Autor |
Wiadomość |
karol251991
Gość
|
Wysłany:
Pią 0:21, 28 Maj 2010 |
|
Witam serdecznie. Dzisiaj zakupiłemvx 800 w anglii od starszego pana ktory nie używal go prze xx lat. W moto działa elektryka, jest iskra, kompresja super, lecz miało zdjęty bak i nie wiem jak go teraz podczepic, a dokładniej, który przewód to podcisnienie...;( Wiem jedynie ktory to przewod paliwowy, i bede bardzo wdzieczny za foto skad wychodzi przewod podcisnienia. U mnie najprawdopodobniej są jakieś dodatkowe przewody od nadmiaru itp ale nie znam sie za bardzo na tym;) Pzdr serdecznie i z góry dzieki za pomoc!!! |
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 0:32, 28 Maj 2010 |
|
Z kranika normalnie wychodzą 2 przewody. Jak sam stwierdziłeś przewód paliwa wiesz który to i gdzie więc zostaje 1 miejsce wolne przy kraniku. Do tego króćca trzeba podłączyć przewód z pompy która znajduje się pod mocowaniem akumulatora a przewód w tej pompie patrząc tak jak siedzisz na moto wychodzi z górnej prawej strony pompy. Mam nadzieję że dobrze zrozumiałem twoje pytanie:)
Zawsze dobrze wesprzeć się zdjęciem jak wygląda sytuacja z przewodami u ciebie co pozwala dokładniej odpowiedzieć na pytanie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
waffen99
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow
|
Wysłany:
Pią 7:05, 28 Maj 2010 |
|
U mnie przewód podciśnienia do baku jest poprowadzony z gażnika tylnego. Patrząc w przód po lewej stronie tuż przed króćcem ssącym jest wyjście tego wężyka. Tak więc wychodzi na to że co moto to inna kombinacja. Zasilanie pompy mam z podciśnienia przy przednim gażniku. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pią 8:15, 28 Maj 2010 |
|
tu widać pełen obieg paliwa (na zwykłym kraniku). vacuum to podciśnienie zasilające pompę:
[link widoczny dla zalogowanych]
tu widać tylny gaźnik (1 to dodatkowe podciśnienie zasilające kranik):
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez ivf dnia Pią 8:16, 28 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
karol251991
Gość
|
Wysłany:
Pią 8:21, 28 Maj 2010 |
|
Dzieki, jestescie WIELCY;) Juz wszystko jasne, jeszcze raz dzięki. Pzdr!!!! |
|
|
|
|
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Pią 9:21, 28 Maj 2010 |
|
Skoro wiesz jaki to jest i , który przewód paliwowy to nie będziesz miał teraz po zobaczeniu tej fotki wątpliwości gdzie podłączyć przewód podciśnieniowy z gaźnika do kranika. Na zdjęciu jedynką masz podłączony przewód podciśnieniowy z gaźnika do Twojego zbiornika paliwa Pozdrawiam Stefan
ps. Mam nadzieje , że na dłużej zagościsz na naszym forum.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez STEFAN dnia Pią 15:00, 28 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Pią 13:57, 28 Maj 2010 |
|
"zdjęcie niedostępne"..... STEFAAAAAAAN!!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 14:47, 28 Maj 2010 |
|
fotka była dostępna i widoczna a teraz nie ma coś się stało ale to raczej nie tutaj gdyż działało. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Pią 15:15, 28 Maj 2010 |
|
Mam jeszcze pytanie w sprawie tych zdjęć na forum . Czy po wstawieniu zdjęcia a następnie wykasowaniu go na tym innnym serwerze to te zdjęcie również zniknie z naszego forum? Wydaje mi się , że taki numer wykręciłem i to było powodem zniknięcia tego zdjęci . Jeszcze jestem na etapie nauki. Pozdrawiam Stefan |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 19:01, 28 Maj 2010 |
|
Jak podajesz link do zdjęcia na forum to jak zdjęcie z podanego adresu zniknie to oczywiste iż nie będzie widoczne na forum. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Pią 21:32, 28 Maj 2010 |
|
Polecam picasse Ewentualnie serwis photobucket po rejestracji (można tworzyć też katalogi) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tyger
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
|
Wysłany:
Wto 18:50, 30 Wrz 2014 |
|
Witam czy ten sposób rozcięcia przewodu i jego połączenia w taki sposób jak na załączonym zdjęciu może spowodować to że motocykl ma problem z układem paliwowym. Dokładnie chodzi mi o to że jak motocykl dłużej postoi to ma problem przedni gar łapie dopiero po jakimś czasie. Nawet podczas jazdy na rozgrzanym silnik czasami zdarza się tak że jeden gar przestaje pracować.
Któryś z mądrych mechaników robiąc synchro gaźników ułatwiając sobie robotę przeciął wężyk i w ten sposób go połączył.
W załączeniu fotka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tyger dnia Wto 18:58, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 19:05, 30 Wrz 2014 |
|
Hej Tyger,
trochę mała średnica tej rurki. Może podawać za mało paliwa przy większym obciążeniu. To, że łapie później przedni cylinder to raczej normalny objaw - pompa musi dostarczyć paliwo do tego gaźnika - jest on wyżej i stąd dłużej to trwa.
BTW - dawno Cię nie było na forum? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tyger
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
|
Wysłany:
Wto 19:20, 30 Wrz 2014 |
|
Ano tak jakoś wyszło jakoś nie miałem w tym sezonie czasu dla swojego rumaka.
Ogólnie to mnie trochę denerwuje ciągły problem z tym moim vx. Jak wiesz miałem problem z zalewaniem świec. Robiłem wszystko co możliwe w gaźnika. W tamtym sezonie wymieniłem pompkę bo to prawdopodobnie przez padniętą membranę w tej pompce paliwo lało się do silnika. Po dłuższym postoju z trudnością silni załapuje pracuje na tylny gar a po ok minucie załącza się drugi. Problem nawarstwia się jeszcze bardziej jak moto stoi na bocznej nóżce gdy jest pochylony. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 12:12, 01 Paź 2014 |
|
Tak, pamiętam, tą przypadłość z pompą paliwa.
A czy to zawsze tak jest, czy tylko po dłuższym postoju słabo odpala?
Może ta "nowa" pompa słabo działa? No i jeszcze jedno - sprawdź może czy przewód podciśnienia do kranika i do pompy paliwa nie jest gdzieś zagięty? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Śro 12:14, 01 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|