Autor |
Wiadomość |
rysiek_d
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice woj. maz
|
Wysłany:
Sob 18:25, 25 Lip 2009 |
|
Witam wszystkich
jeżdżę VX'em od 2 lat motor sprawował się bez zarzutu aż do ostatniego poranka gdy po odpaleniu usłyszałem ze od czasu do czasu strzela w z wydechu. pierwszym moim krokiem była zmiana świec (lubią paść co roku) lecz nic nie pomogło. Czy na wpływ pracy silnika może mieć kiepskie paliwo?? ostatnie moje tankowanie było na jakiejś małej stacji jak wracałem z trasy. czy to już pora by zająć się regulacjami. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 19:22, 25 Lip 2009 |
|
A kiedy ostatni raz robiłeś regulacje?? Nie zaszkodzi wyregulować gaźników i przy okazji sprawdzić luzy zaworowe ot tak coroczne standardowe czynności. powinno pomóc |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SUZI VX800
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:02, 26 Lip 2009 |
|
zajrzyj problem z prawym baniakiem tam jest opisane co to może być też mam takie dolegliwości pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rysiek_d
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice woj. maz
|
Wysłany:
Nie 11:03, 26 Lip 2009 |
|
jeżeli chodzi o regulację to jeszcze nic nie było robione przy moim vx wiec muszę się za nie wziąć
Opisze po robocie jak wyszło |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rysiek_d
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice woj. maz
|
Wysłany:
Wto 17:20, 28 Lip 2009 |
|
Dziś pod swoje moto podpiąłem wakuometry. jeden pod przewód podciśnieniowy do kranika. no a z drugim miałem problem, czytałem gdzieś ze drugi miernik podpinamy pod przewód do pompki ale zauważyłem ze wychodzi z łącznika miedzy gaźnikiem a cylindrem wiec nie jest na pewno podciśnieniowy. ale przy Gaźniku zauważyłem wolny króciec więc dla testów popiołem pod niego wężyk. no i teraz zgłupiałem nagle moto zaczęło chodzić jak nowo narodzone no i nawet nie kicha
i tu się rodzi pytanie czy ten króciec powinien być zaślepiony czy jakiś wężyk spadł którego nie zauważyłem ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 18:01, 28 Lip 2009 |
|
Hej!
Właśnie pomiędzy cylinder, a gaźnik wpinasz wakuometry więc ten przewód jest jak najbardziej ok.
Zobacz, że ten od kranika też łączy się z przestrzenią przed gaźnikiem.
Zrób fotę tego krućca, który przypadkowo zaślepiłeś.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rysiek_d
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice woj. maz
|
Wysłany:
Wto 18:19, 28 Lip 2009 |
|
trochę kiepska jakość ale to z komórki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 18:35, 28 Lip 2009 |
|
Tak, wygląda na króciec kontrolny, powinien być zaślepiony podczas normalnej jazdy.
A u mnie wogóle w tym miejscu nie ma wyprowadzeń.
Sprawdź proszę jak robisz przy moto i daj mi znać jaki masz dolot do airboxów - o co chodzi - mój post na ten temat na głównym drzewku.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Śro 8:36, 29 Lip 2009 |
|
dokładnie. to trzeba zaślepić, każdy gaźnik ma takie wyprowadzenie do wpinania wakuometrów. w tylnym gaźniku jest wykorzystywane dodatkowo do zasilenia kranika podciśnieniowego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|