FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Strzały w tłumik Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Zajonc




Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 23:18, 18 Wrz 2007 Powrót do góry

nie należy też zapomnieć że te 20 koni coś by jeść musiało Wink a spalanie w klasie motocykli do turystyki jest jedną z ważniejszych rzeczy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
slawek17m




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc

PostWysłany: Śro 16:55, 15 Kwi 2009 Powrót do góry

Witam wszystkich forumowiczów a przede wszystkim posiadaczy VX-ów.
Chociaż czytam to forum już bardzo długo, to dopiero teraz odważyłem się zabrać głos. Mam podobny problem, jeśli chodzi o strzelanie, tylko on u mnie objawia się inaczej. Są strzaly, ale tylko podczas jazdy, jak puszcze gaz i wrzucę na luz. Inaczej rzecz opisująć, jak jade na luzie, np. dojeżdżając do skrzyżowania. Strzały są z lewego tłumika. Przy rozruchu tego nie ma. Czy ktoś może miał podobny problem? Cz regulacja gaźnika wystarczy, czy może to wina kabli od świec ? Ktoś ma doświadczenia w tej materii ?
Pozdrawiam

________
VX 800 `92


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zajonc




Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 22:15, 16 Kwi 2009 Powrót do góry

zobacz czy jest dobrze dokręcony do cylindra


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 10:51, 17 Kwi 2009 Powrót do góry

Spróbuj zmienić ustawienia śruby regulującej skład mieszanki biegu jałowego.

Odkręć może z pół obrotu na gaźniku cylindra który strzela w wydech.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
slawek17m




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc

PostWysłany: Pią 16:21, 17 Kwi 2009 Powrót do góry

Dziękuję za rady. Mam pytanie o tę śrubę do składu mieszanki - a która to ? Czy jest szansa na fotkę ?
Z góry dziękuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 23:00, 19 Kwi 2009 Powrót do góry

Zerknij tutaj.

[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam "Fuel and Lubrication System" - masz tam co nieco rozrysowane.

strona 6-4 - przedni gaźnik nr 2 - nie zaznaczone :/
strona 6-5 - tylny gaźnik nr 1 - [17] Pilot screw

Jak będe u siebie w garażu to mogę Ci foto przygotować ze strzałkami pokazującymi co i jak...

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ivf




Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie

PostWysłany: Pon 11:45, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

niestety usunąłem resztę zdjęć, jedno tylko mi zostało w dużym zbliżeniu - to bodajże przedni gaźnik

to ta śruba na środku zdjęcia głęboko wkręcona, drugi gaźnik ma identyczną, łatwo rozpoznać Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
slawek17m




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc

PostWysłany: Pon 22:08, 20 Kwi 2009 Powrót do góry

Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc. Ostatnio trochę brak czasu, ale przy najbliższej okazji będę ekspeymentował. Jeszcze raz wielkie dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
slawek17m




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc

PostWysłany: Śro 17:54, 22 Kwi 2009 Powrót do góry

Sorki, mam jeszcze jedno pytanko. Czy jak wkręcam ( zgodnie z ruchem wskazówek zegara ), to uboga mieszanka, czy bogata ? Dzięki Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 12:07, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

Dokręcasz - uboższa mieszanka.

Tylko ostrożnie z tym dokręcaniem, żeby nie uszkodzić iglicy która jest na końcu wkrętu.

Rozgrzej silnik i na biegu jałowym spróbuj pokręcić śrubą - najpierw jeden gaźnik,potem drugi. Zapamiętaj położenia wyjściowe. Zobaczysz jak będzie się zachowywał, czy obroty będą rosły z odkręcaniem itd.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
slawek17m




Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sierpc

PostWysłany: Czw 14:19, 23 Kwi 2009 Powrót do góry

Dzięki bardzo. Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
neo.vin




Dołączył: 09 Cze 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:53, 20 Cze 2024 Powrót do góry

Odkopię trupa. Kupilem VX800 tydzień temu w słaby stanie. Strzelało sporadycznie w prawy tłumik więc przedni cylinder. Gość mówi, że tak zaczęło się niedawno dziać. Dojechalem do domu pomimo teo strzelania przy odpuszczaniu gazu.
Rozebrałem i wczyściłem gaźniki. Okazało sie, że w przednim gaźniku - tym problematycznym ta regulacja z iglicą od skłądu mieszanki nie miała ani igły, ani oringa ani podkładki. Zamówiłem nową i wymieniłem ale problem nie został rozwiazany.
Zawory wyrególowałem na 10 wszsytkie, ale tam chyba tylko w dwóch było delikatnie ciaśniej niż powinno.

Te strzały są jak się rozgrzeje i jak sie doda gazu i odpusci. Dodakowo jak się przygazuje to z tego właśnie wydechy puści chmurke spalin.

Na mój chłopski rozum to jakby za dużo dostawał paliwa ale kurcze już nie bardzo mam pomysł co z tym zrobić.

Fakt, że moto jest do ogarnięcia, ale bez rozwiązania tego problemu nie mam ochoty brać sie za rozwiązywanie kolejnych :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szuwar




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania

PostWysłany: Śro 12:49, 03 Lip 2024 Powrót do góry

Sprawdź luzy zaworowe, może zawór się nie domyka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
neo.vin




Dołączył: 09 Cze 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:48, 05 Lip 2024 Powrót do góry

szuwar napisał:
Sprawdź luzy zaworowe, może zawór się nie domyka.


Dzięki, zawory ogarnąłem od razu po zakupie podobnie jak czyszcenie gaźników.

Trochę to strzały zminimalizowalem regulacją gaźników, bo kupilem normalne waku zamiast patentów z ururką ale nadal są i wkurzają ;/
Jak na złosć po wymianie oleju dzień później benzyna mi się dostała do silnika przez gaźnik.

Żeby było śmieszniej to kilka dni wcześniej wymieniłem zestaw naprawczy kranika i ch!

Teraz już zamówiłem elektrozawór a póki co zrobilem sobie zawór ręczny i w weekend znowu będę dziada atakował z tym waleniem w tłumik. Jak się nie uda to wurzucę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
neo.vin




Dołączył: 09 Cze 2024
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:16, 16 Lip 2024 Powrót do góry

Sorki, że dopiero dziś ale ostatnio z czasem słabo. Problem rozwiązałem dwa tygodnie temu. Przyczyna? Jakiś geniusz ujebał dyszę od wolnych obrotów - samą końcóweczkę i ona zapychała dolot. Po którymś razie dopiero się skapnąłem, że kurcze w jednym wchodzi więcej ta dysza w drugim gaźniku mniej, ale że to różne gaźniki to mówię, chyba tak musi być. Dopiero jak już nie wiedzieć co i jak zacząłem ponownie sprawdzać okazało się, że tam kawałek siedzi. za cholerę to nie chciało wyjść. ani od strony gardzieli kawałkiem wiertła wygiętego ani sprężarką. Dopiero trochę podgrzałem opalarką, i znowu wiertełko i sprężarka i wylazło.
Teraz to inna bajka. Synchro znowu zrobiłem i jest git, dysze na ucho i też imho jest git. Jeździ nie prycha.
Co prawda nadal jest paskudna ale kurde no mam jeszcze V-stroma i Trampka i żony CB500 ale to to się fajnie zbiera a będzie jeszcze fajniej, jak sobie sprzęgło wymienie ale to zimą albo wiosną Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin