FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 vx kopci!!! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
dudi791




Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:33, 11 Maj 2009 Powrót do góry

Witam wszystkich. Mam następujące pytanie: jakie powinno być ciśnienie sprężania w vx bo u mnie jest po 11 atmosfer na każdym cylindrze, a motor jak jest dobrze ciepły to zaczyna kopcić. Uszczelniacze zaworowe wymieniłem w ubiegłym roku,więc ten problem chyba odpada. Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kedzi0r




Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 22:40, 11 Maj 2009 Powrót do góry

co do kompresji to jest już założony temat. 11 to dolna granica. co do kopcenia to mi kopcił na czarno jak mieszanka była za bogata.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dudi791




Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:42, 13 Maj 2009 Powrót do góry

Witam. Wydaje mi się ze pali olej, ponieważ kopci na niebiesko. Znowu facet który sprawdzał mi ciśnienie powiedział ze nie ma się do czego przyczepić bo jest dobre. wiec już sam nie wiem. A jakie jest w vx ciśnienie książkowe?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
..:maniek:..




Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno

PostWysłany: Czw 8:35, 14 Maj 2009 Powrót do góry

z tego co pamietam to VX ma ma miec kompresji 12 +/-2, wiec 11 jest jak najbardziej OK! wazne by na obu cylindrach roznica nie byla wiekszaniz 10%. a ten dym to napewno od oleju?? a nie od cieczy chlodzacej??moze uszczelka padla?a moze jednak uszczelniacze?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dudi791




Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:44, 14 Maj 2009 Powrót do góry

na obu garach ciśnienie jest po 11. Uszczelniacze są nowe,przejechałem na nich nie całe 3000km. Płyn też sprawdzałem i jest pod korek. Już sam nie wiem o co chodzi Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 14:13, 16 Maj 2009 Powrót do góry

A świece jak wygladają?

Spalanie paliwa w normie, nie za duże?

Może gaźniki leją za dużo paliwa, albo ssanie cały czas otwarte - chodź niebieski dym to raczej olej...

A jakie zużycie oleju obserwujesz?

Końcówki wydechów zaolejone czy suche?

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
beatles




Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:46, 16 Maj 2009 Powrót do góry

jeśli ubywa oleju to niestety pierścienie, mam ten sam problem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pietrucha77




Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:24, 16 Maj 2009 Powrót do góry

Dowiadywalem sie w suzuki o pierscienie - 220 zl na gar


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dudi791




Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:19, 17 Maj 2009 Powrót do góry

w zeszłym roku dolałem ok 1.2litry oleju na 2000km. Swiece są ok (kolor rdzawy) spalanie w normie. Wiec chyba te nieszczęsne pierścienie,chociaż teraz zalałem go MOTUL-em 3000 20w50 podobno ma pomóc. Okaże sie:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dudi791




Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:22, 17 Maj 2009 Powrót do góry

Jeszcze zapomniałem dodać że kominy są przy kopcone ale suche.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nitro




Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wlkp

PostWysłany: Nie 23:21, 31 Maj 2009 Powrót do góry

Nie chce Cie martwic,ale jak kopci na niebiesko, tzn. pali gdzieś "na lewo" oliwe . Wymiana samych pierscieni ,to bardzo optymistyczna wersja... Prawdopodobnie cylinder nie będzie wyglądał za ciekawie jak rozbierzesz. Ale to tylko takie moje fantazje. Tak ,czy siak czeka Cię rozbiórka silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jaroo_oo




Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:59, 06 Maj 2012 Powrót do góry

Witam. U mnie kopcił, ale po wymianie oleju i filtrów powietrza przestał. Chyba miał za bogata mieszankę bo filtry były bardzo zasyfione, wymieniłem i na razie jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin