Autor |
Wiadomość |
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Czw 7:41, 20 Sty 2011 |
 |
|
 |
 |
|
 |
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Sob 20:12, 22 Sty 2011 |
 |
Gość z Malezji, mailowałem z nim już w zeszłym roku w marcu, teraz też piszę, może podeśle jakieś szczegóły, wiem, że tłoki miał Wiseco, bodajże od DR-Z, a jak obniżył grubość uszczelki pod głowicą, kompresja skoczyła ze 110psi do 300psi co zamierzał obniżyć do 200psi
pozdrawiam
Shrequ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 0:34, 24 Sty 2011 |
 |
Komprecha 300psi to masakryczna wartość i nie sądzę by standardowe korbowody to długo wytrzymały. Wartość 200psi to już bliżej normy która dla VX wynosi 130-160psi. 200 powinno wytrzymać.
Himit na forum intruza pisałeś iż myślisz o wykonaniu takiej przeróbki!!
W sumie wyżyłować silnik to łatwo (zwłaszcza jeśli chodzi o górę) lecz trzeba też zadbać o dół a to już cięższa sprawa. Najlepiej to mieć sprawnego VXa który przecież też może mieć np faktory pro i zmienione wydechy. Ciutke mocy więcej może by było ale silnik nie stracił by na trwałości. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Pią 20:29, 25 Mar 2011 |
 |
dis napisał: |
...to mieć sprawnego VXa który przecież też może mieć np faktory pro i zmienione wydechy... |
dis - a cóż to te faktory pro, kolego? bo zaintrygowałeś mnie
shrequ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Pią 20:34, 25 Mar 2011 |
 |
A nie lepiej Kupic silniczek z 14tki ? (intruza 1400) mocy wiele nie ma więcej ale Moment    |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 22:22, 25 Mar 2011 |
 |
Przepraszam shrequ zapędziłem się nie chodziło mi o faktory pro tylko o dynojeta czyli zestaw zmodyfikowany do gaźnika.
Silnik od 14tki ma chyba tylko 7KM więcej lecz moment obrotowy ma powalający. Problem tylko w tym że trzeba by kombinować z mocowaniem bo jest inne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Sob 9:37, 26 Mar 2011 |
 |
Trzeba by było przerabiać ramę i kto wie co jeszcze żeby wsadzić silnik z 14 do Vxa |
|
|
|
 |
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Sob 14:16, 26 Mar 2011 |
 |
Widziałem już VX z 14tka jest na zdjęciu na vx800.de  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|