|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
KaWaChuReDa
Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JLC
|
Wysłany:
Wto 19:42, 12 Wrz 2017 |
|
Cześć.
Mam problem. Moja Suzi pali od strzała ,na jeden przedni cylinder.Tylny dołącza po chwili. Chciałem sprawdzić czy jest iskra na świecy czy może cewka.Po wykręceniu świecy i zakręceniu silnikiem żeby sprawdzić czy jest iskra , z cylindra tylnego z otworu świecy plunęło wodą. Woda w cylindrze ,raczej nie fajnie. Dziwi mnie tylko fakt ,że po wkręceniu świecy po odpaleniu po około 30 sek. tylni cylinder załapał ,jak zawsze i nie kopci na biało. Spotkał się już ktoś z czymś takim? Co to może być? Czyżby uszczelka pod głowicą?
Zibi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 7:50, 13 Wrz 2017 |
|
Pierwsze pytanie ile tej rzekomo wody było? Jeżeli czułeś tylko ciecz to mogła to być równie dobrze benzyna. Jeżeli woda to mogła ona powstać w procesie spalania i odłożyć się na zimnych ściankach cylindra jeżeli tylko raz czy dwa zakręciłeś i później ściągnąłeś świece. Cała para wodna mogła po prostu nie pójść w wydech.
Jeżeli byłaby uszczelka pod głowicą to w płynie chłodzącym powinieneś mieć emulsję płynu chłodzącego z olejem jako że podczas pracy silnika to raczej olej przedostaje się z cylindra do układu chłodzenia - wyższe ciśnienie. Sprawdź zatem co masz w układzie chłodzenia - korek przy prawej główce ramy. Jak potrzebowałbyś widok emulsji mogę wstawić foto bo u mnie uszczelka niestety poszła. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KaWaChuReDa
Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JLC
|
Wysłany:
Pią 17:50, 15 Wrz 2017 |
|
Cześć.
Na szczęście czy nieszczęście oleju w układzie chłodzenia nie ma. Ani płynu w oleju.
Czy dużo było wody? Cóż ,wydaje mi sie ,że sporo jej było.Ciężko ocenić objętość jak cos ,,wychlustuje" z otworu:)Ok 5ml. Nie wiem.I nie była to benzyna.I nie kręciłem silnikiem przed wykręceniem świecy Świeca koloru kawowego ,nieokopcona.No i moto nie kopci na biało po rozruchu. Jeżeli to tylko efekt różnicy temperatur to ok. Po prostu się wcześniej z czymś takim nie spotkałem.
Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 11:44, 16 Wrz 2017 |
|
Skoro pozostałe elementy są ok to nie powinno być problemu z parą wodną. 5ml to niby niedużo ale i tak by tyle się wykropliło wewnątrz cylindra to musi być dość duża różnica temperatur między zimnym silnikiem i ciepłym otoczeniem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|