Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Nie 22:03, 16 Wrz 2012
Niestety kręcąc śrubkami o których mowa powyżej można pozbyć się synchro ale tyger przecież to się szybko robi.
Jeśli to nie śruby to opisz coś więcej o tych obrotach czy nagle się pojawiły i jak silnik pracuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Pisząc "śrubki" miałem na myśli śrubę D ze strony 143 serwisówki i śrubę regulacyjną przy manetce. Wg mnie ruszanie tychże nie ma wpływu na synchronizację gaźników. jedyne manewrowanie śrubą "a" (str 143) ma na nią wpływ. Ps u mnie broblemy z obrotami wystepowały przy zalewaniu gaźnika przez nieszczelny zawór iglicowy.
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polkowice dol.śl 100 km od Wrocławia
Wysłany:
Pon 11:17, 17 Wrz 2012
Kręcenie owyymi śrubami nic nie pomaga obroty nie spadaja. Miałem ustawione na 1300 a teraz podniosły się na 2000 tyś. Być może ze linka sie gdzies zblokował. A z tego co wyczytałem to ruszanie tych srub napewno ma znaczenie dla synchro nawet ściągnięcie i założenie baku moż mieć wpływ na rozlegulowanie gaziorów
Post został pochwalony 0 razy
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach