yokushiro dnia Sob 10:21, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
bigos




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:45, 13 Lip 2014 Powrót do góry

Hej, przypomina mi to trochę moją sytuację. Kupiłem moto ze stożkami powijanymi szmatami, założyłem oryginalny układ. Przy 50-60 km/h przerywał do tego stopnia, że tylko z wysokich obrotów mogłem przebić się po długim czasie do 120 km/h i ani grosza więcej. Zdławiłem wloty powietrza na filtrze o połowę - na przednim oraz tylnym. Od tego czasu Suza pięknie się zbiera pracuje równo przy stałych obrotach oraz osiąga książkową prędkość maksymalną. Postanowiłem sprawdzić konfigurację przytkania wlotów powietrza. Wyciągnąłem szmatę z tylnego dolotu powietrza - motocykl nadal bardzo ładnie przyspieszał. Niestety w zakresie 90-110km/h przy stałych obrotach przerywał. Kiedy przyspieszałem było wszystko ok... Odwróciłem sytuację - przedni w pełni otwarty, tylny o połowę zdławiony. 80-90 km/h to był max. Jeżdżę z obydwoma zdławionymi. Do tego zauważyłem, że przerywa mi jak dostanie wilgoci, przestaje pracować jeden cylinder. W wyciemnionym garażu zrosiłem ją wodą i szukałem przebić. Świeciło się z prawej strony od cewki wzdłuż przewodu wysokiego napięcia. Wymieniłem fajki oraz przewody wysokiego napięcia. Zaizolowałem łączenie cewki z przewodem oraz znalazłem rozcięcie na + lub - do cewki. Po zabezpieczeniu wszystkiego świeciło się dalej Smile Sprawdziłem raz jeszcze następnego dni również zraszając wodą i było ok... Kompletnie nie rozumiem tego motocykla, ma jakieś takie kaprysy. Co to Twojego sprzętu trzymam kciuki za rozrząd, ale pobaw się trochę z filtrami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CHRISU




Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów

PostWysłany: Czw 22:59, 18 Lip 2019 Powrót do góry

czytam to wszystko i miałem podobne zdarzenie.Wymysliłem sobie że zwiększę dopływ powietrza i powycinałem na puszce wloty powietrza przez co moto chodziło ale przy dodawaniu gazu dławiło się i szarpało.Był to czas gdy mechanicy byli bardzo zajęci przed sezonem,więc pomyslałem że wrócę do starych ustawień,ale to co wyciąłęm już się nie dało zamontować dla tego wstawiłem redukcje z korków i do dej pory tak jeżdzę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin