FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Uszczelnienie siatkowego filtra oleju. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 14:26, 14 Kwi 2012 Powrót do góry

Witam!

Panowie, jak uszczelniona jest klapka filtra siatkowego oleju znajdującego się na dole miski olejowej?

Czy jest tam może uszczelka, którą da się zastąpić np. oringiem?

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
peter




Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląskie/Bielsko-B

PostWysłany: Sob 17:40, 14 Kwi 2012 Powrót do góry

Witam,

pod pokrywą filtra siatkowego oleju jest tego typu uszczelnienie jak pod pokrywkami zaworów. Moim zdaniem spokojnie można zastąpić oringiem.
Trzeba tylko dobrać właściwy rozmiar.

PS sam złożyłem na starej uszczelce, nie cieknie i temat się odłożył do następnego razu.

pozdrawiam
Peter


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 18:38, 14 Kwi 2012 Powrót do góry

Dzięki Peter za info!

Ja właśnie dobrałem takie oringi pod klapki zaworowe.
W takim razie poszukam też coś na dół jak już zdejmę pokrywę filtra.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 22:01, 14 Kwi 2012 Powrót do góry

Griba ja właśnie dzisiaj taki oring założyłem do tej pokrywy bo stara uszczelka była już cała w kawałkach. Oczywiście miało to miejsce przy sezonowej zmianie oliwki i filtra bo ten element jak by nie patrzeć to też filtr oleju tylko nie taki drobny jak ten który zwykle kupujemy. Pod klapki zaworowe też wkładałem oringi średnica poniżej 7cm choć i takie da się upchnąć jak ktoś chce grubość u siebie brałem 3mm.
Sprzęt złożony i gotowy do sezonu poza przedsezonowym myciem które pewnie zrobię jutro. Nie mogę się doczekać testu nowych sprężyn z przodu na postoju różnica już jest kolosalna a jak będzie w jeździe...?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 23:04, 14 Kwi 2012 Powrót do góry

Hejka!

Ja podjadę ze starym oringiem do takiej jednej hurtowni uszczelnień technicznych i coś mi tam dobiorą na wzór.

A co to za sprężyny? Będzie manual z wymiany?

Pozdrowienia,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 23:23, 14 Kwi 2012 Powrót do góry

Sprężyny nowe progresywne tylko podmienione za stare. Nie bawiłem się na razie w zmianę oleju w zawieszeniu bo robiłem to rok temu ale będę musiał go też zmienić bo mam chyba 20 więc już bardzo lepki. Jak będę zmieniał na 10 to napiszę co i jak chyba że pójdę po najniższej linii oporu czyli spuszczanie oleju dołem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin