|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
wluczykij85
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany:
Śro 20:16, 16 Sty 2013 |
|
Witam. jestem od niedawna posiadaczem vx-a. Kupiłem go po pieniądzach ponieważ jest bardzo zaniedbany, tz, lakier do malowania, wycieki z pod pokrywy zaworów, gażniki do wyregulowania i pewnie jeszcze kilka innych niespodzianek, jedna z nich jest cieknący bak od strony ramy, nie wygląda to na rdze tylko na przetarcie prze kontakt z ramą (brak gum oddzielających). Moje pytanie do panów -czym to załatać?? [/b] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 21:59, 16 Sty 2013 |
|
kolego, możesz pospawać zbiornik,ale PAMIĘTAJ!!! musisz nalać do niego wody(do pełna),ale jest takie mazidło dwuskladnikowe( tak zwany zimny spaw).można to kupić na stacji paliw lub w sklepie z częsciami,jest to koszt ok.12złotych.u mnie w aucie się sprawdziło. Przy okazji witam i pozdrawiam. |
|
|
|
|
wluczykij85
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany:
Śro 22:13, 16 Sty 2013 |
|
dzięki, a czy na taki zimny spaw mogę później farbę rzucić?? bo rozumiem ze farbę która jest będę musiał oczyścić. Ps. kupiłem moto tanio to teraz dziury wychodzą |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 22:25, 16 Sty 2013 |
|
spokojnie przyjmie lakier.bez obaw. |
|
|
|
|
wluczykij85
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany:
Śro 22:14, 20 Lut 2013 |
|
w końcu wybrałem sposób naprawy, zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce. Znajomy dekarz zaproponował ze zalutuje mi te miejsca które były podejrzane i przeciekały,
aby tego dokonać musiałem oczyścić miejsca z farby (użyłem do tego szczotki drucianej do wiertarki) następnie odczyściłem rozpuszczalnikiem. Znajomy za pomoca kwasu, kolby lutowniczej i cyny ładnie zalał te miejsca,
Łatwy i tani sposób naprawy![/img] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gregor
Dołączył: 06 Lut 2013
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SOCHACZEW
|
Wysłany:
Śro 23:39, 20 Lut 2013 |
|
Będzie dobrze, ale proponuję dokładnie to teraz oczyścić i zamalować farbą antykorozyjną. U mnie też ktoś wcześniej lutowal i nie zrobił tego zbyt dokładnie i zbiornik dookoła lutu przerdzewial, przez kwas oczywiście... Ja teraz zakleilem klejem dwuskladnikowym z opilkami metalu odpornym na rozpuszczalniki. Narazie trzyma super. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
owsik
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
|
Wysłany:
Pon 18:35, 13 Maj 2013 |
|
Ja po pozbyciu się rdzy miałem kilka dziurek to poradziłem sobie przez wkręcenie malutkich blachowkrętów z oringiem i zaklejenie całości Poxipolem. Ojciec mój powiększał sobie bak w Intruderze i oprócz spawania wszystko cynował. Tak samo radzimy sobie z cieknącymi bakami w samochodach. Lutowanie cyną to chyba jedno z lepszych wyjść. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|