|
Autor |
Wiadomość |
peter
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląskie/Bielsko-B
|
Wysłany:
Sob 10:25, 16 Lut 2013 |
 |
Gregor,
dławienie zrób w dolnej części u rurki tam gdzie jest olej - np. mocno załamując ją, lub zaciskając jakimś zaciskiem, następnie stopniowo zwalniaj zacisk, aby zobaczyć w którą stronę płynie olej i reguluj aż sytuacja niekontrolowanego przepływu zostanie opanowana.
Dokładna regulacja po zwolnieniu zacisku.
Sam reguluję przy wykorzystaniu u-rurki i uważam, że jest ta metoda dokładna.
PS
dławienia w górnej części u-rurki nie stosuję, ponieważ bezwładność płynu rurce jest duża i nie skacze, tak jak wskazówki w manometrach. Długość u-rurki 1,5-2 m w pionie, zalana do wysokości 0,5-0,7 m w spoczynku.
Sprawdź też czy wszystkie połączenia u-rurki z gaźnikami masz szczelne.
pozdrawiam
peter |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 15:59, 17 Lut 2013 |
 |
|
 |
 |
Gregor
Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SOCHACZEW
|
Wysłany:
Pią 21:30, 22 Lut 2013 |
 |
Właśnie przymaszerowałem z garażu gdzie w końcu udało mi się zsynchronizować gaźniki i to za pomocą ururki
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, już miałem się poddać ale przez Wasze rady , no oczywiście dzięki nim, próbowałem do skutku.
Napiszę tylko, że kluczem do sukcesu było to co powiedział Peter, zacisnąłem rurkę na samym dole tak, żeby płyn z trudem się przesączał każdą ze stron, wówczas opanowałem wysysanie benzyny z rurki, po wstępnej regulacji zwolniłem zupełnie zacisk i wyregulowałem to dokładnie, a później reakcję na gaz.
Teraz jest bomba! Silnik pracuje równo i ładnie wkręca się na obroty, dymek wydaje się równo wydobywać z obydwu kominów.
Jedyny moment, kiedy płyn w ururce ulega lekkiemu zawirowaniu, jest wtedy, gdy puszczam gaz, ale z tym chyba da się żyć
Jeszcze raz chciałem wszystkim podziękować!
Przyznaję, poziom satysfakcji jest ogromny [/b] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gregor dnia Pią 21:32, 22 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Gregor
Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SOCHACZEW
|
Wysłany:
Sob 12:42, 23 Lut 2013 |
 |
Moje szczęście nie mogło trwać wiecznie, dziś w warunkach śnieżnych jechałem na przegląd techniczny i maszyna chodzi pięknie na wolnych obrotach, na postoju wkręca się ślicznie na wysokie, ale podczas jazdy dochodzi do 5 tys i dalej koniec, co najwyżej jakieś prychanie. Do 5 jest super, a na postoju jest super do końca. Coś złożyłem nie tak, czy skład mieszanki źle dobrany? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 13:46, 23 Lut 2013 |
 |
Hej!
Luźne pomysłu >
Może za mało paliwa? Pompa paliwa siada? Sprawdź też przewód podciśnienia, które do niej dochodzi.
Sprawdź również fałszywe powietrze - czy airbox'y szczelne i czy mają założone rurki odprowadzające skropliny, a na końcu tych rurek czy są zatyczki.
A na postoju wkręca się na 7-8 tys. obrotów bez problemu?
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 20:50, 23 Lut 2013 |
 |
Miałem tak w 2T ale wtedy to łapało lewe powietrze przez co mieszanka była uboższa. Na wolnych wchodził ok bo nie miał obciążenia. Sprawdź lewe powietrze tzn. połączenie gaźnik cylinder. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gregor
Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SOCHACZEW
|
Wysłany:
Wto 23:12, 26 Lut 2013 |
 |
Kurcze dziś kolejny test i to samo, zalałem paliwa do pełna i od 5 tys zaczyna prychać. Próbowałem też jazdy na ssaniu i mniej więcej to samo, na pusto wchodzi na obroty do końca, chociaż przy 8 tys na siłę da się dosłuchać lekkich zakłóceń w równej pracy, ale generalnie wkręca się.
Airboxy szczelne na jednej rurce brak zatyczki, co do ilości paliwa podawanego przez pompkę nie wiem jak to ocenić. To co zauważyłem, to po wkręceniu śruby składu mieszanki od tylnego gaźnika silnik zwiększa obroty, po odkręceniu choćby o 1/4 obroty i dalej nie ma już różnicy... A może ja źle zsynchronizowałem gaźniki na ururce?
Zaczyna mi brakować pomysłów i jestem coraz bliższy oddania na gaźniki do serwisu... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 20:32, 27 Lut 2013 |
 |
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|