FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Problem z tylnym gaźnikiem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
peter




Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląskie/Bielsko-B

PostWysłany: Sob 10:25, 16 Lut 2013 Powrót do góry

Gregor,
dławienie zrób w dolnej części u rurki tam gdzie jest olej - np. mocno załamując ją, lub zaciskając jakimś zaciskiem, następnie stopniowo zwalniaj zacisk, aby zobaczyć w którą stronę płynie olej i reguluj aż sytuacja niekontrolowanego przepływu zostanie opanowana.
Dokładna regulacja po zwolnieniu zacisku.
Sam reguluję przy wykorzystaniu u-rurki i uważam, że jest ta metoda dokładna.
PS
dławienia w górnej części u-rurki nie stosuję, ponieważ bezwładność płynu rurce jest duża i nie skacze, tak jak wskazówki w manometrach. Długość u-rurki 1,5-2 m w pionie, zalana do wysokości 0,5-0,7 m w spoczynku.
Sprawdź też czy wszystkie połączenia u-rurki z gaźnikami masz szczelne.

pozdrawiam
peter


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 15:59, 17 Lut 2013 Powrót do góry

Hej!

Od siebie dodam tylko, że wakumoetry zegarowe również można "zdławić" - wówczas nie ma potrzeby zalewania ich olejem.

Działa to dość dobrze co już kiedyś pokazywałem - http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-uklad-paliwowy,11/dzialanie-wakuometrow-z-dyszami,1504.html.

Polecałbym zakup tanich, ale jednakowych zegarów na allegro i dorobienie podstawki oraz wężyków we własnym zakresie.

Pozdrowienia,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SOCHACZEW

PostWysłany: Pią 21:30, 22 Lut 2013 Powrót do góry

Właśnie przymaszerowałem z garażu gdzie w końcu udało mi się zsynchronizować gaźniki i to za pomocą ururki Laughing Laughing Laughing
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, już miałem się poddać ale przez Wasze rady Wink , no oczywiście dzięki nim, próbowałem do skutku.
Napiszę tylko, że kluczem do sukcesu było to co powiedział Peter, zacisnąłem rurkę na samym dole tak, żeby płyn z trudem się przesączał każdą ze stron, wówczas opanowałem wysysanie benzyny z rurki, po wstępnej regulacji zwolniłem zupełnie zacisk i wyregulowałem to dokładnie, a później reakcję na gaz.
Teraz jest bomba! Silnik pracuje równo i ładnie wkręca się na obroty, dymek wydaje się równo wydobywać z obydwu kominów.
Jedyny moment, kiedy płyn w ururce ulega lekkiemu zawirowaniu, jest wtedy, gdy puszczam gaz, ale z tym chyba da się żyć Confused
Jeszcze raz chciałem wszystkim podziękować!
Przyznaję, poziom satysfakcji jest ogromny Very Happy [/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gregor dnia Pią 21:32, 22 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SOCHACZEW

PostWysłany: Sob 12:42, 23 Lut 2013 Powrót do góry

Moje szczęście nie mogło trwać wiecznie, dziś w warunkach śnieżnych jechałem na przegląd techniczny i maszyna chodzi pięknie na wolnych obrotach, na postoju wkręca się ślicznie na wysokie, ale podczas jazdy dochodzi do 5 tys i dalej koniec, co najwyżej jakieś prychanie. Do 5 jest super, a na postoju jest super do końca. Coś złożyłem nie tak, czy skład mieszanki źle dobrany?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 13:46, 23 Lut 2013 Powrót do góry

Hej!

Luźne pomysłu >

Może za mało paliwa? Pompa paliwa siada? Sprawdź też przewód podciśnienia, które do niej dochodzi.

Sprawdź również fałszywe powietrze - czy airbox'y szczelne i czy mają założone rurki odprowadzające skropliny, a na końcu tych rurek czy są zatyczki.

A na postoju wkręca się na 7-8 tys. obrotów bez problemu?

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 20:50, 23 Lut 2013 Powrót do góry

Miałem tak w 2T ale wtedy to łapało lewe powietrze przez co mieszanka była uboższa. Na wolnych wchodził ok bo nie miał obciążenia. Sprawdź lewe powietrze tzn. połączenie gaźnik cylinder.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gregor




Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SOCHACZEW

PostWysłany: Wto 23:12, 26 Lut 2013 Powrót do góry

Kurcze dziś kolejny test i to samo, zalałem paliwa do pełna i od 5 tys zaczyna prychać. Próbowałem też jazdy na ssaniu i mniej więcej to samo, na pusto wchodzi na obroty do końca, chociaż przy 8 tys na siłę da się dosłuchać lekkich zakłóceń w równej pracy, ale generalnie wkręca się.
Airboxy szczelne na jednej rurce brak zatyczki, co do ilości paliwa podawanego przez pompkę nie wiem jak to ocenić. To co zauważyłem, to po wkręceniu śruby składu mieszanki od tylnego gaźnika silnik zwiększa obroty, po odkręceniu choćby o 1/4 obroty i dalej nie ma już różnicy... A może ja źle zsynchronizowałem gaźniki na ururce?
Zaczyna mi brakować pomysłów i jestem coraz bliższy oddania na gaźniki do serwisu...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 20:32, 27 Lut 2013 Powrót do góry

Rurkę od airboxu zaślep zatyczką - to źródło fałszywego powietrza.

Wyreguluj skład mieszanki śrubami biegu jałowego wg opisu > http://www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-zrob-to-sam,9/regulacja-skladu-mieszanki-by-griba,1803.html.

Daj znać czy coś się zmieniło.

Pozdrowienia,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin