FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kicha w rurę Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
rysiek_d




Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice woj. maz

PostWysłany: Sob 18:25, 25 Lip 2009 Powrót do góry

Witam wszystkich
jeżdżę VX'em od 2 lat motor sprawował się bez zarzutu aż do ostatniego poranka gdy po odpaleniu usłyszałem ze od czasu do czasu strzela w z wydechu. pierwszym moim krokiem była zmiana świec (lubią paść co roku) lecz nic nie pomogło. Czy na wpływ pracy silnika może mieć kiepskie paliwo?? ostatnie moje tankowanie było na jakiejś małej stacji jak wracałem z trasy. czy to już pora by zająć się regulacjami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 19:22, 25 Lip 2009 Powrót do góry

A kiedy ostatni raz robiłeś regulacje?? Nie zaszkodzi wyregulować gaźników i przy okazji sprawdzić luzy zaworowe ot tak coroczne standardowe czynności. powinno pomóc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SUZI VX800




Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:02, 26 Lip 2009 Powrót do góry

zajrzyj problem z prawym baniakiem tam jest opisane co to może być też mam takie dolegliwości pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rysiek_d




Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice woj. maz

PostWysłany: Nie 11:03, 26 Lip 2009 Powrót do góry

jeżeli chodzi o regulację to jeszcze nic nie było robione przy moim vx wiec muszę się za nie wziąć Wink
Opisze po robocie jak wyszło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rysiek_d




Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice woj. maz

PostWysłany: Wto 17:20, 28 Lip 2009 Powrót do góry

Dziś pod swoje moto podpiąłem wakuometry. jeden pod przewód podciśnieniowy do kranika. no a z drugim miałem problem, czytałem gdzieś ze drugi miernik podpinamy pod przewód do pompki ale zauważyłem ze wychodzi z łącznika miedzy gaźnikiem a cylindrem wiec nie jest na pewno podciśnieniowy. ale przy Gaźniku zauważyłem wolny króciec więc dla testów popiołem pod niego wężyk. no i teraz zgłupiałem nagle moto zaczęło chodzić jak nowo narodzone Very Happy no i nawet nie kicha Wink
i tu się rodzi pytanie czy ten króciec powinien być zaślepiony czy jakiś wężyk spadł którego nie zauważyłem ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 18:01, 28 Lip 2009 Powrót do góry

Hej!

Właśnie pomiędzy cylinder, a gaźnik wpinasz wakuometry więc ten przewód jest jak najbardziej ok.

Zobacz, że ten od kranika też łączy się z przestrzenią przed gaźnikiem.

Zrób fotę tego krućca, który przypadkowo zaślepiłeś.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rysiek_d




Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice woj. maz

PostWysłany: Wto 18:19, 28 Lip 2009 Powrót do góry

Image

Image

trochę kiepska jakość ale to z komórki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 18:35, 28 Lip 2009 Powrót do góry

Tak, wygląda na króciec kontrolny, powinien być zaślepiony podczas normalnej jazdy.

A u mnie wogóle w tym miejscu nie ma wyprowadzeń.

Sprawdź proszę jak robisz przy moto i daj mi znać jaki masz dolot do airboxów - o co chodzi - mój post na ten temat na głównym drzewku.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Śro 8:36, 29 Lip 2009 Powrót do góry

dokładnie. to trzeba zaślepić, każdy gaźnik ma takie wyprowadzenie do wpinania wakuometrów. w tylnym gaźniku jest wykorzystywane dodatkowo do zasilenia kranika podciśnieniowego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin