FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Gźniki:wysokość iglicy? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
J.Miki




Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:09, 18 Sty 2009 Powrót do góry

Witam wszystkich serdecznie i moje pytanko na temat wysokości zapinki iglicy to:Na którym miejscu macie umieszczoną zapinkę licząc od dołu, czyli od dyszy wtryskającej paliwo ( 1-6 ). Mam gaźniki typu 45 C 60.
Z góry dziękuję za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Pon 20:58, 19 Sty 2009 Powrót do góry

Kolego jezeli dysze nie były zmieniane to zapinka powinna byc na srodkowym rowku, dlatego ze pozostaje ci jeszcze zakres regulacji gora ,dol w przypadku zmiany dysz lub wydechu.Po co wogole z tym kombinujesz? Wez sobie manuala w rece i popatrz jak powinny byc poprowadzone wszystkie przewody i linki pod zbiornikiem wtedy na pewno skoncza sie twoje problemy ,a jak widze na forum to non stop cos kopiesz przy tym moto Rolling Eyes powodzenia!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J.Miki




Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:50, 21 Sty 2009 Powrót do góry

Dzięki gumiś za odpowiedz regulowałem wysokość poliwa w komorach i myślałem że może jeszcze iglice są źle zapięte.A jeśli chodzi o przewody to raczej mam dobrze założone.Jedno mnie tylko zastanawia u mnie przewód od zbiornika odpowietrzający podpięty jest pod tą puszkę co jest z prawej strony pod zbiornikiem czy tak powinno być?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Czw 10:51, 22 Sty 2009 Powrót do góry

pewny jesteś, że to właśnie ten wężyk? tak nie może być - ta puszka to zbiorniczek wyrównawczy układu chłodzącego!

dla pewności sprawdź w serwisówce - w dziale 9 "servicing information" jest schemat przedstawiający przebieg wężyków układu chłodzącego (strona 9-23 "radiator hose routing") Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Czw 15:13, 22 Sty 2009 Powrót do góry

tak jak napisał ivf.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J.Miki




Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:38, 22 Sty 2009 Powrót do góry

Siemanko panowie i dzięki za odpowiedzi mam jeszcze parę pytań: wężyk który wychodzi od tej puszki idzie poprostu w dół i nigdzie nie jest podłączony, a wężyk który wychodzi od zbiornika paliwa z prawej strony gzie jest podłączony bo nie mogłem znaleźć w serwisówce, i jeszcze jedno kranik mam podciśnieniowy jeden wężyk idzie do pąpki a drugi do tylnego króćca gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
marjan




Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 11:05, 23 Sty 2009 Powrót do góry

[quote="J.Miki"]Siemanko panowie i dzięki za odpowiedzi mam jeszcze parę pytań: wężyk który wychodzi od tej puszki idzie poprostu w dół i nigdzie nie jest podłączony, a wężyk który wychodzi od zbiornika paliwa z prawej strony gzie jest podłączony bo nie mogłem znaleźć w serwisówce, i jeszcze jedno kranik mam podciśnieniowy jeden wężyk idzie do pąpki a drugi do tylnego króćca gaźnika.[/quote]

Serwisówkę w rękę weź.
W działach o konkretnych modelach znajdziesz odpowiedź jak i którędy powinny być poprowadzone wężyki. Podpowiadam:
"Cable and hose routing".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Pią 11:53, 23 Sty 2009 Powrót do góry

ze zbiornika powinny zdaje się wychodzić dwa wężyki - jeden odpowietrzający, drugi odprowadzający wodę, ale pewien nie jestem.. w każdym bądź razie oba powinny kończyć się "nigdzie" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Pią 15:56, 23 Sty 2009 Powrót do góry

Jesli chodzi o kranik to tak jak masz podłaczone nic nie zmieniaj


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J.Miki




Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:57, 23 Sty 2009 Powrót do góry

Chłopaki jeszcze jedno z pąpki wychodzą 3 wężyki, według serwisówki siedząc na moto; ten z lewej strony podlączony jest do zasilenia gaźnika tylnego, środkowy do podciśnienia przedniego krućca a prawy wężyk podaje paliwo zbiornik-pąpka.W moim przypadku środkowy wężyk jest ok, ale ten z lewej poodaje paliwo zbiornik-pąpka a ten z prawej zasila gaźnik czy to jest jakaś róźnica?Dzięki za CIERPLIWOŚĆ.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nitro




Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wlkp

PostWysłany: Pią 21:22, 23 Sty 2009 Powrót do góry

gdyby było inaczej podłączone, to pompa paliwa by nie działała, więc raczej jest ok... ale jutro moge sprawdzic u siebie i odpowiem.
Co do iglicy, to moje zdanie jest zupełnie inne... Otóż jest to indywidualna spraw i regulacja jej przwidłowa to wyższa szkoła jazdy... obserwacja koloru izolatora świecy, analiza spalin itp. podnosząc wzbogacasz w paliwo . Załóz na srodku i potem doreguluj ewentualnie, jeżeli będziesz widział,że kolor świecy odbiega od normy... a kolory można znalezc w sieci z opisami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nitro dnia Pią 21:28, 23 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
..:maniek:..




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Sob 11:33, 24 Sty 2009 Powrót do góry

nitro napisał:
Co do iglicy, to moje zdanie jest zupełnie inne... Otóż jest to indywidualna spraw i regulacja jej przwidłowa to wyższa szkoła jazdy...


Tu sie zgadzam z kolega w 100%! wszystkie dane regulacyjne w serwisowkach co do ustawien gaznikow to sa dane orientacyjne! i w kazdym przypadku indywidualnie trzeba by ustawiac iglice, sklad mieszanki, czasem poziom paliwa...ale zawsze ustawienia zaczac nalezy od danych fabrycznych bo wtedy mamy pewnosc ze sprzet musi jako tako chodzic Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J.Miki




Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:07, 24 Sty 2009 Powrót do góry

Ok. To ja już podziękuję za wszystkie odpowiedzi i jeżeli uporam sie z problemem to napiszę. Dodam, że iglice ustawiłem na środkowych rowkach i poziom paliwa ustawiłem w tylnym gaźniku ok. 6 mm przed górną częścia korpusu. Wcześniej iglice były opuszczone o 1 ząbek i poziom paliwa równo z łączeniem korpusu z komorą pływakową. Przedni gaźnik bez zmian, czyli ok 5-4 mm przed górną cześcią korpusu.Do zobaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin