FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 jak "odpiąć" bak Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 17:24, 05 Sty 2009 Powrót do góry

co zrobic krok po kroku zeby odczepić bak ?
jak spuścic paliwo i co trzeba odkrecic zeby dojść do odkrecenia baku ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 14:31, 06 Sty 2009 Powrót do góry

Już tu gdzieś było.

Tył zbiornika pod kanapą - odkręcamy uchwyt trzymający siodło i tym samym tył zbiornika.

Przód jest nasunięty - taki uchwyt w kształcie U ale poziomo w kierunku kierownicy.

Trzeba jeszcze odłączyć przewód paliwowy, podciśnienia sterujący kranikiem oraz uważać na przewód odpowietrzenia.

To chyba tyle.

Polecam lekturę tego > [link widoczny dla zalogowanych].

W razie czego pytaj.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 18:14, 06 Sty 2009 Powrót do góry

dzieki wielkie za odpowiedź,

a po odkręceniu mogę normalnie podnieść bak ? nie wyrwą nieczego ? w sesie z tych przewodów ? i czy jest jakas kolejność, odpowietrzanie, spuszczanie paliwa itp ?

dzieki wielkie Smile za stronke z manualami Smile super


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hmersky dnia Wto 18:16, 06 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 20:02, 06 Sty 2009 Powrót do góry

No to tak - potem podniesiesz lekko tył baku i odłączysz przewody z kranika (paliwowy i podciśnienia, podciśnienia można zdjąć z gaźnika i wyciągnąć z bakiem, bo krótki jest i łatwe dojście do niego). Akumulator oczywiście powinien być wyjęty wcześniej, żeby był dostęp. Paliwo nie powinno cieknąć - kranik jest zamknięty bez podciśnienia (tyle poleci co z przewodu i końcówki kranika).

Odpowietrzający przewód wyciągałem do góry z całym bakiem bo nie mogłem zdjąć z końcówki - to cienka rurka, ale lepiej odłączyć jak się da, żeby nie trzeba było go wpychać z powrotem na miejsce.

Jak odłączysz przewody to wyciągasz bak - podnosisz lekko jego tył i ciągniesz w stronę tyłu motocykla dodatkowo poruszając tył zbiornika na lewo / prawo, żeby wyskoczył z uchwytu z przodu i odstawiasz np. na starą oponę. Wink

Aha, warto mieć na centralnej nóżce motorek i kierownice ustawioną na wprost.

Powodzenia!

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin