 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
Arti
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:02, 04 Sty 2013 |
 |
Dzięki.
Trochę właśnie mnie zaskoczyły te różnice w cenach, stąd moje pytanie.
Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Arti
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:59, 01 Lut 2013 |
 |
Witam.
Uszczelniacze kupione. Ściągnąłem jeden z zaworów i zacząłem się obawiać, że widok jaki ujrzałem nie do końca jest dobry, bo na zaworze było dużo nagaru, powierzchnia zaworu już mocno zurzyta, a gniazdo w głowicy ma powierzchnię niezbyt ładną.
Pojechałem więc do fachowców, którzy się specjalizują w regeneracji głowic. Na wstępnie gość mi powiedział, na podstawie tego jednego zaworu, że powierzchnia jest już mocno wpracowana i nie wie czy dadzą rade z tego zaworu coś zrobić i że napewno mam do wymiany prowadnice zaworową bo duży luz.
Pozostałe zawory mają rozebrać wyczyścić i dać mi znać w poniedziałek jak to w rzeczywistości wszystko wygląda.
Teraz nie wiem co mam myśleć, co robić, czy pchać się dalej w koszty?
Powiedzieli jeszcze, ze planowanie głowic wyniesie jakieś 100zł i frezowanie wszystkich gniazd 80zł.
Pozostałe elementy typu prowadnice i ewentualnie zawory musiał bym zakupić we własnym zakresie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Sob 0:05, 02 Lut 2013 |
 |
Moim zdaniem za robociznę krzyknęli sobie naprawdę nie wiele... biorąc pod uwagę ,że w Olek Motocykle synchro i regulacja kosztuej 400zł... Ja dorwałem kumpla co tam pracuje i ze względu na to ,że nie posiadam sprzętu i doświadczenia zrobi mi to za pół ceny  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szuwar
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania
|
Wysłany:
Sob 2:06, 02 Lut 2013 |
 |
Wydaje mi się, że jeśli ogólne koszty miałyby wynieść w okolicach 500zł to lepiej popatrzyć za używkami w dobrym stanie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Arti
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:40, 02 Lut 2013 |
 |
Synchro i regulację zrobię sobie sam.
Używki można poszukać, ale nie rozbierając zaworów chyba nie ocenię w jakim stanie jest to wszystko. U mnie też się wydawało wszystko OK.
Nowe prowadnice kosztują 113 zł. za sztukę, także "lipa"
A może po prostu nie wymieniać tych prowadnic i skupić się tylko na szlifowaniu zaworów, frezowaniu gniazd i planowaniu głowicy. Oczywiście jeżeli zawory dadzą rade. d |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
szuwar
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania
|
Wysłany:
Sob 15:48, 02 Lut 2013 |
 |
Prowadnice lepiej byłoby zrobić, szczególnie na wydechowych inaczej masz zapewnione przedmuchy na silnik jak tylko rozszczelnią się gumki no i przyspieszone zużycie gniazd zaworowych. W sumie kupując głowice możesz domagać się określenia stanu głowic, a jeśli nie będą odpowiadały opisowi masz podstawy do zwrotu. Może ktoś z forum będzie mógł polecić zaufanego handlarza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|