|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Pon 22:37, 14 Maj 2012 |
|
ENYS napisał: |
Jutro będę sprawdzał kranik, i stąd moje pytanie, czy przypadku wyrobionej membrany jest możliwość jej wymiany, czy w grę wchodzi nowy kranik? Dzieki za pomoc Gdybym nie kochał tej maszyny to bym się zniechęcił Pozdrawiam |
"ENYS"
Jeśli chodzi o kran podciśnieniowy do naszego moto ,to
oryginalnego zestawu naprawczego dedykowanego do VX-sa prawdopodobnie nie znajdziesz.
Są zestawy naprawcze bardzo podobne do naszego moto i ja mam w tej chwili taki założony , tylko jest jedno ale .
Nasz kran ( po założeniu tego zestawu naprawczego ) nie będzie miał pozycji " off " ( po prosu nie da się go zamknąć ).
Pozostałe pozycje działają identycznie jak w naszym kranie.
Ten zestaw naprawczy, o którym wspomniałem wyżej pasuje z ;
GSF 600 i 1200, kawasaki KLR 650 , VN1500 , ZR 550 i 1100 , ZR-7 750, ZX-10 tomcat .
Symbol zestawu naprawczego to : FCK - 21 Nr. katalogowy : 5.4000.340.
Cena jaką płaciłem to 95 zł.
Różnica miedzy oryginałem a wspomnianym zestawem polega na wykonaniu otworów w podwójnej membranie.
Kran działa perfekcyjnie.
Nie poci się , podciśnienie otwiera go tak jak w oryginale.
Nigdy kranu nie zamykałem, jest otwarty już prawie siedem lat i położenie "off" jest mi zupełnie zbędne ( jeśli kran działa prawidłowo ).
Pozdrawiam Stefan |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
tyger
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
|
Wysłany:
Wto 12:18, 15 Maj 2012 |
|
Witam a może by tak dokładnie ustawić poziom paliwa bo na moim przykładzie było tak że przez dwa ostatnie lata dwóch motocyklowych mechaników serwisowało mi motocykl. Każdemu z osobna tłumaczyłem że świece mi zalewa i żaden z nich nie stwierdził że mam za wysoki poziom paliwa na przednim gaźniku. Ograniczali się tylko do wymiany zaworków iglicowych. Teraz aktualnie mam motocykl w serwisie i trzeci z kolei mechanik rozebrał ten sam gaźnik i co stwierdził no oczywiście że jest zbyt wysoki poziom paliwa na przednim gaźniku. Miałem też taką sytuację że wężyk paliwowy był sparciały w okolicy kranika przy obejmie i jak odpaliłem motocykl to paliwo sączyło się po wężyku i ściekało na ziemie. Czyli podsumują dwa ostatnie lata powymieniane zaworki wraz z ringami, ustawione poziomy paliwa, wymieniany kranik z podciśnieniowego na zwykły i założone elektroniczne odcięcie paliwa. Czekam teraz na swój motocykl który jest aktualnie w serwisie i jestem bardzo ciekawy czy usterka zostanie usunięta. Jeszcze jedna moja sugestia lepiej zawczasu usunąć usterkę bo tak jak u mnie może rozlecieć się silnik w którym to zrobiła się dziura w karterze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|