Autor |
Wiadomość |
Miki
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:30, 27 Maj 2006 |
|
No chłopaki jak to jest z tym naszym poczciwym Vx... da sie zamknać opony tym moto? Mi z przodu brakuje jakieś 2 cm a z tyłu 3. opony to BT45 . no i mam pytanie czy ja poprostu słabym kierowca jestem, czy tez tym moto wiecej sie nieda? ten kolos nie chce sam składac sie w zakret trzeba go na siłe wciskac ku ziemi Słyszałem że mozna nieco poprawić sterownośc poprzez wypuszczenie przednich lag z połek wiecej niz podaje serwisówka.... prubował juz ktoś?
pozdr Miki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
.:Anioł Ciemności:.
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:13, 28 Maj 2006 |
|
powiem brutalnie ... jestes słaby kierowca chyba
Ja jezdziłem na razie na metzlerach zajebiscie zuzytych, tył centymetr do zamkniecia, przód duzo gorzej (respect dla ciebie tu) ze 3cm ale sie da
Teraz czekam na komplet własnie Bridgestonów bt45 i jestem pewnien ze na nich zamkne. Sprobuj znaleźć sobie winkiel który dobrze znasz i jedz coraz bardziej hardcorowo :]
POzdraiwam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
masacre
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 23:53, 29 Maj 2006 |
|
to ja dopowiem ,że trzeba go wlaśnie siła wkladac w zakrety, ale jaka to frajda..... podniosłem na maksa tył i go uwardziłem. Jest o niebo lepiej w zakretach, wychodzi na to że zmienia się kąt widelca jak jest tyl wyżej.... różnica kolosalna jak dla mnie, wogole inna jazda,moto samo sie zaczyna skladac. a jutro wysuwam te lagi o 1 - 1.5 cm. zobaczymy co to da...... a jesli chodzi o bridgestony to mysle ze poprawisz wynik ,ale zeby zamknąć bedzie ciezko.
pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Śro 14:00, 31 Maj 2006 |
|
a to mnie zaintrygowaliscie....
wie ktos cos wiecej o tym wypuszczaniu lag?
faktycznie,ajkby mu srodek ciezkosci obnizyc przez obnizenie przedniej zawiechy?... kto wie,chyab tez sprobuje,tylko chcialbym,zeby ktos sie wypowiedzial,jesli to robil,pozdro i czekamy,a co do zmaykania,to jak jest dobry znany winkiel,mozna se pokusic,ja nie zamknalem,ale ze sam waze sporo,to nie mam problemu ze skladaniem naszego mastodonta,sorki za brak polskich czcionek,siedze na jakiejs durnej uczelnianej pracowni i tylko takie sa
pozdro
shrequ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Śro 14:02, 31 Maj 2006 |
|
jeszcze jedno:
masacre:jak go utwardziles?inne amory,czy cus?
pozdro
shrequ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
.:Anioł Ciemności:.
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:25, 31 Maj 2006 |
|
Ja tez mam tył na maksa do góry, ale nie utwardzony... nie narzekam na odchodzenie tyłu, ale na przodzie bardzo bym chetnie załozył progresywne sprezyny.
Pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
masacre
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 23:09, 31 Maj 2006 |
|
Mam tył na maxa go góry i utwardzony po to ,aby moto nie pracowalo za bardzo tylem, bo w zakrecie jak jest nierówny to buja tyłem. Jak dla mnie rewelka z tymi ustawieniami. ZAj...scie sie wchodzi w zakrety. Przyjemnosc , a nie NIEPEWNOŚĆ jaka była wcześniej. Bo powiem szczerze ,że tak niepewnie sie zachowywal wczesniej, lag jeszcze nie obnizylem ,ale zrobie to po zlocie bo nie mam czasu.
pozdrawiammm. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Miki
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:37, 01 Cze 2006 |
|
Własnie zrobiłem małą rundke, po tym jak kierujac sie pomysłem masacre utwardziłem tył, czyli wszystkie mozliwe nastawy na max.
Lagi przedniego zawieszenia wypuściłem 1,5cm nad półki i....... i jak dla mnie roznica zajebista. Terz to oponki napewno pozamykam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
.:Anioł Ciemności:.
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:32, 01 Cze 2006 |
|
Qrde kusicie tez zaraz coś zmajstruje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Czw 16:49, 13 Lip 2006 |
|
polecma ten zabieg, różnica jest znaczna i to na zdecydowaną korzyść,pokusiłem się o wypuszczenie lag o ponad 2 cm i naprawdę polecam wam ludzie takowe odkręcenie kilku śrubek, naprawdę,ciężko uwierzyć, inny motor!!!
pozdro
shreq |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
marjan
Gość
|
Wysłany:
Sob 10:02, 15 Lip 2006 |
|
.:Anioł Ciemności:. napisał: |
Ja tez mam tył na maksa do góry, ale nie utwardzony... nie narzekam na odchodzenie tyłu, ale na przodzie bardzo bym chetnie załozył progresywne sprezyny.
Pozdro |
Gdybyś chciał (albo ktokolwiek inny) NOWE sprężyny progresywne - mam takie do sprzedania. W komplecie niemiecka faktura zakupu.
Rozbierając zawieszenie w celu wymiany uszczelniaczy i założenia harmonijek na lagi (od Jawy pasują jak ulał) ze zdumieniem stwierdziłem, że mam już progresywne założone. A to, że tak słabo się prowadził to była wina dawno nie wymienianego oleju w lagach - przy okazji wysunąłem lagi tak jak jest w serwisówce zalecane dla "OTHER MODELS" czyli o 3mm i nie wiem która z tych operacji tak pomogła - ale jeździ się o wiele lepiej. Bo na zabieg wysuwania o 20mm nie namawiam nikogo, mimo szczerych zapewnień Shreqa, że jest lepiej. Jakoś mnie nie przekonał-bo tego jak rzuca na wzdłużnych nierównościach to nie mówi. ;]
Sprężyny, które mam do sprzedania kupiłem na ebay.de Aukcję na allegro wystawię za klika dni - teraz nie mam możliwości zrobienia im zdjęć.
Przepraszam za spam, mam nadzieję, że komuś się przydadzą.
PZDR |
|
|
|
|
Miki
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:36, 15 Lip 2006 |
|
marjan napisał: |
.:Anioł Ciemności:. napisał: |
Ja tez mam tył na maksa do góry, ale nie utwardzony... nie narzekam na odchodzenie tyłu, ale na przodzie bardzo bym chetnie załozył progresywne sprezyny.
Pozdro |
Bo na zabieg wysuwania o 20mm nie namawiam nikogo, mimo szczerych zapewnień Shreqa, że jest lepiej. Jakoś mnie nie przekonał-bo tego jak rzuca na wzdłużnych nierównościach to nie mówi. ;]
PZDR |
gdzie, kogo rzuca??? ja mam 1,5cm wypuszczone lagi i nic nierzuca....tzn nierzuca wiecej jak przy serwisowych nastawach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
marjan
Gość
|
Wysłany:
Sob 17:39, 15 Lip 2006 |
|
[quote="Miki]
gdzie, kogo rzuca??? ja mam 1,5cm wypuszczone lagi i nic nierzuca....tzn nierzuca wiecej jak przy serwisowych nastawach.[/quote]
Ale Shreqa może już rzucać - 20mm to nie 15mm.
Mówisz, że jestem miękka buła, że wysunąłem tyle ile serwisówka każe? Zobaczymy, może wysunę więcej jak się przyzwyczaję do innej charakterystyki zawieszenia po zmianie oleju.
PZDR |
|
|
|
|
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Pon 16:12, 17 Lip 2006 |
|
hmm,wiecie co,ja tego nawet nie zauważyłem,bo mało teraz jeżdżę z braku kasy,będzie mi to dane ocenić dopiero przy jeżdżeniu trochę dłużej,ale tak szczerze to nie zauważyłem,żeby tak "rzucało" jak piszeta powyżej...
pozdro
shrequ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
masacre
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 62 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 21:51, 24 Lip 2007 |
|
heh... właśnie niedawno na Alpejskich drogach w ALpach próbowałem pozamyka opony, ale albo strach nie pozwolił mi bardziej sprzęta pochylic..nie wiem. Lekko przytarłem podnóżkiem ,a opony zostało z tyłu około 1 cm do zamknięcia , przód 8 mm.
Z przodu mam METZELER MEZ4 , tył Bridgestone Battlax 45. Spisały się super. Tył zszedł 5 mm po 5000 km
Pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|