|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 14:26, 14 Kwi 2012 |
|
Witam!
Panowie, jak uszczelniona jest klapka filtra siatkowego oleju znajdującego się na dole miski olejowej?
Czy jest tam może uszczelka, którą da się zastąpić np. oringiem?
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
peter
Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 57 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląskie/Bielsko-B
|
Wysłany:
Sob 17:40, 14 Kwi 2012 |
|
Witam,
pod pokrywą filtra siatkowego oleju jest tego typu uszczelnienie jak pod pokrywkami zaworów. Moim zdaniem spokojnie można zastąpić oringiem.
Trzeba tylko dobrać właściwy rozmiar.
PS sam złożyłem na starej uszczelce, nie cieknie i temat się odłożył do następnego razu.
pozdrawiam
Peter |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 18:38, 14 Kwi 2012 |
|
Dzięki Peter za info!
Ja właśnie dobrałem takie oringi pod klapki zaworowe.
W takim razie poszukam też coś na dół jak już zdejmę pokrywę filtra.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 22:01, 14 Kwi 2012 |
|
Griba ja właśnie dzisiaj taki oring założyłem do tej pokrywy bo stara uszczelka była już cała w kawałkach. Oczywiście miało to miejsce przy sezonowej zmianie oliwki i filtra bo ten element jak by nie patrzeć to też filtr oleju tylko nie taki drobny jak ten który zwykle kupujemy. Pod klapki zaworowe też wkładałem oringi średnica poniżej 7cm choć i takie da się upchnąć jak ktoś chce grubość u siebie brałem 3mm.
Sprzęt złożony i gotowy do sezonu poza przedsezonowym myciem które pewnie zrobię jutro. Nie mogę się doczekać testu nowych sprężyn z przodu na postoju różnica już jest kolosalna a jak będzie w jeździe...? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 23:04, 14 Kwi 2012 |
|
Hejka!
Ja podjadę ze starym oringiem do takiej jednej hurtowni uszczelnień technicznych i coś mi tam dobiorą na wzór.
A co to za sprężyny? Będzie manual z wymiany?
Pozdrowienia,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 23:23, 14 Kwi 2012 |
|
Sprężyny nowe progresywne tylko podmienione za stare. Nie bawiłem się na razie w zmianę oleju w zawieszeniu bo robiłem to rok temu ale będę musiał go też zmienić bo mam chyba 20 więc już bardzo lepki. Jak będę zmieniał na 10 to napiszę co i jak chyba że pójdę po najniższej linii oporu czyli spuszczanie oleju dołem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|