FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Witam vx prycha Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 10:29, 13 Paź 2013 Powrót do góry

Czyli paliwo.

Zostaje na razie gaźnik. Poziom paliwa i zaworek iglicowy oraz reszta rzeczy do sprawdzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Nie 15:35, 13 Paź 2013 Powrót do góry

A no dzis byłem na takiej małej bardzie organizowanej w obornikach taki mały przejazd hehe prychania w srod motocykli nie było słychac ale podczas jazdy przy zchodzeniu z obrotów prycha i po wyzej 5 tys ;/ miałem wrazenie ze udało mi sie to zlikwidowac czyszczyc filtry pow. ale znowu to samo nie ma ducha...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Nie 18:44, 13 Paź 2013 Powrót do góry

Gazniki Motocyklowe - Rafał‚ Dmowski strona 36 układ odcinający paliwo podczas hamowania silnikiem to ta druga mała membrama do sprawdzenia ale też zgaduje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 22:46, 13 Paź 2013 Powrót do góry

Nie było mnie weekend i nawet zasięgu komóry nie było, no czasem w lesie złapało na chwilkę zasięg. Grzybów za to pełno.
Co do tematu, gaźniki weźmiemy rozbierzemy i sprawdzimy w ten weekend. Zapasowe elementy dla jednego gaźnika mam (membrana air cut jest taka sama). Podejrzewam, iż ta mała membranka może być lekko uszkodzona, gdyż wtedy też są podobne objawy to jest prychanie. Sprawdzi się poziom paliwa, zaworek iglice i dysze i będzie wszystko jasne. Po czynnościach będzie na bank informacja!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Pon 18:37, 14 Paź 2013 Powrót do góry

No Witam Witam jasne bedzie to napewno Smile ale czy po problemie oby a te czesci które masz to z rozbiurki czy nowe ...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Pon 19:11, 14 Paź 2013 Powrót do góry

I w razie w to gdzie ja mam te czesci zamawiac czy to co masz wystarczy ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pon 20:28, 14 Paź 2013 Powrót do góry

Części mam z zapasowego gaźnika lecz nie wszystko podpasuje ale przynajmniej membrany tak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Pon 21:08, 14 Paź 2013 Powrót do góry

No a co z reszta co tam jeszcze przewidujesz czego moze nam zabraknac ? Czego bym nie chciał wolał bym miec z głowy juz heh


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 8:41, 15 Paź 2013 Powrót do góry

O oring zaworku paliwa zadbam też. Mam komplet dysz na jeden gaźnik a do drugiego nie będą pasowały. Nie mniej nie sądzę by jakiś wielki problem z dyszami był.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Wto 18:26, 15 Paź 2013 Powrót do góry

No nie a tym bardziej ze drugi gaznik jest ok nie ma z nim kłopotu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Wto 22:02, 15 Paź 2013 Powrót do góry

Tylko, że ja mam właśnie tylny ;/ Nie mniej wiem kto może mieć dysze do przedniego Very Happy - Baltona. Dałem mu przedni bez pływaka gdyż miał rozwiercone stałe otwory i nie można było wyregulować. Po zmianie jest lepiej a tamten gaźnik i dysze powinien mieć. Zadzwonię i spróbuję skombinować


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Śro 18:02, 16 Paź 2013 Powrót do góry

ok:) daj znac jak bedziesz cos wiedział


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sławek




Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oborniki

PostWysłany: Czw 18:46, 17 Paź 2013 Powrót do góry

Jeszcze jak bys miał jakies stare swieczki bo ostatnio było kiepsko a moga sie przydac chociaz do sprawdzenia...A jak tam udało ci sie cos załatwic ?pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Czw 20:06, 17 Paź 2013 Powrót do góry

W robocie nawał więc telefon do Baltony wyleciał z głowy. Jutro wskoczę po oring do zaworku pływaka. Dziś było przerąbane całkiem tyle rzeczy na raz. Jutro przed południem też będzie sporo roboty dobrze że po południu trochę czasu będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 22:37, 20 Paź 2013 Powrót do góry

Dziś wzięliśmy wyczyściliśmy oba gaźniki 45C60 sprawdzając przy tym wszystkie dysze. Jedyna która się różniła od tego co jest zapisane w serwisówce to dysza air cut przedniego gaźnika, zamiast 1,2 jest 1,1 - muszę w tygodniu podskoczyć do Baltony po tą jedna dyszę (wcześniej nie złapałem go).
Maszyna po odpaleniu i wyregulowaniu (poziom paliwa i zaworki ok) wciąż ma momenty, w których czasem sobie trochę prychnie ale nie są to już strzały. Dziwne jest to, że przedni cylinder nie reaguje na regulację śrubą składu mieszanki - można skręcić na max i nie słychać tak wyraźnej zmiany jak jest to normalnie, praca niemal nieróżni się na skręconej śrubie i na wykręconej nawet do 3 obr!!. Tą śrubkę też wymieniliśmy, gdyż była właśnie taka jak w serwisówce przedstawiają zużytą/wyrobioną.
Jutro wstawię filmik z dźwiękiem i objawami. Co jeszcze można sprawdzić i poprawić bo pomysłów nie mam :/
Relację z jazd Sławek pewnie wstawi w tygodniu choć z jazdy testowej niby wkręca się w miarę (poczekajmy jednak na opis po nocce).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin