Autor |
Wiadomość |
mcteusz
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany:
Nie 11:03, 28 Kwi 2013 |
|
Najpierw będę reklamował. Aż tak strasznie się nie wyrywam na te wszystkie roboty... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
wiecho
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany:
Nie 21:18, 28 Kwi 2013 |
|
Panowie dzieki postaram sie wykorzystac wszelkie podane przez was porady .Jestem pelen podziwu ze mozna liczyc na wszelka pomoc z waszej strony pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Nie 23:50, 28 Kwi 2013 |
|
Dziś zrobiłem synchro i powiem że przy wlaniu do tych najtańszych wakuometrów oleju przekładniowego wskazówki bardzo ładnie się stabilizują bez dodatkowego dławienia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 10:59, 29 Kwi 2013 |
|
Hej, Dis!
Tylko, że zawsze tam gdzie jest olej luzem to jest ryzyko, że troszkę syf się zrobi... ciężko się po prostu nie upaćkać jak było widać na I zlocie.
Są też jakieś gotowe zalane wakuometry - glicerynowe (większa lepkość od oleju czy mniejsza?), czy jakoś tak.
Pozdrowienia,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 12:21, 29 Kwi 2013 |
|
No niestety upaćkać się można chyba, że później zaklei się szybkę np. silikonem od zewnątrz to syf będzie tylko raz. Wiem, że są glicerynowe czyli identyczne jak mam tylko zalane gliceryną i fabrycznie uszczelnione. Co do różnicy w lepkości i tym samym w tłumieniu pomiędzy gliceryną a olejem to nie wiem, gdyż nie sprawdzałem tych lepkości |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 12:30, 29 Kwi 2013 |
|
Ok
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wiecho
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany:
Nie 19:15, 12 Maj 2013 |
|
Witam Panowie byla przerwa w przegladzie moto Griba!! Stefan!! wczoraj pogoda niezbyt postanowilem zrobic synchro raczej sprawdzic ,katastrofalna roznica ,moze dla kogos to norma lubie miec wszystko OKY, zroblem wedlug waszej porady najpierw 1150 obroty ideal ururka do milietra ,nastepnie 3-4 tys ob i regulacja minimum obrotu na lince ,idealnie trzyma poziom plynu w u -ce ale po spadku obrotow na te 1150 roznica okolo 1,5 cm .Mam pytanie czy to tak moze byc , czy tez dalej szukac.Inne sprawy opisze w tematach . Coz ja bym zrobil bez tego Forum Z servisami roznie bywa mam przyklad z auta naciaganie kasa i to szamo pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 21:03, 12 Maj 2013 |
|
Hej!
Najpierw robisz regulacje na wolnych obrotach. Tu wykorzystujesz linkę łączącą gaźniki. Potem na obrotach regulujesz wzajemne otwarcie przepustnic. W praktyce ustalasz to drugą linką idącą od manetki gazu (w zasadzie od rozgałęźnika). Zwykle starczy regulować na przednim gaźniku.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale czy Ty regulujesz w obu przypadkach tą samą linką?
Nie ma prawa się tak rozjeżdżać. Jedynie jeśli podkręcisz obroty przy tylnym gaźniku to synchro może wymagać korekty.
Pozdr,
Griba
P.S. Serwisy i mechanicy. Koledzy potwierdzą - na zlocie regulowałem kilka VX'ów po mechanikach, którzy skasowali niezłe pieniądze. Szybko okazało się, że pieniądze wzięli za nic. Po prostu żyjemy w kraju w którym każdy chce nas zrobić w chu.a... za naszą kasę... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Nie 21:16, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
wiecho
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow
|
Wysłany:
Nie 21:19, 12 Maj 2013 |
|
Tak jest zrobilem blad bo reguluje ta miedzy gaznikami dzieki! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 21:24, 12 Maj 2013 |
|
Wiecho najpierw tą reguluj, potem tą drugą. I będzie dobrze.
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Nie 21:26, 12 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|