Autor |
Wiadomość |
hmersky
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
|
Wysłany:
Pią 12:49, 13 Mar 2009 |
|
jak jeździcie na zakrętach ? do jakiego stopnia można sie pochylić w bok na naszej suni ? ;> pytam bo mam jakąś fobie przez tą wagę i masywność naszego vx'a i boje sie ze koła mi sie poślizgną i upadne na bok
wiadomo ze nie zchodzimy na kolanko ale chyba tez nie tak jak ja - czyli zwolnić na maxa zeby wejść w zakręt prosto
moze poprostu musze jakoś przezywciężyc fobie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pią 14:17, 13 Mar 2009 |
|
jak masz dobre opony i znane suche czyste zakręty to przezwyciężaj to coś co Cię powstrzymuje
bodajże był gdzieś tu temat o oponach, a w nim opisy na ile można sobie pozwolić.. wbrew pozorom można na wiele.. pomaga chyba też lekkie obniżenie i utwardzenie przedniego zawieszenia na półce (około centymetra nikomu nie zawadzi)..
miejscami lepiej jeszcze jednak uważać - nie wszędzie jeszcze zmieciono piasek po zimie.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hmersky
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
|
Wysłany:
Pią 15:05, 13 Mar 2009 |
|
no piasek to wiadomo, mówie teraz o idyliczynch warunkach i jezdni |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Seba_Gdynia
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 16:24, 13 Mar 2009 |
|
Tak jak napisał IVF VX ładnie składa się w zakręty, ale bardzo ważne są przy tym opony. Sam miałem ten sam problem, jak kupiłem ten moto, ale szybko stwierdziłem, że nie ma się czego bać i tak przykładowo w zakręty, w które wchodziłem 70 km/h po pewnym czasie brałem przy 120 km/h. Pozdrawiam i jeszcze raz uczulam na opony. Jak są zjechane albo firmy "krzak" to lepiej dalej zwalniaj. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hmersky
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
|
Wysłany:
Pią 16:53, 13 Mar 2009 |
|
Seba_Gdynia napisał: |
w zakręty, w które wchodziłem 70 km/h po pewnym czasie brałem przy 120 km/h. |
hehe to jaj mam troszke inny problem w zakręty które MÓGŁBYM wchodzić 70 to wchodze 20 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pon 8:46, 16 Mar 2009 |
|
dobrze, że to V-ka i pozwala na tak wolną jazdę bez wywoływania śmiechu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hmersky
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
|
Wysłany:
Pon 10:29, 16 Mar 2009 |
|
ogólnie ponad 100km/h juz za bardzo mną trzepie i rzadko przekraczam tą granice, przynajmniej do puki nie zamontuje z powrotem szybkę, - małe gówienko ale duzo daje i zmniejsza jednak dobrze ten opór powietrza że moża duzo więcej pociągnąć
nie podoba mi sie wygląd motorów z owiewkami i szybkami no ale cóż, na długich trasach liczy się wygoda |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pon 11:11, 16 Mar 2009 |
|
nie trzeba wcale jeździć szybko, każdy jeździ jak lubi, ale przykład który podałeś (20km zamiast 70) to już.. typowe lansiarstwo hehehe |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hmersky
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
|
Wysłany:
Pon 11:45, 16 Mar 2009 |
|
nie leniarstwo tylko brak doświadczenia, a niechce skończyć na czyimś płocie... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pon 14:45, 16 Mar 2009 |
|
żartuję przecież napisałem LANSIARSTWO czyli jazda specjalnie wolna i głośna żeby panny zwróciły uwagę i jednocześnie nadążyły wzrokiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hmersky
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
|
Wysłany:
Pon 15:02, 16 Mar 2009 |
|
aaa hehe źle przeczytałem spoko |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
remol
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lwówek Śląski
|
Wysłany:
Pon 21:00, 16 Mar 2009 |
|
mój VX dopiero w trakcie rejestracji, również nie mogę się doczekać pierwszych winkielków a co do szybki mam prostą kierownicę i jakoś to nie bardzo pasuje...jak wielka jest różnica pomiędzy z szybką i bez, chodzi mi o montowaną na reflektorze ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Seba_Gdynia
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 0:37, 17 Mar 2009 |
|
hmersky skoro trzepie tobą powyżej 100km/h to może problem leży w ciśnieniu opon? Ja staram się utrzymywać 3 atmosfery, wtedu w/g mnie jest najlepiej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
hmersky
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk
|
Wysłany:
Sob 12:19, 28 Mar 2009 |
|
3 atmosfery i z prsodu i z tyłu ?
wg serwisówki z przodu powinno byc 2,25 a z tyłu 2,5 ;> |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Seba_Gdynia
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 40 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 20:51, 28 Mar 2009 |
|
Ja zawsze mam 3 bary, wiem, że to inaczej niż zalecane, ale wtedy najlepiej mi się trzyma drogi. Pewnie jest to związane z przebiegiem zawieszenia - najmłodsze już nie jest |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|