FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Przedni gażnik się opierdziela! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Słoniu




Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Pon 11:49, 30 Cze 2008 Powrót do góry

Po zime zrobiłem rogulacje zaworów, wyczyściłem i dokonałem szczegółowej inspekcji i synchronizacji gaźników, bo przy odpalaniu najpierw zaczynał pracować tylko cylinder nr1 dopiero po kilku sekundach włączał się drugi (przedni). Po regulacjach problem znikną. Motocykl postał 10 dni i przy pierwszym odpaleniu problem powrócił. Zrobiłem prosty test i zanim motocykl się nagrzał ruszyłem cięgłem gazu. oddzielnie na jednym i na drugim gażniku. Co się okazało, gażnik na cylindrze nr.2 sie dławił i prychał, natomias nr 1 płynnie wchodził na obroty. Problem znika po nagrzaniu. Jaka może być przyczyna tych fanaberii silnikowych???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Słoniu dnia Pon 21:44, 30 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 0:39, 01 Lip 2008 Powrót do góry

Powodów może być zapewne wiele ale sprawdź linki ssania.

U mnie było odwrotnie. Cylinder tylni (czyli gaźnik no. 1) nie pracował po odpaleniu... za to po nagrzaniu wszystko było ok. Problem pogłębiał się gdy było zimno.

Więcej pisałem nie tak dawno tutaj - patrz post na samym końcu > http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx-800-silnik-i-naped,1/jaka-kapresie-min-powinien-mniec-vx,703.html.

Też przerobiłem kilkakrotne rozkładanie i czyszczenie gaźników (z regulacją). Nie pomagało. No i wpadłem na taki pomysł.

Najpierw odkręciłem linkę z gaźnika cylindra sprawiającego kłopoty, podłączyłem sobie drucik do tłoczka sterującego ssaniem i sprawdziłem czy manualne jego otwarcie coś zmienia. Bo na początku typowałem ogólne zatkanie kanałów/dysz układu ssania. Zmieniało znacznie więcej niż przy otwarciu linką.

Wydawało się, że linki ssania równo wyciągają tłoczki. Jednak tak nie było. Nie zauważyłem, żeby dało się je wzgledem siebie regulować (może się mylę), więc podłożyłem kawałek koszulki pod gniazdo "spóźniającej się" linki i to pomogło.

Oba cylindry od razu zaskakują i równo się nagrzewają.

Może to pomoże rozwiązać problem lub chodź wyeliminuje jedną z możliwości.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Wto 11:31, 01 Lip 2008 Powrót do góry

To co napisał kolega wyżej jest jak najbardziej prawdopodobne. Ja sprawdziłbym jeszcze pompę paliwową chociaż jak piszesz ze na ciepło jest OK to wtedy eliminuje pompe, ale jak pisałes że postał 10 dni i był problem to moze byc tak że pompa nie trzyma lub ma za małe cisnienie i dopiero przy wiekszych obrotach (czyt. podcisnieniu) daje dawkę paliwa wystarczająca do wykarmienia 2 cylindra. Ale to tylko takie sugestie (nie brac serio)
Pozdrawiam i daj znac na forum co w końcu wyklułeś.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 13:13, 01 Lip 2008 Powrót do góry

Racja - przedni gaźnik jest wyżej - może paliwo nie dochodzić / dochodzić z opóźnieniem. A na ssaniu to trochę go schodzi.

Można odkręcić śrubę na dolę komory pływakowej i zobaczyć czy paliwko leci. Albo nawet założyć tam plastikową rurkę i sprawdzić co się dzieje z jego poziomem. Mi raz tylny gaźnik (no. 1) zrobił psikus i był suchy - ale to był skutek (chyba) zawieszonego pływaka...

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 13:15, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin