FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Jakie świece mam kupić? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 15:37, 02 Lut 2009 Powrót do góry

ja mam jeszcze pytanie odnośnie tego nieszczesnego klucza do świec, mianowicie siedzę całymi dniami w pracy i nei mam możliwość posprawdzać co i jak ta pasuje więc z ludzi którzy sami sobie robili ten kuczn napiszcie mi proszę dokłądne wymiary - zrobie go sobie w pracy,
długość w centymetrach i rozmiar a super by bylo jakby ktoś wrzucił fotkę i czy macie końcówkę (góre) na żabke, czy na imbus, czy na kluczyk płaski

z góry dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
..:maniek:..




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Pon 22:01, 02 Lut 2009 Powrót do góry

ja ci wymiarow dokladnych nie podam bo ja mialem gmole ktore skutcznie ograniczaly dlugosc klucza , ale z pamieci to mial on cos kolo 8cm dlugosci, wielkosc 6-kata na swiece to 18, a o gory mialem dospawany leb sruby na klucz 19 - taki klucz idelanie pasuje do wiekszosci japonczykow (PC800,GSX1100, VT itd)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 12:10, 03 Lut 2009 Powrót do góry

Ja klucz kupiłem w Larsson - rurkowy.

[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście były za długie lub za krótkie.

Taki jak nr 7203072 był za długi, wystarczyło obciąć dokładnie nad otworami do przełożenia dźwigni i już się mieści.

Tylko nie widzę tu teraz klucza na 18 mm, druga sprawa, że ten mój nie wiem czy miał 90 czy 100 mm wyjściowej długości. Mogę sprawdzić jak będe w garażu - być może to ten 7203072 - może mam 19,2 mm które ładnie pasuje na świecę VX.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 12:05, 13 Lut 2009 Powrót do góry

udało mi się wykręcić świece, okazało się ze mam całkiem pasujący klucz w garażu u dziadka Razz hehe świece faktycznie były troszke zalane... przeczyściłem załozyłem, podładowałem aku i .... nic Sad kreci kreci i nic.... probowałem na max ssaniu i 0 gazu... bo z tego co zauwazyłem druga opcja 0 ssania i max gaz końćzy sie zalaniem Sad cholera... tak czy siak dalej nie odpala

jeszcze chce sprowac spuścic wszystko z gaźników ale nie wiem jak to zrobic ;> pomożecie mi ? wiem zemusiał bym zakrecic kranik do któego nie wiem jak sie dostać i potem cos dalej ale kompletnie nie wiem jak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hmersky dnia Pią 12:23, 13 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 13:11, 13 Lut 2009 Powrót do góry

Witam!

1) Sprawdź paliwo w obu gaźnikach. W każdym jest na dole komory pływakowej śrubka na krzyżak, poluzuj ją i zobacz czy z króćca pod nią na dole komory pływakowej kapie paliwo.

Jak będzie sucho, to trzeba by było zalać gaźniki paliwem, miałem podobny problem po ich rozbiórce, że mimo dobrego kręcenia, nie chciała pompka ich napełnić.

Ja zrobiłem tak - przewód z tylnego gaźnika zdjąłem, założyłem swój i ładowałem w niego strzykawką paliwo, aż zaczęło z niego wyciekać. Podłączyłem z powrotem i moto odpalił.

Można by też dać paliwo przez te króćce do sprawdzania poziomu paliwa, ale nie wiem ile trzeba by wstrzyknąć wachy - można przelać. Więc ta pierwsza metoda jest pewniejsza.

Jeszcze jedno - pływaki w gaźnikach po dłuższym postoju - przynajmniej u mnie - lubią się zawiesić. Możesz opukać lekko komory pływakowe.

2) Sprawdź iskrę na każdym cylindrze, zdejmij fajkę, włóż w nią świecę, dotknij nią do masy, zakręć krótko i zobacz czy będzie iskra. Uwaga, WN może kopnąć. Wink

W razie czego pytaj.

Powodzenia,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 14:56, 13 Lut 2009 Powrót do góry

dzieki wielkie za odpowiedź, włąsnie wrociłem z garażu i chyba nie dam rady tego zrobic.... nasza vx to nie ogarek a ja nie znam sie tak na tym wszystkim... Sad dojście do tego tylnego gaźnika jest masakryczne, a co do "śrobki na krzyzyk" na dole gaźnika to hehe ja tam widziałem całą maske takich sróbek i nawet nie wiedziałbym która to... chyba nie pozostaje mi nic innego jak sciągnąć do garażu jakiegoś fachowca jak sie ociepli Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 14:04, 14 Lut 2009 Powrót do góry

Hm, to nie jest aż takie skomplikowane.

A manual masz?

[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam "Fuel and Lubrication System" - masz tam wszystko rozrysowane.

Chodzi o śrubki na samym dole gaźników - komór pływakowych. Te śrubki zamykają krućce kontrolne pomiaru poziomu paliwa w komorach pływakowych.

strona 6-4 - przedni gaźnik nr 2 - [9] Drain screw
strona 6-5 - tylny gaźnik nr 1 - [3] Drain screw

Te śrubki można zluzować bez problemu - nie są szczególnie trudno dostępne.

A gdzie Ty masz to moto - miasto jakie?

Jak będe u siebie w garażu to mogę Ci foto przygotować ze strzałkami pokazującymi co i jak...

Więc daj znać czy walczysz dalej...

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 15:30, 14 Lut 2009 Powrót do góry

Śląsk. obok rybnika

no manual mam i te rysunki znam.... ale jakos qrde nie wiem
teraz jak mi zaznaczyłes które to śróbki dokładnie to może coś zdziałam Smile

dzieki !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 14:30, 09 Mar 2009 Powrót do góry

moto odpalone Very Happy pierwsza rundka deszczowa w tym sezonie zaliczona Very Happy

powodem były jednak przepalone świece (ponoć za słaby aku je spalił) i zabrudzone gaźniki :-] teraz tylko czekać na pogodę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nitro




Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wlkp

PostWysłany: Pon 19:06, 09 Mar 2009 Powrót do góry

dubel


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nitro dnia Pon 19:08, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
nitro




Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wlkp

PostWysłany: Pon 19:07, 09 Mar 2009 Powrót do góry

he,he,he aku spalił świece...niezłe. No nie ważne. Ważne ,że śmiga! Nie zapominajcie też o sprawdzeniu fajek, równie ważne!!! u mnie jedna była "bez przejścia" , ale od razu wymieniłem 2. Można łatwo sprawdzić "omomierzem".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hmersky




Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 20:37, 09 Mar 2009 Powrót do góry

no nie wiem, mechanik powiedzial ze jeśli jest za słaby akumulator (tzn rozładowany) by odpalić moto, ale mimo wszystko zaskakuje troszke to źle działa na świece i może sie to skończyc w taki własnie sposób


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin