FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Jak szybko jeździcie?? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
.:Anioł Ciemności:.




Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:45, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Witam!
W mojej nieciekawej sytacji zacząłem zastanawiać się nad moim stylem jazdy Smile

I tutaj mam pytanie: Jaką prędkość przelotową utrzymujecie najczęsciej, przy jakiej v najlepiej czuje sie Wasz VX??

Tylko bez sciem i zawyżania czy zanizania bo chcę jakoś obiektywnie ocenic swój style Smile

PS. na koncu też się przyznam :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
masacre




Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 15:50, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Dałeś zapytanie w dziale " silnik "więc chyba mordujesz ten silnik pod czerwone pole Smile)))..

Ja zrobiłem 8 tyś w zeszłym sezonie. W większości w przejażdzkach 100-200 km. Po mieście zasuwam czasem slalomem 120 Smile. Na trasie 140-160 bez problemu....jesdnak jest to męcząca prędkość. Uważam że dla VX'a 90- 120 to najlepsza prędkość.

Jak wypadnie wypad z szybszymi motorami to daję z innymi 160-180....ale raczej na prostej...łuki są już trudne..kanalia nie chce skręcać Smile))

Niedawno mechanik robił serwis i powiedział że silnik IGŁA.

Zużycie oleju zauważyłem wzrasta ze starzeniem się oleju. 100ml/1000km na świeżym oleju. Później nawet do 300ml/1000 km przy kręceniu do 7 tyś. a może to tylko wrażenie.

Mechanik powiedział że nie ma problemu kręcenie tego silnika do 7 tyś. - nie ma to ujemnego wpływu na jego żywotność.

Teraz planuję dłuższą wyprawę z ALPY..zdam relację jak maszyna się spisała.

Pozdrawiam
masacre


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BOhu
Administrator



Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola

PostWysłany: Wto 1:04, 19 Cze 2007 Powrót do góry

ja podpisuję się pod powyższym,
zdanie mam identyczne,
pozdrawiam
shrequ


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
.:Anioł Ciemności:.




Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:08, 19 Cze 2007 Powrót do góry

Ok to u mnie nie jest tak zle Smile
Bo przez chwile pomyslałem, że może to nie moto dla mnie i katuje go niemiłosiernie Very Happy

Ja relaksacyjnie smigam kolo 120, a jak z kumplem 140 - 150. Mechanik jednak powiedział u mnie ze ten silnik nie lubi wysokich obrotów, a juz przez dłuzszy czas to już w ogóle.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
masacre




Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 22:00, 20 Cze 2007 Powrót do góry

Powiem tak : Jeśli nie wchodzisz na czerwone pole to jest nieszkodliwe, więc czym się kierować ? Inżynierem który ustanawia czerwony zakres , czy zdaniem mechanika ?

Mnostwo ludzi używa VX'a turystycznie typowo, śmigają 130- 150 na trasach. To są wysokie obroty właśnie ... i robią po 100 tyś km... więć szkodliwe te wysokie czy nie ? Vx'a trudno krecić na czerwone bo już wogole nie ciągnie i to jest dobijanie na życzenie , a nie np. przez nieuwagę. Nie udało mi się jeszcze go przeciągnąć na czerwone...


Pozdrawiam

masacre


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piter




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 16:18, 23 Cze 2007 Powrót do góry

Ja smigałem do 170 i juz wiecej nie bede.Moją suzi ujeżdża juz ktoś inny/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Perulama




Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Śro 17:45, 27 Cze 2007 Powrót do góry

Czytam i czuję się dziwnie ... Moja dwuoczna suzi nie ma najmniejszego oporu przed wkręcaniem się na "czerwone" powiem więcej, chociaż absolutnie nie jestem zwolennikiem katowania sprzęta na maxa oraz nie jestem demonem prędkości, to wierzcie lub nie ale wykonałem na niej 200km/h przy próbie suzuki bandit 600 którą kupował mój brat.!!!
Faktem jest że na prostej bo przy łukach i zakrętach to niestety ja oraz suzi wymiękaliśmy w tej właśnie kolejności no i bez kombinezonu to jest walka o życie - kurtka jeansowa prawie mnie udusiła , mankiety miałem prawie pod pachami krótko mówiąc to nie dla mnie.
Gdy kupowałem ją 2 lata temu , gość mruczał mi coś o ponadstandartowej chęci do jazdy tego sprzęta dziwnie się szczerząc i faktycznie obrotomierz bez problemu tłucze się po "czerwonym"kończąc wędrówkę na końcu skali.
Rozumiem wyrazy politowania na waszych twarzach ale ludzi słabej wiary serdecznie zapraszam do Włocławka żeby zobaczyć to LIVE!
Pozdro dla SHREKA nie sprzedałem!!! ....wojna w domu....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Valdivx800




Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław /Świdnica

PostWysłany: Pią 14:03, 29 Cze 2007 Powrót do góry

Ja tam stosuje countersteering ( przeciwskręt ) i maszyna sie kładzie fakt że ma opory i to straszne w porównaniu z innymi ale można sie przyzwyczaić i mi sie to chyba udało. Największa predkoś z jaką wszedłem w zakręt to 140 km/h ale już z niego nie wyszedłem (szpital) potem próbowałem przełamać strach i max jak dla mnie na tym sprzęcie to 110 km/h oczywiście na winklach które znam a spokojnie i asekuracyjnie to 80km/h Ale pamiętajcie choperowate podwozie wymaga wyrażniejszego stosowanie przeciwskrętu niż inne maszyny TO CHOLERNIE WAZNE !!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piotr




Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pią 18:49, 29 Cze 2007 Powrót do góry

Witam. Ja moim VX pomykam na trasach w granicach 100-120 km/h (obroty 4-5 tyś), jeżeli chodzi o max. prędkość to licznikowe 180 (wersja 51 KM), sprawdzałem dzisiaj na autostradzie, przy dość silnym oporze wiatru (trudno zaliczyć taką jazdę do przyjemnej). Dla mnie najprzyjemniej jeździ się z prędkością 120 km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sempo




Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: Czw 0:39, 16 Sie 2007 Powrót do góry

mi również nie zdazylo się wejść na czerwone pole podczas jazdy, pomimo że maneta byla juz do końca a mam wersje 61 KM . W trasie i podczas wypadów za miasto prędkość oscyluje w granicach 120-40 km/h. Co do osiągów maksymalnych to ograniczam się do 180, chociaz raz zaliczyłem prawie zamknięcie licznika z wielkiej góry z wiatrem w plecy 210km/h na budziku było...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Robol




Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włoszczowa/Warszawa

PostWysłany: Śro 0:57, 04 Cze 2008 Powrót do góry

Mi ostatnio na trasie katowickiej udało się dociągnąć moją do 200 km/h, ale dalej już nie próbowałem Wink Po pierwsze opór powietrza (nie uznaje owiewek) był taki że delikatne odwrócenie głowy od uciekającej przerywanej linii graniczyło z cudem, po drugie wyjechał mi na prawy jakiś palant Volvo V40 i musiałem przyhamować do 140... Ale zauważyłem że dociąga na 5-ce do 8tyś i nie chce już się dalej ruszyć, choć też z drugiej strony nie chcę jej katować, pozwoliłem sobie raz, wiem że może dużo i to mi wystarcza Wink Jak latam sam to lubię sobie przycisnąć (140-160), w grupie zapinam piąteczkę, 4500 rpm, 110-120 sobie latam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gumis




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie

PostWysłany: Śro 15:14, 04 Cze 2008 Powrót do góry

u mnie tak samo 120 km/h to najlepsza predkosc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 0:00, 07 Kwi 2009 Powrót do góry

odświeżam temat bo ostanio też sie zastanawiam nad moim stylem jazdy i tak doszedłem do wniosku ze jeżdże moim vx'em jak chopperkiem Razz czyli 80km/h 3 - 3,5 tys obrotów .... jakos tak powyzej 4 tys mi sie nie podoba ani sound ani jazda, tym bardziej ze mam harleyowe wydechy (cygara ze sportstera ) i ładnie tyka Very Happy

najwięcej ile jechałem to 110km/h nie chciałem więcej bo- moze się boje, może mi sie podoba takie zapierdalanie, uwazam ze te 80-90 to dla mnei najwygodniejsza prędkość.
pozatym cały czas jeszcze czytam "motocykliste doskonałego" (świetna lektura) i uczę sie nowych rzeczy Smile

ps. pytanko - przy jakiej szybkości tak średnio na oko wrzucacie 5 bieg ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Wto 8:42, 07 Kwi 2009 Powrót do góry

wydaje mi się, że najczęściej przy około 3-4 tys. obrotów (podczas spokojnej jazdy przy 60km/h). zrzucam piątkę przy 50, czasami przy większej prędkości

przypominam jednakże, że ja także nie jestem doświadczonym kierowcą motocyklowym, początkowo również takie pytania mi się nasuwały, ale pracę silnika idzie przecież wyczuć, wystarczy robić kilometry.. Very Happy czego oczywiście życzę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 9:46, 07 Kwi 2009 Powrót do góry

no wiadomo, ja czuje silnik Smile hehe ale tez sie nasuwa pytanie czy jazda na zbyt niskich obrotach nie zaszkodzi mu ? wiadomo ze nie jeżdze tak ze qrde szarpie mi silnikiem 5 bieg i 20 na godzine hehe no ale wiecie o co mi chodzi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin