|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
hmersky
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
|
Wysłany:
Pon 17:24, 05 Sty 2009 |
|
co zrobic krok po kroku zeby odczepić bak ?
jak spuścic paliwo i co trzeba odkrecic zeby dojść do odkrecenia baku ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 14:31, 06 Sty 2009 |
|
Już tu gdzieś było.
Tył zbiornika pod kanapą - odkręcamy uchwyt trzymający siodło i tym samym tył zbiornika.
Przód jest nasunięty - taki uchwyt w kształcie U ale poziomo w kierunku kierownicy.
Trzeba jeszcze odłączyć przewód paliwowy, podciśnienia sterujący kranikiem oraz uważać na przewód odpowietrzenia.
To chyba tyle.
Polecam lekturę tego > [link widoczny dla zalogowanych].
W razie czego pytaj.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hmersky
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
|
Wysłany:
Wto 18:14, 06 Sty 2009 |
|
dzieki wielkie za odpowiedź,
a po odkręceniu mogę normalnie podnieść bak ? nie wyrwą nieczego ? w sesie z tych przewodów ? i czy jest jakas kolejność, odpowietrzanie, spuszczanie paliwa itp ?
dzieki wielkie za stronke z manualami super |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hmersky dnia Wto 18:16, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 20:02, 06 Sty 2009 |
|
No to tak - potem podniesiesz lekko tył baku i odłączysz przewody z kranika (paliwowy i podciśnienia, podciśnienia można zdjąć z gaźnika i wyciągnąć z bakiem, bo krótki jest i łatwe dojście do niego). Akumulator oczywiście powinien być wyjęty wcześniej, żeby był dostęp. Paliwo nie powinno cieknąć - kranik jest zamknięty bez podciśnienia (tyle poleci co z przewodu i końcówki kranika).
Odpowietrzający przewód wyciągałem do góry z całym bakiem bo nie mogłem zdjąć z końcówki - to cienka rurka, ale lepiej odłączyć jak się da, żeby nie trzeba było go wpychać z powrotem na miejsce.
Jak odłączysz przewody to wyciągasz bak - podnosisz lekko jego tył i ciągniesz w stronę tyłu motocykla dodatkowo poruszając tył zbiornika na lewo / prawo, żeby wyskoczył z uchwytu z przodu i odstawiasz np. na starą oponę.
Aha, warto mieć na centralnej nóżce motorek i kierownice ustawioną na wprost.
Powodzenia!
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|