Autor |
Wiadomość |
tomek1982
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany:
Sob 19:16, 27 Cze 2009 |
|
Witam. Jakis czas temu kupilem vx-a,przejechalem nim jakies 2000 km i pojawily sie pierwsze usterki a dokladniej problem z kranikiem paliwa-jest podcisnieniowy i po prostu nie puszcza paliwa i tym samym moto nie chce chodzic normalnie.Moje pytanie jest nastepujace: czy ktos probowal jakos naprawic kranik paliwa, czy moze trzeba kupic nowy???Ja go rozebralem ale membrana w srodku jest cala... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 14:57, 28 Cze 2009 |
|
A podciśnienie sterujące na pewno dochodzi?
Mój kranik wystarczy że zassam ustami i puszcza paliwo.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tomek1982
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 19 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przasnysz
|
Wysłany:
Nie 15:01, 28 Cze 2009 |
|
Problem z kranikiem juz nie aktualny, kiedy go dokladnie rozebralem okazalo sie ze filtry na koncach rurek kranika sa tak zabrudzone ze wogole nie przepuszczaja paliwa.Nie mialem zamiennikow ale wzialem igle i je podziurkowalem. Moto zaczelo normalnie chodzic...takze jaby z waszymi sprzetami cos sie dzialo to najpierw zobaczcie czy kranik puszcza paliwo. Pozdro dla wszystkich vx-ow |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Paweł VX800
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mikołów
|
Wysłany:
Czw 19:09, 27 Sie 2009 |
|
hej, mam kłopot chyba z kranikiem..., wykreciłem kogo, filtry wygladaja ok, wydmuchałem go, zassałem... i nic, bo jak odkrece kranik to powinno normalnie leciec paliwo ?? dobrze wiem? , pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 10:15, 28 Sie 2009 |
|
Aby normalnie leciało paliwo jak otworzysz kranik potrzebne jest jeszcze podciśnienie czyli musisz np zassać go tak jak griba pisał wyżej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Paweł VX800
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mikołów
|
Wysłany:
Pią 15:22, 28 Sie 2009 |
|
ok, dzieki VX juz naprawiony , pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tyger
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
|
Wysłany:
Czw 15:44, 21 Cze 2012 |
|
Witam te kraniki podciśnieniowe sa rozbieralne. Jeżeli tak to prosze o informacje co i jak jakie części podlegają wymianie przy usterkach. Mam taki w garażu lużno z tym że przepuszcza paliwo jak jest w pozycji rezerwy i w pozycji on i of bez tz sazysania. Samoczynnie paliwo się sączy z niego. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tyger dnia Czw 15:46, 21 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 20:47, 21 Cze 2012 |
|
Hej Tyger!
U mnie tak jest dlatego założyłem elektrozawór, bo jestem za leniwy żeby to naprawiać. Poza tym ja nie ufam tym kranikom.
Wiem, że Stefan dawał zestaw naprawczy z Bandita.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lukaas
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:55, 15 Mar 2013 |
|
Witam!
Rozumiem Griba, że zawór zamontowałeś za kranikiem? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 19:40, 15 Mar 2013 |
|
Hej!
Za pompa bo było miejsce ładne, ale lepiej dać przed pompą, żeby nie było jak u Tyger'a.
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 23:41, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Lukaas
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:38, 15 Mar 2013 |
|
Rozumiem.
Dzięki i pozdrowienia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 23:40, 15 Mar 2013 |
|
Jeszcze jedna sprawa, przed zaworem warto dać filtr paliwa. Zapobiegnie to jego zanieczyszczeniu i uszkodzeniu, ale dobrze zrobi też dla pompy i gaźników. Sitka w baku zamontowane na króćcach ssących paliwo niewiele dają - w praktyce paprochy, brud i rdza trafiają ze zbiornika paliwa do całego układu.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 23:41, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Lukaas
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:34, 16 Mar 2013 |
|
W porządku. Czy filtr paliwa może być dowolny czy określony (przekrój króćców)? To samo dotyczy elektrozaworu.
Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 18:43, 16 Mar 2013 |
|
8 mm będzie ok. Zawór brałem taki pod odcięcie do alarmu w sklepiku "u pana Zdzisia", filtr w larsson ze szklaną obudową i metalowymi króćcami. Miałem taki plastikowy filtr w zestawie z zaworem ale był do niczego - opaski ściśniesz a i tak podcieka.
Elektrozawór podłączyłem pod bezpiecznik, który ma napięcie po stacyjce.
Jak chcesz fotki to chyba gdzieś mam.
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Sob 18:44, 16 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Lukaas
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:42, 18 Mar 2013 |
|
Witam!
Jeżeli nie byłoby to uciążliwe to zdjęciami nie pogardzę. Co prawda kranik jeszcze nie przecieka więc elektrozawór poczeka ale filtr chciałbym założyć.
Pozdro. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|