FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Witam vx prycha Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 10:48, 21 Paź 2013 Powrót do góry

Filmiki do powyższego na YT jako niepubliczne (dostęp tylko dla posiadaczy linka).

http://www.youtube.com/watch?v=wOktFEvGaJI&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=NyR8q3_DTCw&feature=youtu.be

filmiki robione telefonem i małej rozdzielczości więc na wideo nie ma co patrzeć, chodzi o dźwięk i prychnięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 15:31, 21 Paź 2013 Powrót do góry

Brak pomysłów (i czasu) na razie.

A ogólnie cylinder tam gdzie trefny gaźnik pracuje jako tako?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 16:03, 21 Paź 2013 Powrót do góry

Niby pracuje w miarę ok tzn. równo sie nagrzewa i równo pracuje. Jedyne co to prycha. Czyżby ta mała dyszka miała aż taki duży wpływ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Pon 18:35, 21 Paź 2013 Powrót do góry

No witam hmm nie zbyt dobre wiesci mam własnie wruciłem do domu z jazdy moze zaczne od relacji z jazdy,podczas jazdy wszystko ok tak jak wczoraj do 7 tys 7.5 ciągnie aż ręce bolą hehe przyśpiesza równo jak sie nazely jakis tam odcinek jechałem z predkośćią 150km i elegancko no przy spuszczeniu manety wystepuja jakies delikatne prychniecia minimalne na wolnych chodzi ok chyba ta dysza przydkana dis miała wpływ ze do 5 tys szła a puzniej prychała i strzelała.teraz jest ok jedno z głowy. A ssanie no niestety bez wiekszych zmian nie prycha az tak duzo ale [link widoczny dla zalogowanych] ogulnie chodzi nie za ciekawie niskie obroty ma na tym ssaniu max to ok 2 tys. wydaje mi sie ze mało i poprychuje w ten przód nadal teraz pyt.czy ta nie własciwa dysze o której mowa moze miec na to wpływ ??? ogólnie brak słow juz na to Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 7:41, 22 Paź 2013 Powrót do góry

Dobrze, że bez ssania działa jak powinien (przy schodzeniu z wysokich obrotów czasem prychnięcia drobne się zdarzają). Dysza dodatkowo powinna w tym pomóc. Co do ssania nie wiem jaki wpływ ma na nie ta dysza - nigdy tego nie analizowałem. Jeśli ssanie występuje tylko na ssaniu to już jest o wiele lepiej. Jeśli nie przytrzymasz dźwigienki na max to oba trochę odbija zawsze i wtedy praca może zależeć od wyciągnięcia linek - jeden chodzi trochę szybciej drugi wolniej i przez to prychnięcia.
2 tys obr na ssaniu to bezpośrednio po odpaleniu może być ale powinny one stopniowo rosnąć nawet do 3-3,5 tys.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Wto 18:00, 22 Paź 2013 Powrót do góry

Jeszcze taka sprw bo testuje odpalam i patrze co sie dzieje no dzis to samo prycha sobie na ssaniu obroty nie ida tak wysoko nie da rady .Ale tak moto rozgrzany chodzi sobie ... wyciagam fajke z przedniego cylindra tego prychajacego kopie mnie ale chodzi dalej na tylnym elegancko wkreca sie na obroty i nic nie prycha ani nic... i jeszcze raz to samo chodzi na oby dwa i wyciagam faje z tylnego i moto gasnie odrazu nie do odpalenia nie wiem czy to ma znaczenie...jakies przebicie moze słaby prad.??? moze to prad powoduje ten cały problem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 18:05, 22 Paź 2013 Powrót do góry

Po zdjęciu jednej fajki nie powinien gasnąć na drugi cylinder. Może chodzić mniej równo jednak wciąż powinien pracować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Wto 20:20, 22 Paź 2013 Powrót do góry

teraz byłem popatrzec z cewkami nawet je zamieniłem wyczysciłem styki od masy bo rama była farbą zamalowana przez kogos myslałem ze to cos pomoze ale i tak na pierwszym gasnie a na tym z tyłu chodzi choc jak przytrzymam jej jakies 3 tys.obrotów to chodzi tak a jak puszcze to nie chodzi tylko zgasnie iii...?o co tu chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Pią 19:13, 25 Paź 2013 Powrót do góry

raz dobrze raz nie cały czas ten gaznik ma wine i cos z nim nie tak ...albo sprawdzic na twoim gazniku ? była by pewnosc albo zaworom sie przyjzec moze to miec jakis wpłym ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin