Autor |
Wiadomość |
J.Miki
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:09, 18 Sty 2009 |
|
Witam wszystkich serdecznie i moje pytanko na temat wysokości zapinki iglicy to:Na którym miejscu macie umieszczoną zapinkę licząc od dołu, czyli od dyszy wtryskającej paliwo ( 1-6 ). Mam gaźniki typu 45 C 60.
Z góry dziękuję za odpowiedź. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
gumis
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie
|
Wysłany:
Pon 20:58, 19 Sty 2009 |
|
Kolego jezeli dysze nie były zmieniane to zapinka powinna byc na srodkowym rowku, dlatego ze pozostaje ci jeszcze zakres regulacji gora ,dol w przypadku zmiany dysz lub wydechu.Po co wogole z tym kombinujesz? Wez sobie manuala w rece i popatrz jak powinny byc poprowadzone wszystkie przewody i linki pod zbiornikiem wtedy na pewno skoncza sie twoje problemy ,a jak widze na forum to non stop cos kopiesz przy tym moto powodzenia!!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J.Miki
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:50, 21 Sty 2009 |
|
Dzięki gumiś za odpowiedz regulowałem wysokość poliwa w komorach i myślałem że może jeszcze iglice są źle zapięte.A jeśli chodzi o przewody to raczej mam dobrze założone.Jedno mnie tylko zastanawia u mnie przewód od zbiornika odpowietrzający podpięty jest pod tą puszkę co jest z prawej strony pod zbiornikiem czy tak powinno być? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Czw 10:51, 22 Sty 2009 |
|
pewny jesteś, że to właśnie ten wężyk? tak nie może być - ta puszka to zbiorniczek wyrównawczy układu chłodzącego!
dla pewności sprawdź w serwisówce - w dziale 9 "servicing information" jest schemat przedstawiający przebieg wężyków układu chłodzącego (strona 9-23 "radiator hose routing") |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gumis
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie
|
Wysłany:
Czw 15:13, 22 Sty 2009 |
|
tak jak napisał ivf. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J.Miki
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:38, 22 Sty 2009 |
|
Siemanko panowie i dzięki za odpowiedzi mam jeszcze parę pytań: wężyk który wychodzi od tej puszki idzie poprostu w dół i nigdzie nie jest podłączony, a wężyk który wychodzi od zbiornika paliwa z prawej strony gzie jest podłączony bo nie mogłem znaleźć w serwisówce, i jeszcze jedno kranik mam podciśnieniowy jeden wężyk idzie do pąpki a drugi do tylnego króćca gaźnika. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
marjan
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn
|
Wysłany:
Pią 11:05, 23 Sty 2009 |
|
[quote="J.Miki"]Siemanko panowie i dzięki za odpowiedzi mam jeszcze parę pytań: wężyk który wychodzi od tej puszki idzie poprostu w dół i nigdzie nie jest podłączony, a wężyk który wychodzi od zbiornika paliwa z prawej strony gzie jest podłączony bo nie mogłem znaleźć w serwisówce, i jeszcze jedno kranik mam podciśnieniowy jeden wężyk idzie do pąpki a drugi do tylnego króćca gaźnika.[/quote]
Serwisówkę w rękę weź.
W działach o konkretnych modelach znajdziesz odpowiedź jak i którędy powinny być poprowadzone wężyki. Podpowiadam:
"Cable and hose routing". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pią 11:53, 23 Sty 2009 |
|
ze zbiornika powinny zdaje się wychodzić dwa wężyki - jeden odpowietrzający, drugi odprowadzający wodę, ale pewien nie jestem.. w każdym bądź razie oba powinny kończyć się "nigdzie" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gumis
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie
|
Wysłany:
Pią 15:56, 23 Sty 2009 |
|
Jesli chodzi o kranik to tak jak masz podłaczone nic nie zmieniaj |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J.Miki
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:57, 23 Sty 2009 |
|
Chłopaki jeszcze jedno z pąpki wychodzą 3 wężyki, według serwisówki siedząc na moto; ten z lewej strony podlączony jest do zasilenia gaźnika tylnego, środkowy do podciśnienia przedniego krućca a prawy wężyk podaje paliwo zbiornik-pąpka.W moim przypadku środkowy wężyk jest ok, ale ten z lewej poodaje paliwo zbiornik-pąpka a ten z prawej zasila gaźnik czy to jest jakaś róźnica?Dzięki za CIERPLIWOŚĆ. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nitro
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wlkp
|
Wysłany:
Pią 21:22, 23 Sty 2009 |
|
gdyby było inaczej podłączone, to pompa paliwa by nie działała, więc raczej jest ok... ale jutro moge sprawdzic u siebie i odpowiem.
Co do iglicy, to moje zdanie jest zupełnie inne... Otóż jest to indywidualna spraw i regulacja jej przwidłowa to wyższa szkoła jazdy... obserwacja koloru izolatora świecy, analiza spalin itp. podnosząc wzbogacasz w paliwo . Załóz na srodku i potem doreguluj ewentualnie, jeżeli będziesz widział,że kolor świecy odbiega od normy... a kolory można znalezc w sieci z opisami. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nitro dnia Pią 21:28, 23 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
..:maniek:..
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno
|
Wysłany:
Sob 11:33, 24 Sty 2009 |
|
nitro napisał: |
Co do iglicy, to moje zdanie jest zupełnie inne... Otóż jest to indywidualna spraw i regulacja jej przwidłowa to wyższa szkoła jazdy... |
Tu sie zgadzam z kolega w 100%! wszystkie dane regulacyjne w serwisowkach co do ustawien gaznikow to sa dane orientacyjne! i w kazdym przypadku indywidualnie trzeba by ustawiac iglice, sklad mieszanki, czasem poziom paliwa...ale zawsze ustawienia zaczac nalezy od danych fabrycznych bo wtedy mamy pewnosc ze sprzet musi jako tako chodzic |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J.Miki
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:07, 24 Sty 2009 |
|
Ok. To ja już podziękuję za wszystkie odpowiedzi i jeżeli uporam sie z problemem to napiszę. Dodam, że iglice ustawiłem na środkowych rowkach i poziom paliwa ustawiłem w tylnym gaźniku ok. 6 mm przed górną częścia korpusu. Wcześniej iglice były opuszczone o 1 ząbek i poziom paliwa równo z łączeniem korpusu z komorą pływakową. Przedni gaźnik bez zmian, czyli ok 5-4 mm przed górną cześcią korpusu.Do zobaczenia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|