|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
bogdan-27
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany:
Pią 10:06, 05 Cze 2009 |
|
Witam wszystkich.Jestem nowy na forum i od tygodnia posiadaczem VX800 z 1993 roku. W dowodzie rejestracyjnym mam wpisane 56kW, czyli około 76kM.Ale to chyba niemożliwe. Według mojej wiedzy najmocniejszy vx miał 60kM.Przeczytałem artykuł ''spadek mocy'' i sprawdziłem swoje gaźniki.Jest napisane MIKUNI 00RP i nic poza tym.
Jak sądzicie, ile naprawdę możę mieć mocy mój motocykl i jak ewentualnie to sprawdzić - oczywiście bez wizyty na hamowni |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Janusz
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hamburg
|
Wysłany:
Sob 9:24, 06 Cze 2009 |
|
Leistungsvarianten der deutschen VS 51 B (E 22) ab Werk
Wersja "Standard"
61 PS Standardmäßige Auslieferung bis Ende 1995, keine Drosselung, Vergaserkennung (Napis na gazniku) 45C50 60 PS standardmäßige Auslieferung der VX800 T (ab ca. 1996), Vergaserkennung 45C50, der Leistungsverlust wurde infolge strengerer Geräuschgrenzwerte umgesetzt.
(Gaznik z elektrycznym wylacznikiem)
Durch einen kleinen Killschalter am vorderen Vergaser wird die Leistung(-sspitze) reduziert. (Odpieprzyc go)
50 PS Erfolgte die Auslieferung ab Werk mit 50 PS, trägt der Vergaser die Kennung (Napis na gazniku)45C60 und die VX heisst VX800 UM - UT.
Kleine Kunststoffröhren reduzieren des Weg des Gasschiebers. Der Vergaser hat größere Hauptdüsen.
Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.
(Wersja niem. obnizona moc ze wzgedu na podatek)
34 PS Hier gibts zwei Methoden:
1. zusätzlich zur 50 PS-Drosselung reduzieren Drosselblenden die Vergaserdurchlässe. (als Nachrüstsatz erhältlich). Die VX ist ohne zusätzliche Teile entdrosselbar.
2. Modifizierte Gasschieber mit reduziertem Hub geben nur rund 1/3 des verfügbaren Strömungsquerschnitts im Vergaser frei. Für die Entdrosselung müssen die Schieber komplett getauscht werden.
Bei beiden Varianten sind die Düsen größer.
Jezeli cos niejasne, daj znac to przetlumacze dokladniej-
pozdrowienia- janusz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 9:59, 06 Cze 2009 |
|
Jeśli sprzęt masz sprowadzany to mogli głupoty wpisać na przeglądzie zerowym. Jak widziałem jak u mnie robili przegląd zerowy to można się było załamać. Gościu się mnie pytał czy wiem jakie są parametry motocykla zamiast zmierzyć co trzeba i zrobić porządne badanie techniczne. Robił to na "odwal się" i wpisał taką głupotę jak masa własna 240kg a przecież on tyle nie ma jak jest zalany bo waży wtedy jak się nie mylę 238kg ale wtedy to już nie jest masa własna. Z mocą mogło być podobnie w twoim przypadku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bogdan-27
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany:
Sob 17:06, 06 Cze 2009 |
|
Janusz, dzięki za podpowiedz - wynika z niej, że mam najmocniejszą wersję. a oznaczeniami na gaźniku nie przejmuję się dopóki dobrze działają. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bogdan-27
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany:
Sob 17:11, 06 Cze 2009 |
|
Dis -tobie również dziękuję - masz rację:sprzęt sprowadzony, ale ja go kupiłem już zarejestrowanego w Polsce.Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 11:00, 10 Cze 2009 |
|
Co do wpisów w dowód rejestracyjny - u mnie jakiś magik pomylił nr ramy z nr silnika i musiałem czekać na przerejestrowanie moto.
Co ciekawe sprawa wyszła dopiero podczas zakupu motoru, wcześniej jeździł rok w Polsce.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|