Autor |
Wiadomość |
Zajonc
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Wto 23:18, 18 Wrz 2007 |
|
nie należy też zapomnieć że te 20 koni coś by jeść musiało a spalanie w klasie motocykli do turystyki jest jedną z ważniejszych rzeczy... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
slawek17m
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc
|
Wysłany:
Śro 16:55, 15 Kwi 2009 |
|
Witam wszystkich forumowiczów a przede wszystkim posiadaczy VX-ów.
Chociaż czytam to forum już bardzo długo, to dopiero teraz odważyłem się zabrać głos. Mam podobny problem, jeśli chodzi o strzelanie, tylko on u mnie objawia się inaczej. Są strzaly, ale tylko podczas jazdy, jak puszcze gaz i wrzucę na luz. Inaczej rzecz opisująć, jak jade na luzie, np. dojeżdżając do skrzyżowania. Strzały są z lewego tłumika. Przy rozruchu tego nie ma. Czy ktoś może miał podobny problem? Cz regulacja gaźnika wystarczy, czy może to wina kabli od świec ? Ktoś ma doświadczenia w tej materii ?
Pozdrawiam
________
VX 800 `92 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zajonc
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Czw 22:15, 16 Kwi 2009 |
|
zobacz czy jest dobrze dokręcony do cylindra |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 10:51, 17 Kwi 2009 |
|
Spróbuj zmienić ustawienia śruby regulującej skład mieszanki biegu jałowego.
Odkręć może z pół obrotu na gaźniku cylindra który strzela w wydech.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
slawek17m
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc
|
Wysłany:
Pią 16:21, 17 Kwi 2009 |
|
Dziękuję za rady. Mam pytanie o tę śrubę do składu mieszanki - a która to ? Czy jest szansa na fotkę ?
Z góry dziękuje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 23:00, 19 Kwi 2009 |
|
Zerknij tutaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam "Fuel and Lubrication System" - masz tam co nieco rozrysowane.
strona 6-4 - przedni gaźnik nr 2 - nie zaznaczone :/
strona 6-5 - tylny gaźnik nr 1 - [17] Pilot screw
Jak będe u siebie w garażu to mogę Ci foto przygotować ze strzałkami pokazującymi co i jak...
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pon 11:45, 20 Kwi 2009 |
|
niestety usunąłem resztę zdjęć, jedno tylko mi zostało w dużym zbliżeniu - to bodajże przedni gaźnik
to ta śruba na środku zdjęcia głęboko wkręcona, drugi gaźnik ma identyczną, łatwo rozpoznać
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
slawek17m
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc
|
Wysłany:
Pon 22:08, 20 Kwi 2009 |
|
Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc. Ostatnio trochę brak czasu, ale przy najbliższej okazji będę ekspeymentował. Jeszcze raz wielkie dzięki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
slawek17m
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc
|
Wysłany:
Śro 17:54, 22 Kwi 2009 |
|
Sorki, mam jeszcze jedno pytanko. Czy jak wkręcam ( zgodnie z ruchem wskazówek zegara ), to uboga mieszanka, czy bogata ? Dzięki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 12:07, 23 Kwi 2009 |
|
Dokręcasz - uboższa mieszanka.
Tylko ostrożnie z tym dokręcaniem, żeby nie uszkodzić iglicy która jest na końcu wkrętu.
Rozgrzej silnik i na biegu jałowym spróbuj pokręcić śrubą - najpierw jeden gaźnik,potem drugi. Zapamiętaj położenia wyjściowe. Zobaczysz jak będzie się zachowywał, czy obroty będą rosły z odkręcaniem itd.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
slawek17m
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc
|
Wysłany:
Czw 14:19, 23 Kwi 2009 |
|
Dzięki bardzo. Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
neo.vin
Dołączył: 09 Cze 2024
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:53, 20 Cze 2024 |
|
Odkopię trupa. Kupilem VX800 tydzień temu w słaby stanie. Strzelało sporadycznie w prawy tłumik więc przedni cylinder. Gość mówi, że tak zaczęło się niedawno dziać. Dojechalem do domu pomimo teo strzelania przy odpuszczaniu gazu.
Rozebrałem i wczyściłem gaźniki. Okazało sie, że w przednim gaźniku - tym problematycznym ta regulacja z iglicą od skłądu mieszanki nie miała ani igły, ani oringa ani podkładki. Zamówiłem nową i wymieniłem ale problem nie został rozwiazany.
Zawory wyrególowałem na 10 wszsytkie, ale tam chyba tylko w dwóch było delikatnie ciaśniej niż powinno.
Te strzały są jak się rozgrzeje i jak sie doda gazu i odpusci. Dodakowo jak się przygazuje to z tego właśnie wydechy puści chmurke spalin.
Na mój chłopski rozum to jakby za dużo dostawał paliwa ale kurcze już nie bardzo mam pomysł co z tym zrobić.
Fakt, że moto jest do ogarnięcia, ale bez rozwiązania tego problemu nie mam ochoty brać sie za rozwiązywanie kolejnych :/ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szuwar
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania
|
Wysłany:
Śro 12:49, 03 Lip 2024 |
|
Sprawdź luzy zaworowe, może zawór się nie domyka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
neo.vin
Dołączył: 09 Cze 2024
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:48, 05 Lip 2024 |
|
szuwar napisał: |
Sprawdź luzy zaworowe, może zawór się nie domyka. |
Dzięki, zawory ogarnąłem od razu po zakupie podobnie jak czyszcenie gaźników.
Trochę to strzały zminimalizowalem regulacją gaźników, bo kupilem normalne waku zamiast patentów z ururką ale nadal są i wkurzają ;/
Jak na złosć po wymianie oleju dzień później benzyna mi się dostała do silnika przez gaźnik.
Żeby było śmieszniej to kilka dni wcześniej wymieniłem zestaw naprawczy kranika i ch!
Teraz już zamówiłem elektrozawór a póki co zrobilem sobie zawór ręczny i w weekend znowu będę dziada atakował z tym waleniem w tłumik. Jak się nie uda to wurzucę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
neo.vin
Dołączył: 09 Cze 2024
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:16, 16 Lip 2024 |
|
Sorki, że dopiero dziś ale ostatnio z czasem słabo. Problem rozwiązałem dwa tygodnie temu. Przyczyna? Jakiś geniusz ujebał dyszę od wolnych obrotów - samą końcóweczkę i ona zapychała dolot. Po którymś razie dopiero się skapnąłem, że kurcze w jednym wchodzi więcej ta dysza w drugim gaźniku mniej, ale że to różne gaźniki to mówię, chyba tak musi być. Dopiero jak już nie wiedzieć co i jak zacząłem ponownie sprawdzać okazało się, że tam kawałek siedzi. za cholerę to nie chciało wyjść. ani od strony gardzieli kawałkiem wiertła wygiętego ani sprężarką. Dopiero trochę podgrzałem opalarką, i znowu wiertełko i sprężarka i wylazło.
Teraz to inna bajka. Synchro znowu zrobiłem i jest git, dysze na ucho i też imho jest git. Jeździ nie prycha.
Co prawda nadal jest paskudna ale kurde no mam jeszcze V-stroma i Trampka i żony CB500 ale to to się fajnie zbiera a będzie jeszcze fajniej, jak sobie sprzęgło wymienie ale to zimą albo wiosną |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|