|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Lukaas
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:51, 12 Mar 2013 |
|
Witam!
Poproszę Szanownych Kolegów o wyjaśnienie czemu służy ustrojstwo o nazwie "starter plunger" na każdym z gaźników (wyczytałem to w serwisówce).
Czy ma to służyć "pomocy" w odpalaniu po dłuższym postoju?
Osobiście mam z tym problem. Jaka jest najlepsza metoda by nie kręcić rozrusznikiem do "upadłego akumulatora", a uruchomić motor po dłuższym postoju?
Czy to "coś" nie służy napompowaniu gaźników?
Pozdro. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 15:16, 12 Mar 2013 |
|
Hej!
Jak sądzę jest to opis dotyczący tłoczka mechanizmu ssania, który znajduje się w gaźniku.
Kiedy uruchamiasz ssanie (wajcha lewa manetka), wysuwasz w gaźnikach tłoczki, które otwierają dodatkowy kanał wzbogacający mieszankę paliwowo-powietrzną zasysaną przez silnik przy rozruchu.
Nie ma pompki do uzupełnienia paliwa w komorach pływakowych gaźnika.
Rozwiązaniem jest wstrzyknięcie paliwa strzykawką w przewód odpowietrzający komorę pływakową gaźnika - np. do tylnego łatwo dojść.
W innym wypadku pozostaje montaż elektrycznej pompy paliwa .
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 15:17, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Lukaas
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:26, 12 Mar 2013 |
|
Witam!
Dzięki za wyjaśnienie, BTW ten wężyk odpowietrzający tylnego cylindra to ten co sobie dynda w okolicach stopki centralnej, tak? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 21:31, 12 Mar 2013 |
|
Cylindry nie mają czegoś takiego jak odpowietrzenie.
Koło stopki centralnej masz wyprowadzone odpowietrzenie baku, akumulatora i przelew ze zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego oraz odpływ skroplin z tylnego airbox'a.
Odpowietrzenie komór pływkowych gaźników to krótkie rurki wyprowadzone w górę z każdego gaźnika. Są widoczne po zdjęciu baku.
Pozdrowienia,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 21:35, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Lukaas
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 11:27, 13 Mar 2013 |
|
Jasne, chodziło mi o komorę pływakową.
Dzięki za wyczerpujące wyjaśnienie. (Nie ma to jak merytoryczne forum).
Pozdro. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 11:49, 13 Mar 2013 |
|
> Dzięki za wyczerpujące wyjaśnienie. (Nie ma to jak merytoryczne forum).
Staramy się .
Pozdrowienia,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|