FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 oznaczenia na gaźniku Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
bogdan-27




Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: Pią 10:06, 05 Cze 2009 Powrót do góry

Witam wszystkich.Jestem nowy na forum i od tygodnia posiadaczem VX800 z 1993 roku. W dowodzie rejestracyjnym mam wpisane 56kW, czyli około 76kM.Ale to chyba niemożliwe. Według mojej wiedzy najmocniejszy vx miał 60kM.Przeczytałem artykuł ''spadek mocy'' i sprawdziłem swoje gaźniki.Jest napisane MIKUNI 00RP i nic poza tym.
Jak sądzicie, ile naprawdę możę mieć mocy mój motocykl i jak ewentualnie to sprawdzić - oczywiście bez wizyty na hamowni


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Janusz




Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hamburg

PostWysłany: Sob 9:24, 06 Cze 2009 Powrót do góry

Leistungsvarianten der deutschen VS 51 B (E 22) ab Werk

Wersja "Standard"
61 PS Standardmäßige Auslieferung bis Ende 1995, keine Drosselung, Vergaserkennung (Napis na gazniku) 45C50 60 PS standardmäßige Auslieferung der VX800 T (ab ca. 1996), Vergaserkennung 45C50, der Leistungsverlust wurde infolge strengerer Geräuschgrenzwerte Sad umgesetzt.

(Gaznik z elektrycznym wylacznikiem)
Durch einen kleinen Killschalter am vorderen Vergaser wird die Leistung(-sspitze) reduziert. (Odpieprzyc go)

50 PS Erfolgte die Auslieferung ab Werk mit 50 PS, trägt der Vergaser die Kennung (Napis na gazniku)45C60 und die VX heisst VX800 UM - UT.
Kleine Kunststoffröhren reduzieren des Weg des Gasschiebers. Der Vergaser hat größere Hauptdüsen.
Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.

(Wersja niem. obnizona moc ze wzgedu na podatek)
34 PS Hier gibts zwei Methoden:
1. zusätzlich zur 50 PS-Drosselung reduzieren Drosselblenden die Vergaserdurchlässe. (als Nachrüstsatz erhältlich). Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.
2. Modifizierte Gasschieber mit reduziertem Hub geben nur rund 1/3 des verfügbaren Strömungsquerschnitts im Vergaser frei. Für die Entdrosselung müssen die Schieber komplett getauscht werden.
Bei beiden Varianten sind die Düsen größer.

Jezeli cos niejasne, daj znac to przetlumacze dokladniej-

pozdrowienia- janusz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 9:59, 06 Cze 2009 Powrót do góry

Jeśli sprzęt masz sprowadzany to mogli głupoty wpisać na przeglądzie zerowym. Jak widziałem jak u mnie robili przegląd zerowy to można się było załamać. Gościu się mnie pytał czy wiem jakie są parametry motocykla zamiast zmierzyć co trzeba i zrobić porządne badanie techniczne. Robił to na "odwal się" i wpisał taką głupotę jak masa własna 240kg a przecież on tyle nie ma jak jest zalany bo waży wtedy jak się nie mylę 238kg ale wtedy to już nie jest masa własna. Z mocą mogło być podobnie w twoim przypadku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bogdan-27




Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: Sob 17:06, 06 Cze 2009 Powrót do góry

Janusz, dzięki za podpowiedz - wynika z niej, że mam najmocniejszą wersję. a oznaczeniami na gaźniku nie przejmuję się dopóki dobrze działają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bogdan-27




Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: Sob 17:11, 06 Cze 2009 Powrót do góry

Dis -tobie również dziękuję - masz rację:sprzęt sprowadzony, ale ja go kupiłem już zarejestrowanego w Polsce.Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 11:00, 10 Cze 2009 Powrót do góry

Co do wpisów w dowód rejestracyjny - u mnie jakiś magik pomylił nr ramy z nr silnika i musiałem czekać na przerejestrowanie moto.

Co ciekawe sprawa wyszła dopiero podczas zakupu motoru, wcześniej jeździł rok w Polsce.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin